ברכות
יופי של התלבטות...
תכלס הצעת פה הרבה מאוד דגמים, חלקם שונים מאוד האחד מהשני.
תשובה ראשונית טובה תהיה - קח כמה שיותר רכיבות מבחן - על כמה שיותר מהם.
די מהר תבין מה קורץ לך ונוח ומה מהיר וחזק (מדי?)
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
בשעה טובה קיבלתי את רישיון ה A המיוחל. לאחר שנתיים וחצי רכיבה על cbr300 מחפש אופנוע חדש.
רכיבה מנהלתית עירוני ובינעירוני עם נסיעות ארוכות פה ושם. חלק מהזמן מרכיב את אשתי ובנוסף מתכוון להוסיף סבל וארגז. תקציב עד 50000.
הכיוון הוא אופנועי ביניים 650 עד 800 סמ"ק.
הדגמים שחשבתי עליהם הם:
Mt07, sv650, gsr 750, z800, cb/r650
שוקל גם לבדוק את ה cb1000r.
אשמח להמלצות וחוות דעת שלכם על האופנועים הללו. הכוונה היא אופנוע יד 2.
מקווה שהייתי ברור ובגבולות חוקי הפורום.
ברכות
יופי של התלבטות...
תכלס הצעת פה הרבה מאוד דגמים, חלקם שונים מאוד האחד מהשני.
תשובה ראשונית טובה תהיה - קח כמה שיותר רכיבות מבחן - על כמה שיותר מהם.
די מהר תבין מה קורץ לך ונוח ומה מהיר וחזק (מדי?)
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
המלצה אישית, אם אתה מתכוון להרכיב את בת הזוג, תעשה סיבוב ותושיב אותה מאחורי כל אחד מהכלים.
רוב הכלים שציינת יהיו פחות נוחים מה-300 שלך לבת הזוג.
אם אתה גבוה יותר מהיפני הממוצע, אני ממליץ לך בחום לשקול דו״ש מטה כביש כמו הוורסיס, ויסטרום והטרייסר.
הם באים עם מיגון רוח סביר, יותר מתאימים לנשיאת ארגז והרבה יותר נוחים לרכיבה בזוג.
עם כל ההיגיון של ללכת על דו"שים, אני פחות מתחבר אליהם, לא למראה ולא לתנוחת רכיבה.
אשתדל לתאם עם אישתי ושתנסה לשבת על כל אחד מהם, תודה.
יש לכם ריג'קטים מכלים מסויימים? חוויות טובות או לא טובות מהם?
כשאתם בודקים את הכלי, שבו שניכם יחד.
בנייקדים קטנים, המיקום של רגליות המורכב ורגליות הרוכב צמודות בצורה מחרידה.
אצלי בת הזוג פסלה את ה-GSR מיד וממש צחקה כשצגתי בפניה את ה-07 אבל זה מאוד תלוי בך ובמורכבת.
אם יוצא לך לצאת לנסיעה, שים לב לבלימת מנוע והתנהגות קלאצ׳. הדבר האחרון שאתה רוצה בזמן נסיעה זה נגיחות קסדה מכיוון המורכבת.
מכיוון שאתה מחפש אופנוע לא מוגבל ראשון, הייתי הולך על העסקה הכי מוצלחת שתמצא.
בסופו של דבר הם כולם יהיו שיפור משמעותי מה-cbr300 ועוד כשנה-שנתיים סביר להניח שתרצה להחליף למשהו שיותר תפור לאופי הנסיעות שלך.
KTM duke 690
נייקד יעיל ומהנה, מרווח לזוג, מכלולים מעולים: מתלים מדהימים, גיר חד ומדויק, מצערת אלחוטית, קלאצ׳ הידראולי. צורך כ 26 קמ לליטר ברכיבה לא חסכונית.
עשיתי עליו מעל 10k ק"מ ונהנה מכל פעימת מנוע. והצליל...
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk