לא ממש מבין מה עובר עליכם. זו הרי פיזיקה פשוטה. בכל מצב שבו החיכוך בין הגלגל לכביש קטן (שמן, בוץ, צבעי סימון רטובים) הדבר הנכון הוא לא להפעיל כוחות: לא האצה או בלימה אלא מהירות קבועה (החוק השלישי של ניוטון). לא סיבוב או הטיה, כי אז פועלים על הגלגל כוחות מאונכים לכיוון התנועה. פשוט לרכב ישר במהירות קבועה.
אחרי שעוברים את כתם השמן, תלוי כמה הוא גדול: אם רוב הגלגל משומן בהיקף, צריך להמשיך באותה תנועה קצובה וישרה עד שהכביש "ינקה" את השמן מהגלגל. אם החלק המשומן קטן יחסית, אפשר להתחרע על הגז אבל רק בנסיעה ישרה כי בסיבוב יש סיכוי לאיבוד אחיזה (באחורי).