נראה "נורמלי" לפלאג שלא החליפו בזמן, תתרחק מאותו מוסך
רכשתי קטנוע מסוג SH300, וקיבלתי איתו את היסטוריית הטיפולים. הכלי טופל באותו מוסך במשך מספר שנים ואלפי קילומטרים. עברתי על ההיסטוריה של הטיפולים ולא מצאתי שהוחלף פלאג. רכשתי את הפלאג המתאים (34 ש"ח מאיביי אנגליה, 145 ש"ח אצל היבואן) וניסיתי להוציא את הפלאג, לאחר מאבק של 15-20 דקות הפלאג נכנע ויצא, ככה הוא נראה:
dd73829a-47ef-4521-bd7c-ab36685cdfe8.jpg
השחור על ההברגה, זה ממש בוצה ופיח שהיוו כלוקטייט על ההברגה, האלקטרודה ההיתה שחוקה לגמרי. אגב, גם להבריג את הפלאג החדש היה ממש קשה.
נראה "נורמלי" לפלאג שלא החליפו בזמן, תתרחק מאותו מוסך
שים טיפה גריז נחושת על הברגת הפלאג החדש לפני שאתה מבריג אותו פנימה, לא יהיו לך בעיות להוציא אותו בהחלפה הבאה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לא נראה כמו משהו חריג, סתם חבל להתקמצן על החלפה של פלאג בודד, הנזק עולה על התועלת.
גמאני
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
חושב להכנס עם מברז ולנסות לנקות שם
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
מפתיע כמה להחלפת פלאג יש השפעה על ההצתה וההתנהגות של המנוע
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
הקטנוע כבר נכבה פעמיים ביומיים האחרונים מאז שהחלפתי את הפלאג. מכיוון שזה ככ קשה להבריג, אני לא יודע אם זה סגור כמו שצריך
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
וככה נראה המברז אחרי שהוא יצא מהצילינדר. הפלאג מבריק בצורה חלקה וקלה, ללא מאמץ.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
המברז למעשה ניקה את ההברגה? הוא לא חרט אותה נכון?