
נכתב במקור על ידי
anton.dorofeyev
לפי תורתו של קית קוד, שליטה טובה במצערת תאפשר לסיים פניה בבטחה גם על אספלט רטוב במהירות של מוטו ג'יפי.
יש להמנע, עד כמה שניתן, מהחלקת הגלגל הקדמי על ידי העברת העומס לגלגל האחורי (וזאת דווקא על ידי פתיחת מצערת הדרגתית ולא סגירתה). מה גם, שקל יותר "לצאת" מהחלקה של אחורי מאשר של הקדמי.
בפועל זה דורש שעות רבות של אימון (בעיקר אימון של המוח לא להכנס לפאניקה) במסלול החלקה או בשטח על מצא עם אחיזה נמוכה.
למי שלא מתורגל בשליטה על אספלת מחליק, שזה כולל את רובנו לצערי, עדיף לזהות את מקור הסכנה מרחוק ולהמנע ממנו.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk