תריץ חיפוש יש שרשור שלם שפתחתי בנושא בטכני
אם עדיין יש שאלות אנחנו כאן
Sent from my m3 note using Tapatalk
שלום לכולם,
אני רוכב על SV650 שעבר פרוייקט גדול, בין היתר החלפתי לו בולם אחורי לבולם של נינגה 636 2015 והחלפתי קפיצים קדמיים לקפיצים של סוניק 0.85K על פי המלצת המוכר.
לאחר שמדדתי סאג היה לי 23 בקדמי וגם 23 באחורי. אני מחפש כמה ימים באינטרנט לגבי המספרים שצריך לשים, רוצה להדגיש כי אני משתמש באופנוע כל יום ככלי רכב ראשי ובכל סופש אני מטייל לנסיעות יותר אגרסיביות לדוגמא: נס הרים , אלקוש וכו....
מחפש לכוון את הכלי שיתאים לי לנסיעות היותר אגרסיביות - אשמח לעזרה וכיוון לגבי המספרים בקדמי והאחורי.
תודה לכולם , אביב.
נערך לאחרונה על ידי markuzon; 29-06-2017 בשעה 00:32. סיבה: תיקון משפט
תריץ חיפוש יש שרשור שלם שפתחתי בנושא בטכני
אם עדיין יש שאלות אנחנו כאן
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בהמשך לסטרלוק..חיפוש היה מעלה את זה: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...EE%FA%EC%E9%ED
סאג אינו בהכרח משנה את קשיחות המתלים אלא את הטווח הנכון לפעולתם בהתאם למשקל הרוכב.
לכיוון הסאג יש לך פה הסבר מפורט - https://www.youtube.com/watch?v=ZtzTyCKh5fY
בנוגע לכיוון עבור רכיבה אגרסיבית, יש צורך בכיוון Compression ו- Rebound וזה כבר תלוי במתלים של ה- SV, רוב הסיכויים שבבולם שהחלפת מאחורה ניתן לכוון.
http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=8228
או את זה
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor