היה לי סופר טנרה כ-3 שנים שהוחלף בוורסיס 1000 אתו אני בשנתיים וחצי האחרונות. לא הייתי מחליף אם לא הייתי מרגיש שיפור ברכיבת המבחן.

הסופר טנרה בנוי יותר יקר (או יוקרתי): דרייב שאפט במקום שרשרת, קלץ' הידראולי במקום כבל, שקע מצית אורגינלי, אפשרות לשני גבהים של המושב וכו'. מבחינת חווית הרכיבה - אין ספק שהוורסיס עולה על הטנרה. המומנט הזמין בסל"ד נמוך הוא אדיר (יותר מהסופר טנרה), התנהגות כביש יותר טובה, מאפשר רכיבה הרבה יותר ספורטיבית מהסופר טנרה. אני לא יורד לשטח כך שאין לי השוואות על יכולות השטח. לעומת זאת, זוגתי טוענת שמושב המורכב בוורסיס הוא הכי נוח מבכל האופנועים שהיו לי, כולל הסופר טנרה.

כדי לתת לך מושג: בעלייה של כביש בית אורן, רכבתי בוורסיס בהילוך שלישי כל הדרך. לא הייתי צריך להוריד הילוך כדי להאיץ אחרי פניות אטיות ולא הייתי צריך לעלות הילוך בקטעים המהירים יותר. לא הסופר-טנרה וגם לא ה-VFR-1200 קרוסתורר של הונדה (עליו בצעתי רכיבת מבחן יום לפני) היו מסוגלים לכך.