עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: המסלול בערד- יש התקדמות?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אני מציע שיקחו חברה מקצועית שיודעת לבנות מסלול אמיתי על כל המשתמע מכך, ואם ככה זה נראה עם חברה מקצועית, אז הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש כי ככה זה לא אמור להראות. רק המחשב של החלקה בגלל חול והגעה למסלול בצד השני שלו כי אין מה שימנע ממני לחצות את השטח הסטרילי ולהדרס בצד השני של המסלול, עושה לי רע מאוד.

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    48
    עד כמה שאני יודע התכנון הוא לשתול דשא מסביב למסלול כדי למנוע כניסה של חול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    ברור ש.. לא. עסק פרטי כמו שכל מסלול צריך להיות. מצריך כמובן תיאום מראש ותשלום לבעלים.
    מוכן לשלם, מוכן לתאם מראש, מוכן גם להרכיב את הבעלים. אבל למי פונים??

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    אני חושב שהפיתרון הכי טוב, כמו שיש בmotogp שבחלק מהמסלול מעבר לאבני השפה יש עוד חתיכת אספלט סלולה וכל השאר מדובר בחצץ ולא חול מדברי.
    אבל המסלול במדבר.

  4. #19
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    אבל המסלול במדבר.
    אתה יודע שאפשר להביא משאיות של חצץ לכיסוי פני השטח של החול....
    אם יש לך רעיון טוב יותר, אשמח לשמוע.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    לי אין רעיון יותר טוב, אני נותן קרדיט לאנשים בשטח שעשו את כל שעורי הבית שצריך.
    אתה זה שמבקר את הבניה כמומחה, לא חלילה להעליב אבל אני חושד שאתה לא.

    ממה שידוע לי המסלול תוכנן ונבנה בייעוץ מומחה מחו"ל, ועדיין לא מן הנמנע שיהיו טעויות.
    זה ספורט מסוכן מטבעו ותאונות יהיו, וגם ילמדו מהן על שיפור הבטיחות בהמשך כפי שקורה תמיד.
    נראה איך דעת הקהל הישראלית תקבל את זה אחרי התאונה המצולמת הרצינית הראשונה, מזה אני חושש יותר מכל טעות שיעשו במסלול.

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    לי אין רעיון יותר טוב, אני נותן קרדיט לאנשים בשטח שעשו את כל שעורי הבית שצריך.
    אתה זה שמבקר את הבניה כמומחה, לא חלילה להעליב אבל אני חושד שאתה לא.

    ממה שידוע לי המסלול תוכנן ונבנה בייעוץ מומחה מחו"ל, ועדיין לא מן הנמנע שיהיו טעויות.
    זה ספורט מסוכן מטבעו ותאונות יהיו, וגם ילמדו מהן על שיפור הבטיחות בהמשך כפי שקורה תמיד.
    נראה איך דעת הקהל הישראלית תקבל את זה אחרי התאונה המצולמת הרצינית הראשונה, מזה אני חושש יותר מכל טעות שיעשו במסלול.
    אני יותר עוסק ואעסוק בפן הנזיקי שיכול להגרם מכך(עו"ד לעתיד בקרוב), כי כמו שאמרת אחרי התאונה הקשה הראשונה שתיהיה, עקב תוואי המסלול ואף חתימת הסכם שחרור מאחריות לא יתפוס בבימה"ש ואת זה אומר מניסיון במקצוע. ההשקעה וההחזר כבר לא יהיו רווחים אם לא יטפלו בזה לפני שהמסלול יפתח.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ohmatan צפיה בהודעה
    עד כמה שאני יודע התכנון הוא לשתול דשא מסביב למסלול כדי למנוע כניסה של חול.



    מוכן לשלם, מוכן לתאם מראש, מוכן גם להרכיב את הבעלים. אבל למי פונים??
    מיקי יוחאי מחברת CROSS COUNTRY
    http://www.cross-country.co.il/
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    אני מציע שיקחו חברה מקצועית שיודעת לבנות מסלול אמיתי על כל המשתמע מכך, ואם ככה זה נראה עם חברה מקצועית, אז הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש כי ככה זה לא אמור להראות. רק המחשב של החלקה בגלל חול והגעה למסלול בצד השני שלו כי אין מה שימנע ממני לחצות את השטח הסטרילי ולהדרס בצד השני של המסלול, עושה לי רע מאוד.
    בנו מסלול מקצועי לחלוטין בעבור תחום הראלי קרוס. זה מה שמעניין את הבעלים, זה מה שמעניין את נהגי המכוניות (שיש מהם קצת יותר מרוכבי אופנועים) וזה מה שהם עשו. אומנם אפשר בקלות להתאים אותו למרוצי קארטינג, סופרמוטו ואפילו סופרספורט, אבל זה לא פוסל אותו מלהיות מסלול מקצועי ומתאים לראלי קרוס.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  9. #24
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    בפצאל יש רכב "מטאטא כביש" שמיועד בדיוק בשביל זה.

  10. #25
    ציטוט מהאתר של כרובי בקשר למסלול בפצאל:
    מי שמודאג מהאבק ומהאבנים על המסלול שנותרו בו מיום מסלול של מועדון מכוניות, דאגתכם ברורה ולא נעלמה מעיניו של מיקי: המתחם מצויד במשאית מטאטא ובמשאית השקייה שנועדו גם לנקות את האספלט וגם להרטיב את השוליים (במי שפכים מטוהרים) כדי למנוע התרוממות של אבק פנימה למסלול ביום של רכיבת דו גלגלי. בעתיד מתוכננת שתילה של דשא לצידי האספלט כדי למנוע השנות הבעיה הטבעית לאיזור הגיאוגרפי, וכן מערכת השקייה מתאימה.

    הערה, אם כך ינסו לפתור את הבעיה גם במסלול בערד, אני חושש שזה לא ימנע את ההחלקות עקב איבודי אחיזה, פתרון זמני שתוך כמה שעות על המסלול כבר לא יהיה אפקטיבי.

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    אני חושב שאם הגישה לנושא תהיה של לחפש את מי לתבוע, ספורט מוטורי לא יהיה פה.
    החגיגה תיגמר מאוד מהר כי מי אף אחד לא יקח אחריות על נהיגת מסלול של אדם אחר. אין לזה תקדים בעולם אבל אני סומך על המשפטנים והבירוקרטים הישראלים שימציאו את הגלגל מחדש בצורת משולש.

    הדבר היחיד שצריך להיות מאוד ברור זה - עלית על מסלול? אתה מציית לכללי המסלול וכל האחריות על כתפיך. נפצעת או נהרגת? ידעת שזה הסיכון כשעלית על האספלט. זה ספורט מוטורי, לא כולם מבינים את הקונספט.
    אני מאוד מקווה שיגלגלו מכל המדרגות אנשים שינסו לתבוע אחרי פציעה בהשתתפות במרוץ. צריך מינימום של אחריות אישית, זה לא גנון.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    נפצעת או נהרגת? ידעת שזה הסיכון כשעלית על האספלט. זה ספורט מוטורי, לא כולם מבינים את הקונספט.
    זאת הסיבה שאין לי כוונה לעלות על המסלול כל עוד יש עליו חול, לא עם מכונית ולא עם אופנוע.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    אתה צודק, אם לדעתך המסלול לא בטיחותי אל תעלה עליו. כך נהוג בכל העולם וכך באה לידי ביטוי האחריות האישית שלך על עצמך.

    מתוך הערך בויקיפדיה על ניקי לאודה הענק, במהלך שנות השיא שלו בפורמולה 1 בפרארי:

    "בטרם המרוץ האחרון, שהתקיים ביפן, היה ג'יימס האנט בפיגור של שלוש נקודות בלבד אחריו. לאודה פרש מן המרוץ לאחר שתי הקפות בלבד, בגשם כבד, וטען כי החליט שאין זה בטיחותי להמשיך ולהתחרות בתנאים אלה. האנט שסיים את המרוץ שלישי, זכה באליפות בהפרש נקודה אחת. למרות זאת, פרישתו של לאודה ממרוץ זה נחשבת לאחד הצעדים האמיצים ביותר בהיסטוריית מרוצי המכוניות, עד היום."

    בטיחות ואחריות אישית לפני הכל.

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    יש לא מעט מסלולים שממוקמים במדבר. למשל: http://www.chuckwallavalleyraceway.com/

    chukawala.jpg

    https://www.youtube.com/watch?v=9j3vCnu-p28

    אני חושב שאפשר להסתדר עם החול עם קצת רצון טוב (למשל הטאטוא לפני רכיבה, כמו שהזכירו למעלה).
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  15. #30
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ועל זה נאמר - נגיע לגשר... וכו'.

אשכולות דומים

  1. בערב פסח: המסע השנתי להר בנטל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-03-2017, 10:20
  2. מסלול המרוצים בערד – יש אור ירוק להקמה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 07-11-2016, 14:08
  3. מסלול האספלט בערד מתניע מחדש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 19:26
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 01:10
  5. רד בול רומניאקס 2012 - סיפור מצידי המסלול
    על ידי כRובי בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-06-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO