תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: התלבטות - רכישת אופנוע a1

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    1

    התלבטות - רכישת אופנוע a1

    אני מחפש אופנוע נחמד, 300 סמ״ק לרכיבה עירונית ובין עירונית.
    עשיתי מבחן על ה-z300 והוא בסה״כ דיי טוב, הבנתי גם שמאוד אמין.
    יצא עכשיו ה-duke 390 החדש והאמת הוא נראה ממש טוב, אבל אני מודה שאני קצת חושש כי רצות שמועות ש-ktm פחות אמינים.
    בנוסף, יצא עכשיו ה-versys 300.

    על הדיוק והורסיס עוד לא עשיתי מבחן אבל אני אעשה בקרוב. בכל מקרה רציתי לדעת מה אנשים פה חושבים? איך האופנועים האלה (לפחות ממה שאתם יודעים כי חלקם חדשים)? האם ל-ק.ט.מ. באמת יש בעיות אמינות או שזה חרטא?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    שמע, אני לא מבין יותר מידיי באופנועים כאלה אבל אני כן מבין בשאלה של האם יצרן מסוים הוא אמין או לא. זה עובד ככה:

    יש לנו את היצרנים המוכרים ואלה שנחשבים ל"אמינים" ללא ספק. כשמתכוונים לזה, מתכוונים ליצרנים כמו הונדה, סאן יאנג, קוואסאקי ועוד שאר השמות המוכרים ואלה שאנשים שמים עליהם את כספם מתוך אמון בפירמה.

    ו, יש לנו את היצרנים שהם נחשבים לגמרי ההפך מזה - דיאלים, ktm ועוד כל מיני, גם בעולם הקטנועים והאופנועים.

    עכשיו אתה שואל שאלה שכל אחד שואל אותה בשלב זה של ההתלבטות. אבל האמת לאמיתה היא - שכל יצרן הוא סבבה כל עוד יש חלקי חילוף לא רחוקים מהישג יד, ולא מדובר ביצרן שידוע שאופנועיו שפכו את מנועיהם בצורה פתאומית ואגרסיבית, או שנשברו בקלות, וכו.

    כלומר - לפעמים לוקחים שם יצרן מסוים, ורק בגלל שהוא לא מוכר פוסלים אותו מיידת, מבלי לשקול את מגוון הדברים החיוביים שהוא יכול להציע.

    לכן, גם אם ktm נחשבים ללא "אמינים" צריך לברר למה הכוונה במושג זה - האם לא אמינים כי הם אכן לא אמינים במובן הפשוט של המילה - כלומר שופכים מנוע מהר, או שהייצור הוא לא איכותי ו\או החלקים לא בנויים \ עשויים טוב, וכו. או - המובן היותר עלוב והשגוי של המילה, שלא אמינים רק בגלל שהשם לא מצלצל מוכר או פופולרי במיוחד. שזה כבר לדעתי קצת לא הוגן לשפוט בצורה הזאת.

    מקווה שעזרתי במחשבה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    שמע, אני לא מבין יותר מידיי באופנועים כאלה אבל אני כן מבין בשאלה של האם יצרן מסוים הוא אמין או לא.
    לא חייבים לתת תגובה בכלל - ממתי הכרחתי אותכם ללחוץ על הכפתור "פרסם תגובה"?
    אין מה להרחיב מעבר לזה...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomado צפיה בהודעה
    אני מחפש אופנוע נחמד, 300 סמ״ק לרכיבה עירונית ובין עירונית.
    עשיתי מבחן על ה-z300 והוא בסה״כ דיי טוב, הבנתי גם שמאוד אמין.
    יצא עכשיו ה-duke 390 החדש והאמת הוא נראה ממש טוב, אבל אני מודה שאני קצת חושש כי רצות שמועות ש-ktm פחות אמינים.
    בנוסף, יצא עכשיו ה-versys 300.

    על הדיוק והורסיס עוד לא עשיתי מבחן אבל אני אעשה בקרוב. בכל מקרה רציתי לדעת מה אנשים פה חושבים? איך האופנועים האלה (לפחות ממה שאתם יודעים כי חלקם חדשים)? האם ל-ק.ט.מ. באמת יש בעיות אמינות או שזה חרטא?
    אני שנה על הדיוק והזמנתי את החדש כבר לצורך שדרוג. כפי שאתה יכול להבין מאוד מרוצה.

    חזרתי לרכב אחרי 5 שנות הפסקה וסך של 18+ שנות רכיבה על מגוון אופנועים. לעניות דעתי ודעתי בלבד, מדובר באופנוע עם תמורה למחיר שאין כמוהה בשוק המקומי, בטח בסגמנט הזה.

    האופנוע מרגיש ובעל ביצועים טובים יותר גם מאופנועים יקרים ממנו שהיו לי. כפי שכתבתי בעבר בפורום, לא בכדי זכה פעמיים לאופנוע השנה לסגמנט בסייקל וורלד.

    אחד מהמבחנים שלו הגדיר את זה יפה: זה קל לתכנן אופנוע מעולה שגם עולה יקר, זה הרבה יותר קשה לתכנן אופנוע מעולה, בעלות נמוכה, ובזה KTM הצליחו בגדול.

    לגבי האמינות - לא יכול להגיד. לי לא הייתה כול בעיה אבל אני רק אחד. יש אחריות מקיפה, יבואן חזק - שיקול שלך.

    תעשה סיבוב עליו ואני דיי בטוח שתבין את ההבדל בביצועים אל מול המתחרים.

    קשה לי מאוד להאמין שמגזינים נחשבים ובוחנים ידועים היו משבחים את הכלי כפי שהם משבחים אותו אם הוא היה ידוע כבעייתי - גם במקרה הזה רק דעתי.

    וציטוט אחרון של בוחן MCN לגבי הביצועים של הכלי:

    I've raced motorcycles my entire life, but had more fun on this bike then i've had in a long time - on anything with two wheels.

    בהצלחה
    נערך לאחרונה על ידי Maxi; 19-06-2017 בשעה 14:20.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אין מה להרחיב מעבר לזה...
    זה ממש לא נכון - והעובדה שהסתכלת על זה ככה מראה כמה שאתה חסר הבנה בסיסית ולא חושב לפני שאתה ישר מפיל אשמה.

    נכון, ציינתי שאני לא מבין באופנועים כאלה - אבל, אני יותר ממבין בעניין המותגים והיצרנים, ומה הולך ומה לא, ולמה יצרן כזה או אחר מוצלח יותר או מוצלח פחות. והייתה לי את האפשרות לתת תשובה מפורטת שיכולה לעזור. לכן, הגבתי.

    לא הגבתי בידיעה שיש לי אפס מידע חיוני להציע - ואתה, מחוצפתך, העזת לפרש את זה ככה, שזה לא נכון.

    אז בבקשה ממך - תתבגר ותתאפס ותבין דברים וכוונות שלי \ של אחרים לפני שאתה נותן את הפרשנות הלא הגיונית שלך.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני שנה על הדיוק והזמנתי את החדש כבר לצורך שדרוג. כפי שאתה יכול להבין מאוד מרוצה.

    חזרתי לרכב אחרי 5 שנות הפסקה וסך של 18+ שנות רכיבה על מגוון אופנועים. לעניות דעתי ודעתי בלבד, מדובר באופנוע עם תמורה למחיר שאין כמוהה בשוק המקומי, בטח בסגמנט הזה.

    האופנוע מרגיש ובעל ביצועים טובים יותר גם מאופנועים יקרים ממנו שהיו לי. כפי שכתבתי בעבר בפורום, לא בכדי זכה פעמיים לאופנוע השנה לסגמנט בסייקל וורלד.

    אחד מהמבחנים שלו הגדיר את זה יפה: זה קל לתכנן אופנוע מעולה שגם עולה יקר, זה הרבה יותר קשה לתכנן אופנוע מעולה, בעלות נמוכה, ובזה KTM הצליחו בגדול.

    לגבי האמינות - לא יכול להגיד. לי לא הייתה כול בעיה אבל אני רק אחד. יש אחריות מקיפה, יבואן חזק - שיקול שלך.

    תעשה סיבוב עליו ואני דיי בטוח שתבין את ההבדל בביצועים אל מול המתחרים.

    קשה לי מאוד להאמין שמגזינים נחשבים ובוחנים ידועים היו משבחים את הכלי כפי שהם משבחים אותו אם הוא היה ידוע כבעייתי - גם במקרה הזה רק דעתי.

    וציטוט אחרון של בוחן MCN לגבי הביצועים של הכלי:

    I've raced motorcycles my entire life, but had more fun on this bike then i've had in a long time - on anything with two wheels.

    בהצלחה
    ביקורות במגזינים הגדולים הן לא יותר מפרסומות ממומנות.
    אם אתר מכובד\מגזין או כל מבקר מקצועי אחר רוצה להיות מוזמן לאירוע השקה, הוא לא יעז להעביר ביקורת נוקבת מעבר לכמה מילים עדינות פה ושם תוך כדי אזכור דגמים יקרים יותר של אותה חברה.

    אתה רוצה דעה כנה? תפנה לאנשים שרכבו ומכרו את הכלי. תראה סרטונים של אנשים אקראיים שמתעדים את רכיבת המבחן שלהם.

    דבר נוסף שחשוב לזכור זה האופי של הנסיעות והרוכב.
    קח את MCN לדוגמא שבו רוב המבקרים הם רוכבי מירוצים ורוב הביקורות שלהם מתיחסות לאופנוע ככלי פנאי עבור כבישים הרריים.
    אם אתה מחפש לדעת אם הכלי יתאים לך לנסיעות מנהלתיות והאם ניתן לחיות איתו ביום יום, לא תפיק הרבה מהביקורת שלהם.
    נערך לאחרונה על ידי alexsupreme; 19-06-2017 בשעה 15:17.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אם יש משהו שלמדתי מביקורות של מגזינים, זה שזה לא יותר מפרסומת ממומנת.
    אם אתר מכובד\מגזין או כל מבקר מקצועי אחר רוצה להיות מוזמן לאירוע השקה, הוא לא יעז להעביר ביקורת נוקבת מעבר לכמה מילים עדינות פה ושם תוך כדי אזכור דגמים יקרים יותר של אותה חברה.

    אתה רוצה דעה כנה? תפנה לאנשים שרכבו ומכרו את הכלי. תראה סרטונים של אנשים אקראיים שמתעדים את רכיבת המבחן שלהם.
    אני לא מסכים איתך לגבי זה אבל בכול מקרה יש לי אותו שנה ואני מאוד מרוצה וחושב שכול מה שכתבו עליו נכון.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    149
    לדעתי הביקורות האמיתיות על הכלי יכולות להגיע רק מאנשים שרכבו על הכלי וכבר מכרו אותו.

    זה קטע מוזר, אבל כנראה אופנוענים מסוגלים לשפוט ולתת חוות דעת לא מוטת רק על כלי שכבר לא נמצא בבעלותם... אנחנו כנראה מפתחים איזו סימפטיה לכלים שנמצאים בבעלותנו.


  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    אני חושב שיש גם רוכבים מספיק בוגרים שיכולים להגיד על אופנוע שהם לא מרוצים ממנו מסיבה כזו או אחרת אם זה המצב. גם סיבה ממנה רוכב אחד לא מרוצה מאופנוע מסוים לא אומר שכול אחד אחר גם לא יהיה מרוצה וההפך.

    אם לא הייתי מרוצה מאופנוע הייתי פועל להחליף אותו, בטח שלא להזמין עוד אחד כפי שעשיתי.
    נערך לאחרונה על ידי Maxi; 19-06-2017 בשעה 15:42.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomado צפיה בהודעה
    אני מחפש אופנוע נחמד, 300 סמ״ק לרכיבה עירונית ובין עירונית.
    עשיתי מבחן על ה-z300 והוא בסה״כ דיי טוב, הבנתי גם שמאוד אמין.
    יצא עכשיו ה-duke 390 החדש והאמת הוא נראה ממש טוב, אבל אני מודה שאני קצת חושש כי רצות שמועות ש-ktm פחות אמינים.
    בנוסף, יצא עכשיו ה-versys 300.

    על הדיוק והורסיס עוד לא עשיתי מבחן אבל אני אעשה בקרוב. בכל מקרה רציתי לדעת מה אנשים פה חושבים? איך האופנועים האלה (לפחות ממה שאתם יודעים כי חלקם חדשים)? האם ל-ק.ט.מ. באמת יש בעיות אמינות או שזה חרטא?
    היה לי ניסיון עם ה-200. היה לאקסית שלי כזה.
    אני מניח שה-390 לא שונה בהרבה.
    נקנה עם 23 אלף ק"מ אחרי אוברהול מנוע (היה כלי הדגמה של היבואן בעברו), נמכר אחרי שנה עם 29.
    בעיות שאני יודע עליהן:
    1. האופנוע עובד חם מאוד. חובה להקפיד על מפלס נוזל הקירור, להשתמש בנוזל איכותי ככל הניתן, לדאוג למילוי נכון ללא פקקי אויר ולדאוג לניקיון החיצוני של הרדיאטור.
    2. חיישני הדלק מתים (לפחות בדגמים המוקדמים). החיישן נמכר ביחד עם המשאבה, ועלות ההחלפה כ-2000 שקלים. אפשר לחפש פתרון יצירתי לתיקון החיישן, אפשר פשוט לנסוע ללא חיישן דלק, ולמלא לפי מד קילומטראז'.
    3. חלק נכבד מהכלים עוברים חיים קשים אצל צעירים מתלהבים. ראיתי כלים עם 10 אלף ק"מ, שההזנחה (והקריעה) כבר נותנת בהם את אותותיה. לבדוק היטב את איכות התחזוקה, סגנון הרכיבה ועבר תאונתי.
    4. נסיעה "על המנתק" לא מטיבה עם שום מנוע. במקרה של מנוע קטן, רוכב חסר רחמים יכול להיות שם לאורך זמן בלי להיהרג ולגרום למנוע נזק רב - שוב, לבדוק ממי רוכשים.
    5. החבר'ה בהודו עם ה"כבישים" שלהם מתלוננים שהג'אנטים שבירים, ואפשר לפוצץ אותם בכניסה מהירה לבור. לא שמעתי על מקרים כאלה בארץ.

    פרט לזה - אופנוע מגניב וכיפי. במחיר שבו בוא משווק - קניה מעולה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היה לי ניסיון עם ה-200. היה לאקסית שלי כזה.
    אני מניח שה-390 לא שונה בהרבה.
    נקנה עם 23 אלף ק"מ אחרי אוברהול מנוע (היה כלי הדגמה של היבואן בעברו), נמכר אחרי שנה עם 29.
    בעיות שאני יודע עליהן:
    1. האופנוע עובד חם מאוד. חובה להקפיד על מפלס נוזל הקירור, להשתמש בנוזל איכותי ככל הניתן, לדאוג למילוי נכון ללא פקקי אויר ולדאוג לניקיון החיצוני של הרדיאטור.
    2. חיישני הדלק מתים (לפחות בדגמים המוקדמים). החיישן נמכר ביחד עם המשאבה, ועלות ההחלפה כ-2000 שקלים. אפשר לחפש פתרון יצירתי לתיקון החיישן, אפשר פשוט לנסוע ללא חיישן דלק, ולמלא לפי מד קילומטראז'.
    3. חלק נכבד מהכלים עוברים חיים קשים אצל צעירים מתלהבים. ראיתי כלים עם 10 אלף ק"מ, שההזנחה (והקריעה) כבר נותנת בהם את אותותיה. לבדוק היטב את איכות התחזוקה, סגנון הרכיבה ועבר תאונתי.
    4. נסיעה "על המנתק" לא מטיבה עם שום מנוע. במקרה של מנוע קטן, רוכב חסר רחמים יכול להיות שם לאורך זמן בלי להיהרג ולגרום למנוע נזק רב - שוב, לבדוק ממי רוכשים.
    5. החבר'ה בהודו עם ה"כבישים" שלהם מתלוננים שהג'אנטים שבירים, ואפשר לפוצץ אותם בכניסה מהירה לבור. לא שמעתי על מקרים כאלה בארץ.

    פרט לזה - אופנוע מגניב וכיפי. במחיר שבו בוא משווק - קניה מעולה.

    חלק מהבעיות שציינת נפתרו כבר בשנתונים המאוחרים יותר - למשל לגבי ה ג'נטים ידוע לי שהוחלפו באחרים כאשר התחילו לצוץ בעיות (כך לפחות נכתב באינטרנט).

    כפי שציינת, כלים לא מטופלים אשר מתייחסים אליהם בקריעה מתמדת, יסבלו מכך. אני מניח שמנוע קטן יותר בעל צילינדר אחד, יותר רגיש לזה, אבל זה בטח נכון להרבה מנועים אחרים !?

    מחיפוש באינטרנט יש כמה וכמה ביקורות של הודים שנסעו עם הכלי גם 50 אלף קמ ויותר.

    לפני מספר ימים נחת הדגם החדש בארץ ובו הוחלפו מספר מכלולים ויש דיווחים שגם החום בו המנוע עובד הוא נמוך יותר.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    31
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    חלק מהבעיות שציינת נפתרו כבר בשנתונים המאוחרים יותר - למשל לגבי ה ג'נטים ידוע לי שהוחלפו באחרים כאשר התחילו לצוץ בעיות (כך לפחות נכתב באינטרנט).

    כפי שציינת, כלים לא מטופלים אשר מתייחסים אליהם בקריעה מתמדת, יסבלו מכך. אני מניח שמנוע קטן יותר בעל צילינדר אחד, יותר רגיש לזה, אבל זה בטח נכון להרבה מנועים אחרים !?

    מחיפוש באינטרנט יש כמה וכמה ביקורות של הודים שנסעו עם הכלי גם 50 אלף קמ ויותר.

    לפני מספר ימים נחת הדגם החדש בארץ ובו הוחלפו מספר מכלולים ויש דיווחים שגם החום בו המנוע עובד הוא נמוך יותר.
    איך הוא מתנהג ברכיבה מנהלתית ארוכה?
    אני לקראת קניית אופנוע ואני מתלבט גם בין הדיוק החדש, z300 שעכשיו במבצע או cb500f יד שנייה כאשר הצורך שלי הוא בעיקר כבישים מהירים במהירות של 120/130.
    ואמינות חשוב מאוד כי אני מתכנן להשאיר את האופנוע לפחות ארבע שנים.
    תודה מראש אור

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    Maxi - תתחדש

    עשית נסעית מבחן? שונה מדגם של 2016 בהרבה
    הבנתי שלא הלכת על 07 או 09 שרצית אז פינקת בדיוק חדש

    דיוק 390 (יש לי אותו מ 10/16) סבבה בין 120-140 קמ"ש אחרי זה אתה מרגיש שלא ממש כיף לו

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי Orrabi צפיה בהודעה
    איך הוא מתנהג ברכיבה מנהלתית ארוכה?
    אני לקראת קניית אופנוע ואני מתלבט גם בין הדיוק החדש, z300 שעכשיו במבצע או cb500f יד שנייה כאשר הצורך שלי הוא בעיקר כבישים מהירים במהירות של 120/130.
    ואמינות חשוב מאוד כי אני מתכנן להשאיר את האופנוע לפחות ארבע שנים.
    תודה מראש אור
    כול מה שאני כותב כאן הוא לגבי הדגם היוצא, אין לי עדיין ניסיון עם הדגם החדש. אין שום בעיה לשייט ב 120/130. יחד עם זאת אני מניח שלמשל CB יהיה נוח יותר ונעים יותר לכך במידה ומרבית הנסיעות הן בין עירוניות ארוכות. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות. כך למשל אני מניח שה CB יהיה פחות מהנה בכבישים מפוטלים ורכיבה יותר ספורטיבית אבל נוח יותרף כאמור לנסיעות ארוכות בישורת.
    כאמור, אני לא יכול להגיד לגבי אמינות לאורך שנים באופן אישי. יש לי אותו שנה בלבד ללא תקלות.

    לגבי הדגם החדש, לפחות על פי מבחנים שונים הוא אמור להיות עוד יותר נעים לשיוט בשל השינויים שנעשו ובעיקר בשל ה Ride By Wire. אסע עליו כנראה רק שבוע הבא ואוכל לתת יותר פרטים.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaniv צפיה בהודעה
    Maxi - תתחדש

    עשית נסעית מבחן? שונה מדגם של 2016 בהרבה
    הבנתי שלא הלכת על 07 או 09 שרצית אז פינקת בדיוק חדש

    דיוק 390 (יש לי אותו מ 10/16) סבבה בין 120-140 קמ"ש אחרי זה אתה מרגיש שלא ממש כיף לו
    היי יניב !

    לא עשיתי נסיעה כי עדיין אי אפשר (רק שבוע הבא כנראה). בנתיים פתחתי הזמנה כדי לשריין כלי לכשיגיע לארץ (אני רוצה את הצבע הלבן שעדיין לא כאן).

    עשיתי נסיעת מבחן על ה MT07 ולהפתעתי הרבה, וקצת גם לאכזבתי, לא היה איזה שינוי ענק של שמים וארץ בתחושה לשימושים העיקריים שלי (מה שדרך אגב חיזק אצלי את מה שנאמר זה מכבר שעשו עבודה פשוט נהדרת בדיוק ביחס למחיר). ה - MT כמובן מרגיש חזק יותר ועם קצת יותר מומנט והשיוט שלו במהירות גבוה יותר ובסלד נמוך יותר מזה של הדיוק, אבל כמי שנוסע 20 קמ ביום בעיקר בפקק, ומדיי פעם לטיול של 120 קמ הלוך חזור, ממש לא מצדיק את המחיר, הדיוק מהנה באותה מידה (הכול לעניות דעתי!).

    ה Z900 שחשבתי עליו זה כבר ליגה אחרת. לא עשיתי נסיעה אבל כפי שאתה יודע זה דרש ממני סיבוב לא קטן של מכירת רכב ואופנוע ורכישת רכב ואופנוע אחרים, וזה לא ממש צלח. החלטתי שנכון לכרגע הדיוק נותן לי ממש הכול ואין סיבה להחזיק איזה רכב בן 7+ שעשוי לגרור אותי להוצאות בלתי צפויות.

    אתמול הייתי בסוכנות לראות את האופנוע בלייב. רק ממשחק עם המצערת כאשר האופנוע מונע במקום יש תחושה אחרת, חלקה יותר מהרגע הראשון. מסוקרן מאוד לעשות סיבוב כבר.

אשכולות דומים

  1. רכישת אופנוע
    על ידי bar.kohan בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 00:39
  2. רכישת אופנוע ראשון
    על ידי lidorkalfa בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-06-2017, 14:56
  3. רכישת אופנוע שטח דו״פ 125 או 250
    על ידי Razor1991 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-10-2016, 15:27
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 13:01
  5. רכישת אופנוע כבד ללא abs
    על ידי enzane בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 04-12-2015, 06:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO