מה לא בטוח בג'ק מרוצים? למה שהוא לא ירד?
בכל האופנועים הקודמים שלי היה לי ג'ק אמצע, ועכשיו בימאהה אין...
ולכן,
האם משהו מחברי הפורום שהוא עצמו בעלים של MT-09 התקין ג'ק אמצע?
איך אתם פותרים את בעיית הטיפולים (שימון שרשרת וכו') באופנוע ללא ג'ק אמצע?
האם יש פתרון קל יותר / בטוח יותר מאשר ג'ק מרוצים (האופנוע כנראה יעלה אבל לא בטוח שגם ירד...)?
תודה
מה לא בטוח בג'ק מרוצים? למה שהוא לא ירד?
לדעתי הוא פחות בטוח מג'ק אמצע, ולו רק בגלל העובדה שמספיק שהרגלית לא פתוחה לגמרי או שהאופנוע נמצא בשיפוע קל, ובעת ההורדה האופנוע ממשיך קדימה ונופל.
לכן השאלות (חפירות...)
מעולם לא הרגשתי שהג'ק מרוצים לא בטוח או שהירידה ממנו מסוכנת.
בכל אופן, אם אתה מפחד שהאופנוע יברח ואין לך מישהו שיחזיק את הכידון, תוריד אותו בהילוך.
Yamaha Tracer 9GT
סתם שאלה... למה שתשים את האופנוע לטיפול על ג'ק מירוצים בירידה?
בשביל לטפל צריך ישר פלס (בדיקת מפלס שמן ונוזל קירור)
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
באפריקה החדש(ה) שלי הוספתי ג'ק אמצע, אחת הקניות הכי טיפשות שלי. קשה מאוד להעלות את האופנוע- ולהוריד, אפילו בהונדה הודו שזו בעיה. אז אם השיקול הוא שימון שרשרת, אני פשוט מזיז אותו כל פעם קצת ומנקה ואחרי זה משמן.
אם המטרה היא שימון בלבד, אני ממליץ על http://reshef-tech.com/p-2_c-459/ או משהוא בסגנון מהאינטרנט
הערה: לא מתאים לכל האופנועים
באופנועים שלא היה לי בהם צ'ק אמצע (הרוב), הייתי משמן חלק, לוקח את האופנוע קדימה כמה צעדים ושוב משמן. ככה הייתי מגיע לכול חלקי השרשרת.
במחיר של ג'ק אמצע אפשר לקנות משמנת אוטומטית, אם זה רק בשביל זה אז שווה לבדוק את הכיוון.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650