תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: בלימה נכונה. רק ברקסים או בשילוב בלימת מנוע?

  1. #1
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201

    Question בלימה נכונה. רק ברקסים או בשילוב בלימת מנוע?

    למעשה אביעד כבר ענה לי על השאלה שבכותרת אבל דווקא בגלל תשובתו אני רוצה לפתוח את זה לדיון.

    אביעד אומר שברקסים אמורים לשמש לבלימה ולא המנוע וכן שבלימת המנוע לא מדוייקת ומפתיעה
    (כמעט כמו התשובה עצמה עבורי).

    אז למה למשל, רואים את רוכבי המוטו ג'י פי בסוף ישורת מפילים להילוך שני ב300 קמ"ש?
    ואולי הדין שונה בין רכיבה "נכונה" לרכיבה ספורטיבית?

    רב תודות למשתתפים!

    עריכה: אני רואה שנפתח כבר שרשור דומה (עם כותרת פחות אינפורמטיבית). אפשר לאחד או למחוק.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי URIEL; 05-11-2015 בשעה 01:49.

  2. #2
    כנראה הם עושים את זה תוך משיכה מהירה של המצערת להעלאת הסל"ד, אני לא חושב שזה משהו שמתאים לכביש והתמונות מחזקות את ההרגשה שלי- האחורי ללא אחיזה כלל ואפילו באוויר.

    אני כן מוריד הילוכים תוך העלאת סלד לתיאום אבל בין הילוך להילוך מקסימום 2 תלוי במהירות ההאטה, זה מצריך תרגול.
    אני מבצע את רוב הבלימה אם לא כולה בעזרת הבלמים ולא המנוע.

    מבחנתי ליפול להילוך 2 ממהירות של 300 קמ"ש זה אחר ורק במסלול עם אופנוע שמישהו אחר משלם עליו...כרגע בהיותי סטודנט

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    זה נשמע כמו גיר שהולך לקרוס לתוך עצמו.
    שאלה שיוצאת מתוך הדיון, מה היחס בין הקדמי לאחורי?
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ברגע שהמנתק שלך נמצא סביב ה24 אלף סלד וירדתה ל6000 בשישי אין לך מניעה להוריד לשני.

    אגב קצת יותר ריאלי אני בטרקטור שלי בכיף יכול להוריד מ6 ל 3
    לדוגמא 120 ב6 זה 3500 סלד לערך וב 3 זה 7500 לערך ואפשר גם לשני אבל אז אני במנתק כמעט וזה לא אפקטיבי
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    בהארלי (4 הילוכים) רוב הבלימה 70%) היא בעזרת המנוע ואם תוריד מ4 ל2 בכל מהירות שהיא מעל 25 האחורי ינעל
    לעומת זאת מצאתי שב4 צילינדר בשני הילוכים העליונים בלימת המנוע כמעט אינה מורגשת ואם אני אגיע מ6 ל3 מעל 4k rpm אני יהיה על סף הניתוק ככה שזה מאוד משתנה בין אופנוע לאופנוע.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אם עושים rev matching זה מונע את הנעילה של האחורי כמו שתיארת?

    עריכה: אולי צריך לציין שזה בהנחה שלא עוברים את הקו האדום ככה
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 29-12-2015 בשעה 10:34.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    בהארלי,לא ממש.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לא מבין איך

    להבנתי, נעיל גלגל בהורדת הילוך נגרמת מהבדל בין מהירות המנוע למהירות הגלגל. המנוע מעט את הגלגל כלכך מהר שהוא מתחיל להחליק.
    אם אתה עושה rev matching אין סיבה שזה יקרה

    מה מיוחד בהארלי?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    תרכב תבין
    (הניסיון שלי הוא עם 1200 ומעלה וישנים בלבד)
    נ.ב
    4 הילוכים עם 50 כ״ס ומילון קגמ לא דומה לשום אופנוע שכנראה רכבת עליו
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    לא מבין איך

    להבנתי, נעיל גלגל בהורדת הילוך נגרמת מהבדל בין מהירות המנוע למהירות הגלגל. המנוע מעט את הגלגל כלכך מהר שהוא מתחיל להחליק.
    אם אתה עושה rev matching אין סיבה שזה יקרה

    מה מיוחד בהארלי?
    שום דבר לא מיוחד בהארלי. נסה אותו דבר בבמוו 1200 התוצאהה זהה.
    מנוע עם בוכנות ענקיות ומומנט מטורף שבולם את הגלגל כלכל שתמיד נועל בהורדת הילוכים.

    זה לא 4 בשורה שכל בוכנה שם זה 250 סמק מסכנים במקרה הטוב וזה בקושי בולם.
    מדובר על בוכנות של 600 סמק שבולמות וואחד בולמות וגם אם התאמתה מהירות לפני עזיבת הקלאצ'
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. דיאלים לא מניע בלילה
    על ידי dakthraine בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 17:05
  2. האצה לא נכונה?
    על ידי YoniSlash בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 16:08
  3. מדריך: הרצה נכונה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 11:06
  4. קריאה נכונה של שרטוט
    על ידי JohnnyDee בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 12:17
  5. למכירה סט דיסקים בלימה לגיקסר 600 750 שנים 06-11
    על ידי pashka320 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 18:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO