לא לכל כלי אך לא רק למפלצות,
בעיקרון תמיד ניתן לשפר, השאלה בכמה ואם זה שווה את ההשקעה.
כמה דוגמאות לחלק מהכלים בהם השיפור ניכר ומשמעותי:
Yamaha:
YZF-R1 2003-2015
YZF-R6 2002-2015
T-Max 500
T-Max530
:Kawasaki
ZX10R
ZX10R KRT Race
ZX14R / ZZR1400
ZX14 / ZZR1400
ZX6R
ZX6R KRT Race
ZX6RR
Z1000
Z1000SX / Ninja 1000
Z800
ER-6n
EX650 - Ninja 650
EX250R / Ninja 250
EX300 - Ninja 300
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14
:Suzuki
GSX1300R (Hayabusa)
GSX-R 600
GSX-R 750
GSX-R 1000
GSX-R 1000 EM-Pro Race
GSX1300BK (B-King)
GSR 750
GSR 600
SV 1000
GSF 1250 (Bandit)
GSF 650 (Bandit)
M109R
SV 650
SFV 650 SV 650S (Gladius)
GSX 1400
KTM 4T F.I. EXC SXF
KTM 1190 Adventure R
Honda CBR1000RR
Honda CBR600RR
Yamaha MT-07
Ducati 1199 Panigale
הרשימה הזאת היא מאוד חלקית וקיימים עוד המון סוגים של כלים עם פוטנציאל לשיפור.
*אני חייב לציין שמדובר ב-ECU MAP TUNING, זאת אומרת עדכון תוכנה מלא במחשב ניהול מנוע ולא בקרי-Piggyback כדוגמאת PowerCommander והשאר.