עדכון: מילאתי מים ירוקים במוסך עד הFULL, חלק יצא דרך צינור העודפים כדי לאזן את המפלס שם, מישהו יודע עד איפה בדיוק צריכים להגיע המים כדי לקרוא למצב תקין?
היי, שמתי לב שלפעמים כשאני מחנה את הקטנוע על ג'ק צד אחרי נסיעה עליו מופיעה טיפה על הרצפה של מים ירוקים ממיכל העודפים שווידאתי לגמרי שזה בא מצינור העודפים כי הוא היה רטוב ולא הייתה נזילה נראית לעין.
הטיפה שנופלת נופלת אך ורק אחרי נסיעה ולא בזמן הנסיעה, המנוע לא מתחמם בכלל מעבר לנורמה ונוזל הקירור במיכל העודפים לא נעלם משם.
יש סיבה שזה קורה דווקא כשאני שם את האופנוע על ג'ק צד? אוליי הוא מיטלטל וזה מה שגורם לו להוציא את הטיפה הזאת?
לא קורה על ג'ק אמצע, או בשום מצב אחר שהוא לא על ג'ק צד (שבצד הזה גם ממוקם מיכל העודפים).
תודה לעוזרים
עדכון: מילאתי מים ירוקים במוסך עד הFULL, חלק יצא דרך צינור העודפים כדי לאזן את המפלס שם, מישהו יודע עד איפה בדיוק צריכים להגיע המים כדי לקרוא למצב תקין?
המים במיכל העיבוי צריכים להגיע עד הפול.
אמור להיות קו עליון שאותו לא עוברים.
אם אני זוכר נכון, אם היה הולך אטם הראש היו לזה עוד סימנים מלבד יציאת מים מצינור העודפים על המידה? כמו טחינה בשמן המנוע, מנוע שמתחמם וכו'
המנוע אינו מתחמם ומי הקירור & שמן המנוע נקיים לחלוטין, האופנוע עבר 20 אלף ואני מתקשה להאמין שהלך הראש מנוע בכזאת מהירות.
סדק במיכל לא יכול לאתר מבלי לראות את כל המיכל שזה אומר לפרק פלסטיקה.
פקק מיכל עודפים, קיימת אפשרות כזאת.
ופקק הרדיאטור, אין לי מושג איפה הוא נמצא בג'וימקס, יש לך כיוון איפה לחפש חוץ מזה?
אטם ראש זה בסיכוי קלוש ושמן מנוע לא חייב להיות טחינה ולא חייבים להיות סימני חימום קיצוניים.
הרדיאטור נמצא מאחורי הגלגל הקדמי בתוך המסכה למטה - פתח ספר משתמש אמור להיות שם תרשים שלו.
זה כנראה סדק או שיש נזילה ממקום אחר ואתה חושב שזה מהמיכל.
איך תראה את זה ברכיבה?
זה מתחת לקטנוע וגם הרוח מעיפה הכל וכשאתה עוצר זה נופל למטה ולא עף.
בכל אופן אם זה קורה רק אחרי שהמנוע התחמם הייתי מתחיל מהפקק של הרדיאטור.
**ואם זה לא הובן הכוונה היא לבדיקה שלו ולא לקניה והחלפה ללא בדיקה.**
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-07-2017 בשעה 10:40.