תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: איתותים הפסיקו לעבוד - דיאלים s3-250 (כ"ע)

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437

    איתותים הפסיקו לעבוד - דיאלים s3-250 (כ"ע)

    שלום וברכה
    הבוקר בלי התראה מוקדמת האיתותים הפסיקו לפעול.
    איתות ימין ושמאל בנפרד לא עובדים, אך איתותי חירום ז"א ארבעתם יחד המופעלים ממתג שונה כמובן עובדים כרגיל.
    זאת בעיית חשמל ראשונה שאני מתעסק אז אשמח לכל מידע והסבר.
    א. ממה להתחיל לבדוק? יכול להיות פיוז? כי איתותי החירום כן עובדים אם זה אותו פיוז זאת לא הבעיה?!
    ב. מתג הפעלה לפרק לנקות לבדוק?אם כן באיזו דרך לבדוק.
    מה עוד?
    תודה רבה
    נ.ב מדובר בקטנוע דיאלים s3-250
    יש לי מולטימטר אך אין לי עוד כלי עבודה לעבודה עם חשמל 12 וולט

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    קודם כל תגדיר "לא עובדים". נדלקים קבוע או לא נדלקים בכלל?
    והכותרת נערכה למשהו עם יותר משמעות - דגם הכלי וכו'.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    לא עובדים כלל.
    אבל כאמור איתותי החירום המופעלים מלחצן אחר עובדים כרגיל.
    תודה על העריכה, אך לא חושב שיש משמעות לדגם הכלי על בעיה ספציפית בכותרת, בגוף ההודעה כן ציינתי זאת .

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אני מניח שמפסק איתות חירום נמצא במקום אחר ממפסק האיתות הרגיל.
    כמו כן, אם איתות החירום עובד - הייתי מניח שריליי איתות עושה את עבודתו, ואם ממפסק רגיל שום דבר לא עובד ומכיוון שאין הבדל בין הצדדים - זה אומר שהמתח פשוט לא מגיע למעגל של המפסק הזה.

    לכן הייתי מתחיל בלפרק את קופסת המתגים עם מפסק האיתות ולבדוק אם מגיע אליו מתח, ואם לא - לעקוב אחורה ולראות איפה הנתק (אולי בחיבור של אותה קופסת המתגים).

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    מפסק איתות החירום אכן במקם אחר ,נמצא בצד הימני של הכידון כאשר מפסק האיתות הרגיל נמצא בצידו השמאלי.
    עכשיו כדי להבין את התהליך, המתח מגיע באופן רציף עד המתג?אם כן איך נוצר האיתות?מה קורה כשהמעגל נסגר? תכלס השאלה איך הריליי נכנס לפעולה?
    כשאבדוק את המתח המגיע למפסק איזה ערכים צריכים להופיע 12 וולט? רציף או במקטעים?
    בדקתי את כל הפיוזים בקופסה והם תקינים כך שבאמת נראה שזה כמו שאתה אומר אחד המגעים המגיעים למפסק או המפסק בעצמו.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    טוב אז ככה.
    פרקתי את קופסת המפסקים/מתגים,
    תחילה בדקתי עם מגיע מתח ואכן מגיע מתח, לאחר מכן ניקיתי את המפסק עצמו עם ספריי מגעים גם זה לא לא עזר אז פירקתי את המפסק חשבתי שאולי הוא פשוט תקול וצריך להחליפו וראיתי שהוא לא תקול.
    עקפתי את המפסק ע"י חיבור בין החוט האמצעי שמזין את המתח לימני/שמאלי והמנורות לא נדלקו אבל כן נשמע כמין תקתוק קטן.
    שורה תחתונה:
    שללתי בעיית הגעת מתח
    שללתי בעיית מפסק
    שללתי בעיית מנורות כי כאמור אורות החירום עובדים
    יכול להיות שבכל זאת הבעיה בריליי?
    ועוד משהו שלא בדקתי ואני מצטער עליו לנסות להזין מתח ממקור אחר שלא בא מהריליי ולראות אם הנורה הייתה נדלקת
    איך להמשיך מכאן?
    תודה רבה

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תנסה לאתר את הריליי,כיום רובם מוכנסים לתוך המוח של הקטנוע ואורות חירום בד"כ ניזונים מרכיב נפרד.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 14-06-2017 בשעה 15:14.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    יכול להיות שהריליי בכלל נמצא אחרי המעגל של המפסק ולא לפניו?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    יכול להיות שהריליי בכלל נמצא אחרי המעגל של המפסק ולא לפניו?
    המפסק הוא חלק מהמעגל.
    אם תעלה סכמת חשמל יהיה פשוט יותר להכווין אותך.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    טוב חברים עברה כמעט שנה מאז שפתחתי את השרשור, אך אז האיתותים החלו לעבוד שוב לסירוגין ואני התעצלתי לטפל בבעיה,לאחרונה הם הפסיקו לעבוד לגמרי והמשכתי מהיכן שהפסקתי בזמנו,כלומר איתרתי את הריליי ומצאתי אותו (לפי 2 סימנים אחד בספר הרכב מצאתי את המיקום ו 2 פיזית כשאני לוחץ על המפסק ימינה או שמאלה נשמע תקתוק מהריליי ומרגישים שיש תזוזה פיזית בתוכו.
    עכשיו אשמח לעזרת מי שמבין בחשמל, איך אני מוודא שאכן הבעיה בריליי ולא במקום אחר, או יותר מדוייק, איך אני בודק שהריליי תקול או תקין?
    יש לי רב מודד נראה לי שזה הכלי שצריך?!
    https://drive.google.com/open?id=0B9...JNMjNIa0VpVFFz
    https://drive.google.com/open?id=0B9...5rRmZjX1ZITjBn
    בנוסף האם אפשר לקנות ריליי כזה גם בחנויות אלקטרוניקה כלומר זה רכיב אוניברסלי או שחייב מקורי מהחברה כי זה חלק ייחודי?
    תודה מראש

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    עדכון.
    בדקתי בארץ, הריליי בחברה ובמוסכים המורשים עולה 189 ש"ח כולל מע"מ, כמובן רק החלק בלי העבודה.
    יש אתר קוריאני מצויין שבעבר קניתי ממנו חלקים לטיפולים השוטפים, האתר מוכר חלקים מקוריים במחירים מעולים שם מצאתי את הריליי המדובר מקורי ב 13.7 דולר + 4דולר משלוח יצא לי 60 ש"ח. המשלוח מגיע תוך שבוע מיום ההזמנה (מנסיון של 3 הזמנות).
    ההרכבה פשוטה למדי, למעט פירוק המשקף והמכסה שמתחתיו,החלפת הריליי בחיבור מהיר והרכבה מחדש של המכסה והמשקף,והתקלה טופלה במחיר של 60 שקלים חדשים בלבד.




אשכולות דומים

  1. איתותים דלוקים קבוע husqvarna te125
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 21:10
  2. איתותים עובדים הפוך גויירייד 200 (כ"ע)
    על ידי טל שדה בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 21:16
  3. אחד הצופרים הפסיק לעבוד
    על ידי uriar בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-10-2016, 23:00
  4. קטמ דיוק 690 - סטרטר הפסיק לעבוד (כ"ע)
    על ידי Hadar8 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-07-2016, 08:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO