ציטוט נכתב במקור על ידי יגאל.ש צפיה בהודעה
ה-690 זה עולם אחר. מרגיש הרבה יותר איכותי, מכלולים מעולים - תפעול חלק ומדויק בזכות גיר מדהים, קלאץ' הידראולי רך, מצערת אלחוטית מדוייקת ומתלים שהם חוויה בפני עצמה - ה-690 מטפל באספלט מחורבן בצורה מדהימה. המנוע חזק, עם מומנט מעולה מ-4,000 סל"ד.
אני לא מגרזן את האופנוע, לא יודע לעשות ווילי ולא מחפש לגרד את הרגליות אז לא ממש מכיר אותו בקטע הזה. עיתונאים אומרים שהוא נולד לזה...
אני גם לא מרכיב אף פעם למרות שלא חושב שישש עם זה בעיה כי האופנוע די גדול ומרווח.
השימוש שלי זה נסיעות יומיומיות למשרד ולפגישות וטיול ארוך פעם בחודש. ביומיום הוא מושלם, משתחל בקלות, קל לתמרן, חסכוני מאוד בדלק (26-27 ק"מ לליטר ברכיבה סבבה בסביבות 130-160).
ההפתעה האמיתית הייתה בטיולים הארוכים (רמה"ג, גליל, דרום) שאני עושה. רכיבה משעות הבוקר ועד הערב לצד אופנועי טורינג ואדוונצ'ר גדולים. גם אחרי יום רכיבה שלם התחת לא כואב הגוף מרגיש סבבה לגמרי.
חסרונות: בימים החמים מרגישים חום ברגליים - אני חושב שזאת בעיה של הרבה אופנועים.
המנוע לא אוהב סל"ד נמוך. מתחת ל-3,000 המנוע לא מרגיש בנוח. זאת אומרת שבתנועה צפופה ואיטית צריך לשחק עם ההילוכים כדי לשמור את המנוע מעל 3,000.
ענית לי מצויין על שאלה , תודה

בדיוק כמוני .נוסע יום יום לעבודה 30 ק"מ חלק בפקקים
פעם בחודש טיול
מה שחסר לי ב 390 זה עוד 20-30 ק"מ יותר השיוט, נוח לו 120-140,אחרי זה מרגיש שקשה לו
וגם לחזור חזרה מטיול בדרום על כביש 6 לא ממש נעים
תודה

שאלה העיקרית שגם מטרידה אותי ,זה אם להוריד את ההגבלה של A1
גם 390 שלי לעולם לא ראה ווילי