כנראה הם עושים את זה תוך משיכה מהירה של המצערת להעלאת הסל"ד, אני לא חושב שזה משהו שמתאים לכביש והתמונות מחזקות את ההרגשה שלי- האחורי ללא אחיזה כלל ואפילו באוויר.
אני כן מוריד הילוכים תוך העלאת סלד לתיאום אבל בין הילוך להילוך מקסימום 2 תלוי במהירות ההאטה, זה מצריך תרגול.
אני מבצע את רוב הבלימה אם לא כולה בעזרת הבלמים ולא המנוע.
מבחנתי ליפול להילוך 2 ממהירות של 300 קמ"ש זה אחר ורק במסלול עם אופנוע שמישהו אחר משלם עליו...כרגע בהיותי סטודנט