אגב, מההקשר בין החברות keeway ל benelli?
אשמח לקבל חוות דעת על המותג הסיני קיוואי ועל הדגם tx200e שלהם.
מדובר על נסיעה עירונית משולבת בכבישים של 80 קמ"ש עליות וירידות 10 ק"מ לכל כיוון.
התקציב דל עד 15k יש ציוד מיגון.
חשבתי עליו מהסיבה ואוכל לצאת איתו מידי פעם בחודש להתאווררות באיזה שביל פשוט (לא טכני, לא אינדורו ולא מוטוקרוס)
איך הוא מבחינת אמינות, עלות חלקי חילוף וזמינות חלקים?
אגב, מההקשר בין החברות keeway ל benelli?
היי. אין לי הרבה נסיון על האופנוע...500 קמ עד כה. רכשתי אותו משתי סיבות...מחיר קניה והחזקה, והפשטות שלו ללמוד קצת מנוע. הדגם הזה פופולרי במדינות העולם השלישי ויש תגובות טובות. בסהכ מספק את הצרכים בנסיעה עירונית...מס נסיעות בודדות של כ50 קמ לכל כיוון עברו בכיף. נסיעה בודדת בשבילי קקל ואף יותר נותן נסיעה כיפית.
החסרונות הם מנוע חלש והילוכים קצרים.
נראה לי שיתאים לך.
בהצלחה.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
תודה, מה בנוגע לזמינות חלפים? יש יבואן וחנות אחת בת"א שמספקת חלפים? שיטות באיביי לא הניב תוצאות להזמנת חלפים לדגם הנ"ל ישנן אלטרנטיבות אחרות להזמין חלפים וחלקים מחו"ל?
ידוע לכם אם אכן מדובר על מנוע 200 סמ"ק של הונדה?
יש מבצע עכשיו 10k לחדש מהסוכנות, שווה את הסיכון? הבעיה היא שיש יבואן אחד שמביא את החלפים וזה אומר שאין אלטרנטיבות אחרות ומה יקרה אם הסוכנות תסגר?
אם הסוכנות תיסגר - תביא חלקים מאליאקספרסס.
הבאתי משם חלקים לגאס גאס קאמי במחירי רצפה (מנוע זונגשן).
מה שכן - תזכור שאין ארוחות בחינם.
אתה קונה אופנוע ללא רקורד אמינות כלשהו (או, ליתר דיוק - אחד שניתן להגיד עליו בוודאות שהוא רחוק מלהיות בלתי שביר).
כלי חלש, מיושן ופרימיטיבי, עם ביצועים גרועים.
אחרי שנה, תוכל למכור אותו ב-4... אם יהיה מי שירצה לקנות, אבל אל תבנה על זה.
עדיין רוצה?
גש לסוכנות ותתחדש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
והגאס גאס עם המנוע של זונגשן היה אמין?
לא הייתה לי אף בעיית מנוע בזמן שהאופנוע היה אצלי. היה נזק מנפילה בשטח - רגלית ההילוכים חטפה, העבירה את האימפאקט דרך הציר לצד השני, ונשבר הריתוך שמחבר את הציר למנגנון השילוב (שנראה כמו 3 "פיקים" ידניים). ביפנים לא ראיתי דבר כזה קורה.
הציר עם המזלג של מנגנון השילוב הוחלף בעלות של 20$, אבל זה דרש פירוק של כל המכסה השמאלי, עם משאבת המים, הקלאץ' וסלסלת הקלאץ'.
בארץ, החלק לא היה קיים במלאי ועלה כ-250 שקל. אילו הייתי מתקן במוסך, אני מניח שהייתי מגיע למעל 1000 שקל עלות עבודה+חלקים. עם זאת, אני לא יכול להגיד שזה מעיד במפורש על איכות ירודה.
אבל זה לא אומר כלום על הקיוואי.
הקטע של הסינים, שהם יכולים לייצר לך את אותו חלק ב-3 "רמות איכות", ולמכור ב-20, 50 ו-100 דולר בהתאמה.
כשיצרן אירופאי קונה מנוע בסין - אני מאמין שמישהו עושה בקרת איכות למנועים שמגיעים, כי הם לא מעוניינים להוציא זבל תחת המותג שלהם. לא שווה את הנזק התדמיתי.
במקרה של יצרן סיני, אני לא יכול להיות בטוח שזה המצב. זה הימור.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 21-06-2017 בשעה 18:10.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כנס לדף פייסבוק לקבל חוות דעת מרוכבים שקנו את האופנוע
https://www.facebook.com/%D7%A7%D7%9...1767981482075/
אני לא ממש נלהב למכור אותו אבל מצד שני אני בקושי רוכב עליו,בחודש הראשון עשיתי 1000 קמ כדי לסיים את ההרצה ובחודשיים אחרי זה בקושי 500 קילומטר...
בשביל 250 קילומטר בחודש שווה להחזיק אופנוע??
אני מוסר את כל הציוד איתו והציוד לבד שווה כמה אלפים..
שקניתי אותו המחירון היה 21000 וקניתי אותו ב"מבצע" ב 15500 שקל עכשיו היבואן יצא במבצע מוגבל ל10 כלים ב10000 שקל ללא אגרות כלומר 11500 על הכביש והמחיר הזה ממש בדיחה