ה-125RR - האנדורו 125 סמ"ק דו-פעימתי החדש של בטא - הוא אופנוע אנדורו מצוין שעשוי לשחק תפקיד משמעותי בשוק הישראלי ולמלא את הוואקום שהשאיר הק.ט.מ.
http://fullgaz.co.il/?p=122487
![]()
ה-125RR - האנדורו 125 סמ"ק דו-פעימתי החדש של בטא - הוא אופנוע אנדורו מצוין שעשוי לשחק תפקיד משמעותי בשוק הישראלי ולמלא את הוואקום שהשאיר הק.ט.מ.
http://fullgaz.co.il/?p=122487
![]()
לא נראה לכם קצת מצחיק/מטופש/מוזר (מחק את המיותר) שיצרניות קטנטנות בגודל של סדנאות או עסקים משפחתיים כמו שרקו ו tm ו-בטא ו-גזגז - כן מסוגלות להוציא כלי 125 דו''פ, אבל פאקינג אימפריה חובקת עולם כמו ק.ט.מ: לא מסוגלת להוציא 125 דו''פ..????
חחח איך זה ייתכן בכלל דבר כזה..? מה גם ששמעתי פעם שלא רק בישראל אלא בכלל בכל אירופה - דגם 125exc של קטמ היה תמיד הדגם הכי נמכר שלהם מבין כל דגמי הדו''פ שלהם!!!
רבי המכר הגדולים של ק.ט.מ באנדורו דו-פעימתי הם ה-250 וה-300.
יחד עם זאת, ל-125EXC בהחלט היה שוק, וזה עצוב שהפסיקו לייצר אותו עם רישוי כביש (הוא ממשיך להיות מיוצר - עם רישוי מרוצים בלבד).
אין לי ספק שהם היו יכולים להמשיך לייצר אותו עם תקינת כביש כשהוא עומד בתקנות יורו 4 אם רק היו רוצים. הם לא רוצים, ויש לזה כמה הסברים ותאוריות. בכל מקרה בהחלט חבל.
נרא בונבון אמיתי