עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: צמיגים לטרייסר 2016

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118

    צמיגים לטרייסר 2016

    הי,

    רוכב על ימאהה טרייסר 09 2016 ,

    מתלבט בין שני סוגיי צמיגים


    Pirelli ANGEL GT\A
    Michelin Pilot Road 4\GT

    האם ללכת על דגם מחוזק או רגיל ?
    מחפש לפתור חלק מבעיית ה Wobble הצמיגים המקוריים ממש לא מתאימים לטרייסר לכן גם מחליף בטרם עת.

    תודה למשיבים אשמח לבעלי ניסיון .
    נערך לאחרונה על ידי Goas23; 11-06-2017 בשעה 14:53.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    לא יפתר לך הוובל ,זה בולמים לא צמיגים.
    הפירלי יותר ספורטיביים ובנויים ליותר נסיעה מהירה.
    המשלין לרגוע

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    לא יפתר לך הוובל ,זה בולמים לא צמיגים.
    הפירלי יותר ספורטיביים ובנויים ליותר נסיעה מהירה.
    המשלין לרגוע

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    מוזמן לצפות ביוטויוב נפתר בעזרת החלפת צמיגים זה השינוי היחידי שעשה הבחור ונעלמה לא הבעיה..
    https://www.youtube.com/watch?v=ygQgDXrIX18
    נערך לאחרונה על ידי Goas23; 11-06-2017 בשעה 16:09.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    9
    היי,
    אני התקנתי מצלר m7rr ,
    מרוצה מאוד מהאחיזה ומהירות החימום להגיע למצב עבודה.
    התקנתי אצל רינו טייר בת"א.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    Goas23
    שים לב שהוא החליף רק אחורי לבידיוק אותו הדגם.
    ובתגובות לסרטון הוא עצמו אומר שהוא לא בטוח שזה הצמיג ששיפר את העסק....
    קח את זה בערבון מוגבל.

    זה רק אם היה לו פגם בצמיג, בגדול זה פאק ידוע בכלים האלה, והפתרון זה בולמים.


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    היו מקרים של סדרות שלמות של צמיגים שגרמו לוואבל והיו מקרים של אופנוע "רגיש" לצמיג מסויים.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    Goas23
    שים לב שהוא החליף רק אחורי לבידיוק אותו הדגם.
    ובתגובות לסרטון הוא עצמו אומר שהוא לא בטוח שזה הצמיג ששיפר את העסק....
    קח את זה בערבון מוגבל.

    זה רק אם היה לו פגם בצמיג, בגדול זה פאק ידוע בכלים האלה, והפתרון זה בולמים.


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Strelok89 אתה רוכב על טרייסר 09 ?
    לא תמיד הבעיה היא בבולמים,Wobble נגרם בעיקר מרוח צד על הכידון ולכן סיכוי טוב שמרכך היגוי היה עוזר הרבה יותר מבולמים אבל גם זה נבדק במקרה הזה ולכן השלב הבא הוא החלפת צמיגים ,כמו שאתה מבין מהסרטון הוא קנה את האופנוע שהיה עליו כבר סט של Michelin Pilot Road 4 משומש ולכן הצמיג הקידמי לא החולף כי הוא היה במצב טוב הוא החליף אחורי חדש לש Michelin Pilot Road 4 ורק אז הוא הרגיש כי הבעיה נפתרה ,הוא גם מציין שלא עשה שום שינוי באופנוע רק החלפת צמיג אחורי אם תעקוב אחרי הבחור הזה הוא העלה מספר סירטונים לפני עם אותה בעיה ורק בסרטון השלישי הוא עדכן כי נפתרה הבעיה .

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    וובל (טנק-סלפר) יכול להיגרם מכמה סיבות.
    העיקריות הן: סט-אפ או העמסה לא נכונה של האופנוע, תאוצה חזקה, חוסר איזון של הגלגל הקדמי, לחץ אויר לא תקין בצמיגים וג'אנט עקום.

    צמיגים דפוקים עשויים להיכנס למשוואה הזו, אבל מההיכרות הקלה שלי עם האופנוע המדובר זו בעיה מוכרת וקשה לי להאמין שכולם יוצאים עם צמיגים דפוקים מהמפעל.

    על פניו, הבולמים של הטרייסר לא עומדים בקו אחד עם המנוע החזק שלו והדבר מורגש בשינויי כיוון שנעשים תוך כדי תאוצה, שכן לא ניתן לבצע אותם מהר כמו באופנועים עם מתלים איכותיים יותר. את הנדנודים קשה לפספס במהירויות גבוהות. לתחושתי ה"אשמה" היא לי רק בבולמים אלא גם בגיאומטריה של האופנוע, ומן הסתם בשילוב בין השניים.

    לא מדובר בסוף העולם, אבל כן היה נחמד להיפטר מזה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    למיטב ידיעתי זה קורה גם ב-09 בגרסת הנייקד

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    nimi9 לפי התאור שלך כל הטרייסרים הגיעו עם אותה בעיה... גאומטריה=תכנון לקוי של ימאהה ,אבל לא כל הטרייסרים סובלים מאותה בעיה למרות שהגאומטריה שלהם זהה אז???
    כמו כן צמיגים אם לא הותאמו לאופנוע והשיקול של ימאהה היה הוזלה של עלויות אז פה כן נכנס במשוואה תרומה מסוימת לבעית הוובל למרות שאיזון צמיגים משתנה בין אופנוע לאופנוע אפילו באותו פס יצור במפעל.

    1 האם שינוי סוג צמיג יכול לשפר\לפתור את הבעיה?
    2 האם כיוון בולמים נכון יכול לשפר\לפתור את הבעיה (לא החלפתם כמובן) הרי שיש טרייסרים שלא סובלים מהבעיה הזאת.
    3 לרוב וובל נגרם מכמה סיבות אחת מהם היא רוח צד , כשאין רוח הבעיה מאוד מינורים ומתחילה מ 200 צפונה ופחות מוקצן .

    את הבעיה שמעתי גם מרוחבי דוקטי מולטיסטרדה כך שימאהה לא היחידים
    כן שמעתי מרוכבים שהחליפו צמיגים והבעיה כמעט נפתרה
    הנה הסירטון מיוטויוב
    https://www.youtube.com/watch?v=ygQgDXrIX18

    תודה
    נערך לאחרונה על ידי Goas23; 12-06-2017 בשעה 13:58.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ברמת העיקרון כל האופנועים המגודלים עם מנוע חזק נוטים לוואבל אם מושכים חזק במזערת בגלל חלוקת המשקל, גם בSMT על כל מכלוליו היקרים אם מתעללים בו במהירות גבוה נוטה להתנדנד

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Goas23 צפיה בהודעה
    nimi9 לפי התאור שלך כל הטרייסרים הגיעו עם אותה בעיה... גאומטריה=תכנון לקוי של ימאהה ,אבל לא כל הטרייסרים סובלים מאותה בעיה למרות שהגאומטריה שלהם זהה אז???
    כמו כן צמיגים אם לא הותאמו לאופנוע והשיקול של ימאהה היה הוזלה של עלויות אז פה כן נכנס במשוואה תרומה מסוימת לבעית הוובל למרות שאיזון צמיגים משתנה בין אופנוע לאופנוע אפילו באותו פס יצור במפעל.

    1 האם שינוי סוג צמיג יכול לשפר\לפתור את הבעיה?
    2 האם כיוון בולמים נכון יכול לשפר\לפתור את הבעיה (לא החלפתם כמובן) הרי שיש טרייסרים שלא סובלים מהבעיה הזאת.
    3 לרוב וובל נגרם מכמה סיבות אחת מהם היא רוח צד , כשאין רוח הבעיה מאוד מינורים ומתחילה מ 200 צפונה ופחות מוקצן .

    את הבעיה שמעתי גם מרוחבי דוקטי מולטיסטרדה כך שימאהה לא היחידים
    כן שמעתי מרוכבים שהחליפו צמיגים והבעיה כמעט נפתרה
    הנה הסירטון מיוטויוב
    https://www.youtube.com/watch?v=ygQgDXrIX18

    תודה

    אני לא אומר שהגיאומטריה לקויה, אלא שהיא לא נתמכת במכלולים ברמה גבוהה מספיק בשביל שהשילוב ביניהם יעבוד מושלם גם ברכיבה מהירה ו/או אגרסיבית.
    גם רוב אופנועי הקאסטום לא מתאימים לרכיבה כזו, פשוט מסיבות שונות.
    מולטיסראדה הוא אמנם דוגמה יותר דומה לטרייסר מאשר אופנוע קאסטום, אבל להבדיל אלף אלפי הבדלות - למולטי יכולות ומכלולים בכמה קליקים מעל לטרייסר, ועם הסט-אפ הנכון לרוכב (הממוצע+) שעל גבו אין סיבה הגיונית לוואבל'ס על הדוקאטי. אבל שוב, אם תנסה לרכוב איתו על הזנב של מרקז בחרז כנראה שתוציא אותו מאזור הנוחות שלו. לכל אופנוע יש את אזור הנוחות שלו, של הטרייסר נמצא במקום יותר שכיח.

    למה אתה קורא "כל הטרייסרים"? כי האופנועים לא מדווחים על כלום - הרוכבים לעומת זאת... הם כן. והם שונים.
    כל רוכב שיגרום לטרייסר, בסט-אפ שאיתו הוא יוצא מהמפעל, "לעבוד" - ירגיש את זה.

    החלפת צמיגים יכולה לפתור בעיות אחרות, כמו בלאי, חוסר איזון כתוצאה משחיקה לא אחידה, בעיות אחרות, וכן הלאה.
    יש גם הרבה השפעה פסיכולוגית בהחלפת צמיגים, אנחנו נוטים לחשוב שהאופנוע נעשה טוב יותר בכל פרמטר בזכות הצמיגים הטריים והפידבק היותר טוב מהגלגלים.
    כמו שציינו כבר, הבחור כתב בעצמו שאין לו מושג. הוא דווקא מאמין שזה בכלל בגלל הקדמי ולא בגלל האחורי - וזה הרבה יותר הגיוני, אם כי גם לאחורי חדש/תקין/בשרני יותר יש תרומה מסויימת לזה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ברמת העיקרון כל האופנועים המגודלים עם מנוע חזק נוטים לוואבל אם מושכים חזק במזערת בגלל חלוקת המשקל, גם בSMT על כל מכלוליו היקרים אם מתעללים בו במהירות גבוה נוטה להתנדנד


  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    nimi9
    אני מצטט את אחת התשובות בפורום של הסירטון זה מה שהבחור כתב
    "Nope, I stuck the same one on that was previously on there, a Michelin Pilot Road 4. Those were the tyres that were on the bike when I bought it. The front tyre is still good for a couple thousand km's and I don't like to mix tyre brands on front and rear :-p I might try a different tyre next time, when I change both tyres. Thanks for the reply"



    הוא החליף את האחורי כשגילה כי ה וובל נעלם , הקידמי הוא אותו צמיג אותו דגם רק הוא לא הוחלף.

  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    שמע, אם אתה רוצה להתייחס לדברים של הכותב כתורה מסיני, אז בבקשה, תתייחס להכל. לא רק למשפט הספציפי הזה. בשורה התחתונה הוא טוען שכנראה שזה לא באמת קשור לאחורי, שבלאו הכי הוחלף לאחד מאותו הדגם.
    כך או כך, אני אישית לא מוצא טעם להיתפס לדברים שפרסם פלוני אלמוני שאינני יודע מי הוא ומה הרקע והידע שלו. בוודאי כשזה לא מגובה בהסבר שמקשר בין הפעולה לתוצאה.

    אם תחליף אצלך ותגלה שזה מה שהעלים את הבעיה, ואחריך יבואו עוד שידווחו את אותו הדבר, אני כנראה אשתכנע גם בלי הסבר כלשהו.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    האם משכך היגוי יכול לפתור פה את הבעיה?
    מסכים שזה לא תורה מסיני..

אשכולות דומים

  1. צמיגים ל tmax 530
    על ידי Razk89 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-04-2017, 11:17
  2. מעבר מויסטרום 1000 לטרייסר 900
    על ידי ees בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-02-2017, 15:33
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-12-2016, 21:16
  4. צמיגים לX MAX 250 - מה יש לשוק להציע?
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 20:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO