איך סלופארק מרוויחים אם אין דמי הפעלת חניה?
לא קריטי.
עברתי אליהם, תודה.
איך סלופארק מרוויחים אם אין דמי הפעלת חניה?
לא קריטי.
עברתי אליהם, תודה.
נערך לאחרונה על ידי דינגו; 18-08-2015 בשעה 14:55. סיבה: החכמתי
 
			
			אגב, בדיוק נתקלתי באיזה פוסט שנכתב בישראבלוג (דלג לקטע שהוא כותב על איך לחנות בתל אביב ולצאת מזה בשלום)- http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=784110
היה לי איזיפארק. השוואה קצרה:
1. צריך למלא אותו מדי פעם, ולא צריך לעשות כלום עם חניות טלפוניות.
2. כדי להמשיך חניה מעבר ל-3 שעות, צריך לחזור לאוטו. בטלפון אתה צריך רק להתקשר\ללחוץ על 2 כפתורים.
3. הסוללה שלו נוטה להיגמר ולהוסיף חתיכת תשלום על החניה (20+ ש"ח לסוללה, עד כמה שזכור לי, והיא נגמרת בערך פעם בשנה). בפעם השניה אפילו התעצבנתי ועשיתי חיבור שמאפשר לו לעבוד מהמצבר של האוטו.
4. כל מיני שירותי תזכורות, וכו' - כל אחד בוחר לעצמו, אצלי זה לא מופעל כי אין צורך. תשלום חניה נטו.
גם לפני האפליקציות וכו', איזיפארק היה כאב ראש לא קטן, ושמחתי להיפטר ממנו.
 
			
			אני דווקא אוהב את האיזיפארק ומשתמש בו כבר שנים, ללא ספק השימוש בו פחות, נקרא לזה, 'אלגנטי' מאשר השימוש באלפיקציות, אבל מבחינתי כל הפרטים שהאלפקציות מבקשות זה קו אדום. כדי להתחיל להשתמש בפנגו/סלופרק אתה צריך לתת להן : שם ושם משפחה, מייל, טלפון, מס' רכב ומס' כרטיס אשראי... זה לדעתי מוגזם. אז כן, איזיפארק לוקח דקה יותר להפעיל כשיוצאים מהאוטו, אבל זה מבחינתי החיסרון הבולט היחיד.
 
			
			1. אפשר למלא אותו בכל תחנת דלק שאתה מגיע אליה ואפילו גם מהבית, ישירות דרך האינטרנט (לוקח בדיוק שניה וחצי).
2. ממש לא צריך לחזור לאוטו. להפך, באיזיפארק אתה גם לא צריך לשלם על תזכורת הארכת חניה.
3. עדיף לשלם פעם בשנה ומשהו על סוללה חדשה מאשר לשלם את העמלות בפנגו כשבחישוב כללי, עולות הרבה יותר במצטבר.
4. לא תלוי בתקשורת סלולרית.
בקיצור, בשורה התחתונה, אפליקציות הן דבר מעולה אבל כשמדובר בתשלום חניה, אני מעדיף את הדרך הפשוטה והבטוחה.