ממליץ להעביר לטכני , מעניין פה מאוד !![]()
יצרן ktm
דגם duke690
שנה 2009
כרגע מותקן פילטר אוויר פתוח, ביטול חיישן 02 ובעתיד יוחלף הדוד לדוד זרימה חופשית של לאו וינצ'י
שחכתה פה זה לא אמריקה)) אין לי 6 אלף לפול סיסטם. הממירים לא בוטלו בדגם הזה הממיר בתוך הדוד עצמו ולכן הוא יבוטל עם ההחלפה של הדוד. הפילטר של k&n בלי שינוים בתוך התיבת אוויר.
בכללי ktm מוציא מפות לכול שינוי שנעשה לאופנועים והרבה פורומים בחול ממליצים להחליף מפה אחרי החלפת הדוד והפילטר. לא רק בגלל שזה משפר הספק אלה גם בגלל שזה משפר את הדיוק בגז בנמוכים.
הרוטקס 122 יכול להגיע ל28 כ"ס בקלות יחסית.
צריך להחליף מערכת פליטה,קרב גדול 34 במקום 28,לעשות שינויים בתיבת אוויר,לפתוח CDI מהגבלה על ידי קדיחה וכמובן שסתום כוח שלא בא בדגם המוגבל.
אפשר גם לקנות ממפה כמו זילטרוניק דומה ל FMF POWER , לסחוט עוד סוס או שניים.
הנה אחת פתוחה מהגבלות שמגיעה ל31 כ"ס אבל מותקן קיט 154 CC.
עכשיו הבנתי על מה אתה מדבר, חשבתי שמדובר ב-chip tuning בלבד עם זיטרוניקס, זה טיון נחמד דווקא לכל נחמד מאוד![]()
AUTOTECH
Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning
בהחלט מנוע עם נשקים בסליק שלו.
הבעיה שבארצנו הקטנטנה הכל יקר.
רק חלקים בחו"ל יוצאים כ800 יורו(3400 שקל בערך) ואפשר להרכיב לבד עם קצת ידע טכני.
בארץ סעפת 2500 ש"ח, שסתום כוח 2500 ש"ח.. יש טעם להמשיך?
[QUOTE=AUTOTECH;10985]בהחלט כן, אתה יכול לפרט קצת יותר:
יצרן: Aprilia
דגם: Tonon V4 APRC
שנה: 2013
קוד מנוע: **אשלים מחר***
כ"ס בסטוק: 167
האם נעשו שיפורים במכלולים אם כן אז איזה: -
איזה פילטר: K&N
איזה אגזוז: HP Corse דוד בלבד.
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
AUTOTECH
Racing Maps and Chip Tuning for Motorcycles
Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning
תודה רבה בהחלט אשמח להעזר בשירותייך.