עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: כתם שמן =נו אווט ?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    26

    כתם שמן =נו אווט ?

    שלום לכולם
    אני בן 22 ורוכב על קטנוע 125 פשוט
    היום בשעות הבוקר באיזור כפר סבא ליד האיצטדיון היחלקתי
    הכל בסדר תודה לאל אבל כל היום אני חושב איך יכלתי למנוע את זה ולא מוצא פיתרון
    אז שאלתי פה לכל המנוסים
    האם באמת אין לזה פיתרון או שיש מה לעשות
    ההחלקה קרתה שניה לפני פניה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    מהכותרת אני מניח שההחלקה הייתה על כתם שמן...
    אם מזהים כתם שמן (ואם המבט מספיק קדימה ומהירות הנסיעה מתאימה אתה אמור לזהות אותו מראש) כדאי לנסות להתיישר כמה שיותר לפני הכתם ולהכנס אליו כשהאופנוע ניצב לקרקע.
    בעקרון כשנכנסים לכתם שמן צריך לנסות להפעיל כמה שפחות כוחות כלומר באופנוע למשוך קלאץ' ובקטנוע להחזיר ידית גז, לא לגעת בבלמים וכאמור לא לפנות בתוכו.
    מכאן נותר רק להתפלל.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    39
    לפי תורתו של קית קוד, שליטה טובה במצערת תאפשר לסיים פניה בבטחה גם על אספלט רטוב במהירות של מוטו ג'יפי.
    יש להמנע, עד כמה שניתן, מהחלקת הגלגל הקדמי על ידי העברת העומס לגלגל האחורי (וזאת דווקא על ידי פתיחת מצערת הדרגתית ולא סגירתה). מה גם, שקל יותר "לצאת" מהחלקה של אחורי מאשר של הקדמי.

    בפועל זה דורש שעות רבות של אימון (בעיקר אימון של המוח לא להכנס לפאניקה) במסלול החלקה או בשטח על מצא עם אחיזה נמוכה.

    למי שלא מתורגל בשליטה על אספלת מחליק, שזה כולל את רובנו לצערי, עדיף לזהות את מקור הסכנה מרחוק ולהמנע ממנו.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  4. #4
    Twist of the Wrist II, מדבר על אספלט רטוב - ללא שמן.
    לשמן התנהגות שונה ממים, לכן מה שיעבוד טוב עם רטוב יכול להיות קטסטרופלי על שמן ולהפך.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הנטיה אומרת להתיישר ולהתאבד על הגז.
    אבל לא המקום שלי ללמד רכיבה בהתכתבות.
    זה מסוכן.

    הפתרון הכי טוב הוא לצפות את הדברים האלה מראש.
    אם זה קשה לך.
    תוריד עשר קמש מהמהירות שאתה נוסע בה. המיגון הכי טוב מתחיל בראש.
    תתרגל צפיה מראש של הכביש.
    אגב, שווה היה לתעד את הכתם שמן ואת התאונה, אולי גם עדים.
    העירייה אשמה בזה לעניות דעתי.
    היה מפגע על הכביש.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי anton.dorofeyev צפיה בהודעה
    לפי תורתו של קית קוד, שליטה טובה במצערת תאפשר לסיים פניה בבטחה גם על אספלט רטוב במהירות של מוטו ג'יפי.
    יש להמנע, עד כמה שניתן, מהחלקת הגלגל הקדמי על ידי העברת העומס לגלגל האחורי (וזאת דווקא על ידי פתיחת מצערת הדרגתית ולא סגירתה). מה גם, שקל יותר "לצאת" מהחלקה של אחורי מאשר של הקדמי.

    בפועל זה דורש שעות רבות של אימון (בעיקר אימון של המוח לא להכנס לפאניקה) במסלול החלקה או בשטח על מצא עם אחיזה נמוכה.

    למי שלא מתורגל בשליטה על אספלת מחליק, שזה כולל את רובנו לצערי, עדיף לזהות את מקור הסכנה מרחוק ולהמנע ממנו.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
    כמו שאמר בודהה, שמן שונה מאד ממים. על כתם שמן קשה אפילו ללכת בלי להחליק...
    קשה לי להאמין שמישהו יכול לבצע פנייה על שמן במהירות של מוטו ג'יפי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הנטיה אומרת להתיישר ולהתאבד על הגז.
    להתאבד על הגז?!
    ולא נראה לך שזה יגרום לפרפור של האחורי ואיבוד שליטה ו/או החלקה?
    כאמור בכתם שמן השאיפה היא להוריד למינימום את הכוחות שפועלים על האופנוע, ואז אין לו שום סיבה לשנות את הכיוון והמהירות שלו, ובטח שלא להפציץ אותו בכוחות.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    התכוונתי שאחרי שעוברים את המקטע עם השמן.
    כדי להעביר את הטענה שלי שנוגע לזה שאין מקום לפורום רכיסה מתקדמת באינטרנט.
    לך תדע מי מגיב לך.מה הוא יודע וכדומה.
    בסופו של דבר כשאתה מתרסק אתה מתרסק לבד

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אז אתה אומר שהטיפ שלך לגבי איך לעבור כתם שמן, הוא לפתוח גז אחרי שעברת אותו?
    והדרך שלך להעביר את הטענה שלך בנוגע לפורום רכיבה מתקדמת היא להטעות בכוונה אנשים ששואלים שאלות שנוגעות לבטיחות?!

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא היית מבקש הנחיות להטיס מטוס, לנתח בנאדם,צלילת מכשירים או אפילו איך לקפל מצנח בצורה נכונה, על גבי האינטרנט. למרות שלכולם צריך רישיון והסמכה
    אז למה רכיבה זה לגיטימי? אנשים לא מתים מזה? מתים.
    אז איפה ההבדל?
    אם מישהו בוחר לעשות מה שהוא קרא באינטרנט...
    דרוויניזם חברתי.

    לעניין, אני אחזור על עצמי.
    להתיישר, אחרי הכתם לגזגז כדי לקבל אחיזה מחודשת באחורי.
    זה מה שאני עשיתי ושרדתי לספר את הסיפור.
    האם זה מזל עיוור או מקצוענות נטו? ימים יגידו.
    האם זה המקום של אנונימים אינטרנטים ללמד רכיבה ברשת? כנראה שלא.

    ההגנה הכי טובה היא בראש.
    תצפה מראש.
    סליחה על החרוז, לא התכוונתי

    Sent from my GT-I9515 using Tapatalk

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    זכותך לחשוב שהפורום הזה לא לעניין, וכבר כתבת את זה בפורום הראשי.
    אתה לא חייב לציין את זה בכל שרשור, ובטח ובטח שאתה לא יכול בכוונה לתת עצות ללא ביסוס כדי להוכיח נקודה.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אבל זו כל הנקודה, ובאופן עובדתי, זה שאני לא חייב לא אומר שאני לא יכול..
    אני חושב שאת המסר שלי העברתי.

    רק תזכור, כשהמצנח לא נפתח, והרצפה מתקדמת לעברך ב186 מטר לשניה, את הבלוג שלימד אותך צניחה אתה לא יכול להאשים, רק את עצמך.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אבל בינתיים אתה הדוגמה היחידה לזה... ואם יהיו אחרים אני בטוח שיעמידו אותם על טעותם.
    או שלא, ואז אתה תוכל להגיד שצדקת.
    אבל אתה לא יכול לטעון שאנשים שקוראים להם אברי אוהבים דוגמאות מעולם הצניחה ואז לתת בכוונה דוגמה מעולם הצניחה כדי להוכיח את טענתך.
    אף אחד לא טען שזה לא יכול לקרות טכנית, אנחנו פשוט מאמינים שזה לא יקרה. אתה רק הוכחת שטכנית מישהו יכול להכנס ולרשום שטויות. לא הפתעה גדולה.
    אם אתה חושב שטענתך נכונה, שב רגל על רגל יום - יומיים, ושיתחילו להתרסק אנשים בגלל עצות בפורום תצעק בקול שאמרת לנו.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    תראה,יכול להיות שתיפול ויכול להיות שלא.
    לראיה הבאתי שתי דוגמאות שקרו לי בפועל.
    בראשונה עמדתי ברמזור ופניתי שמאלה בירוק,בערך באמצע הצומת הרגשתי מוזר והחלקתי בקול תרועה ורעש גדול.קמתי,קיללתי והרמתי את האופנוע.
    בשנייה-רכבתי על גדלנוע בוזוקי ארוך במגמת עלייה ושוב בפניה שמאלה החליק לי האחורי בעוז,בעודי מחליק,בעטתי בכוח באספלט לשמאלי וכך ייצבתי את הבהמה.

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אבל בינתיים אתה הדוגמה היחידה לזה... ואם יהיו אחרים אני בטוח שיעמידו אותם על טעותם.
    או שלא, ואז אתה תוכל להגיד שצדקת.
    אבל אתה לא יכול לטעון שאנשים שקוראים להם אברי אוהבים דוגמאות מעולם הצניחה ואז לתת בכוונה דוגמה מעולם הצניחה כדי להוכיח את טענתך.
    אף אחד לא טען שזה לא יכול לקרות טכנית, אנחנו פשוט מאמינים שזה לא יקרה. אתה רק הוכחת שטכנית מישהו יכול להכנס ולרשום שטויות. לא הפתעה גדולה.
    אם אתה חושב שטענתך נכונה, שב רגל על רגל יום - יומיים, ושיתחילו להתרסק אנשים בגלל עצות בפורום תצעק בקול שאמרת לנו.
    ומה אם אנשים שיתנו עצות חצי נכונות בתום לב, שישמעו מאוד משכנעות ואנשים יקשיבו להן.
    יש מקום למתן עצות - אין מקום לחלק רשמי כזה בפורום.
    בסופו של דבר ייצוגית הם יחטפו וכולנו נפסיד בגלל איזה שמוק שלמד לרכב על מקלדת.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    כשעולים על כתם שמן לא עוזבים את המצערת ולא נותנים גז..
    ובטח שבטח לא נוגעים בכידון ולא בברקס ולא בקלאץ'.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO