תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: התייעצות לגבי התקנת ג'ק אמצע על MT-09

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170

    התייעצות לגבי התקנת ג'ק אמצע על MT-09

    בכל האופנועים הקודמים שלי היה לי ג'ק אמצע, ועכשיו בימאהה אין...

    ולכן,
    האם משהו מחברי הפורום שהוא עצמו בעלים של MT-09 התקין ג'ק אמצע?
    איך אתם פותרים את בעיית הטיפולים (שימון שרשרת וכו') באופנוע ללא ג'ק אמצע?
    האם יש פתרון קל יותר / בטוח יותר מאשר ג'ק מרוצים (האופנוע כנראה יעלה אבל לא בטוח שגם ירד...)?

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מה לא בטוח בג'ק מרוצים? למה שהוא לא ירד?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    לדעתי הוא פחות בטוח מג'ק אמצע, ולו רק בגלל העובדה שמספיק שהרגלית לא פתוחה לגמרי או שהאופנוע נמצא בשיפוע קל, ובעת ההורדה האופנוע ממשיך קדימה ונופל.
    לכן השאלות (חפירות...)

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    מעולם לא הרגשתי שהג'ק מרוצים לא בטוח או שהירידה ממנו מסוכנת.
    בכל אופן, אם אתה מפחד שהאופנוע יברח ואין לך מישהו שיחזיק את הכידון, תוריד אותו בהילוך.
    Yamaha Tracer 9GT

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי pedelt צפיה בהודעה
    מעולם לא הרגשתי שהג'ק מרוצים לא בטוח או שהירידה ממנו מסוכנת.
    בכל אופן, אם אתה מפחד שהאופנוע יברח ואין לך מישהו שיחזיק את הכידון, תוריד אותו בהילוך.

    האם לדעתך ומנסיונך ההתנגדות של ההילוך מספיקה כדי לבלום את האופנוע מהקדמות במורד?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    סתם שאלה... למה שתשים את האופנוע לטיפול על ג'ק מירוצים בירידה?
    בשביל לטפל צריך ישר פלס (בדיקת מפלס שמן ונוזל קירור)

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    סתם שאלה... למה שתשים את האופנוע לטיפול על ג'ק מירוצים בירידה?
    בשביל לטפל צריך ישר פלס (בדיקת מפלס שמן ונוזל קירור)

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    כדי לטפל בשרשרת לא צריך משטח מפולס. מספיק שיפוע קל כדי שבשעת ההורדה מהג'ק, האופנוע יקבל תנופה קלה לפנים,
    "יברח" ויפול על הצד. זה החשש העיקרי שלי.
    האם יש שיטה / פטנט / טריק להוריד אופנוע מג'ק מרוצים לבד?

    תודה

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    23
    באפריקה החדש(ה) שלי הוספתי ג'ק אמצע, אחת הקניות הכי טיפשות שלי. קשה מאוד להעלות את האופנוע- ולהוריד, אפילו בהונדה הודו שזו בעיה. אז אם השיקול הוא שימון שרשרת, אני פשוט מזיז אותו כל פעם קצת ומנקה ואחרי זה משמן.

  9. #9
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אם המטרה היא שימון בלבד, אני ממליץ על http://reshef-tech.com/p-2_c-459/ או משהוא בסגנון מהאינטרנט

    הערה: לא מתאים לכל האופנועים

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    אם המטרה היא שימון בלבד, אני ממליץ על http://reshef-tech.com/p-2_c-459/ או משהוא בסגנון מהאינטרנט

    הערה: לא מתאים לכל האופנועים
    השימון והטיפול בגלגל האחורי היו עיקר הדאגות.
    הלינק ששלחת הוא גאוני - אהבתי.

    ותודה ל eransh - הפידבק היה חשוב.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    באופנועים שלא היה לי בהם צ'ק אמצע (הרוב), הייתי משמן חלק, לוקח את האופנוע קדימה כמה צעדים ושוב משמן. ככה הייתי מגיע לכול חלקי השרשרת.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    במחיר של ג'ק אמצע אפשר לקנות משמנת אוטומטית, אם זה רק בשביל זה אז שווה לבדוק את הכיוון.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    באופנועים שלא היה לי בהם צ'ק אמצע (הרוב), הייתי משמן חלק, לוקח את האופנוע קדימה כמה צעדים ושוב משמן. ככה הייתי מגיע לכול חלקי השרשרת.
    ההצעה שלך היא המובן מאליו - מהפתרון הזה ניסיתי להמנע...
    תודה בכל מקרה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 19:32
  2. התייעצות לגבי אזעקה לאופנוע
    על ידי YoniSlash בפורום פורום ציוד
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 17:45
  3. התייעצות לגבי מנעול דיסק חדש
    על ידי משה בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 06-09-2016, 20:11
  4. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 16:30
  5. התייעצות לגבי שידרוג!!
    על ידי nuri22 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 13:46

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO