ציטוט נכתב במקור על ידי asfasaf צפיה בהודעה
אוקי... לא הייתי ברור נעשה קצת סדר.
1.כשהאופנוע כבוי משולב להילוך ולחוץ קלאץ' יש התנגדות כאילו אני ללא קלאץ' לחוץ.
2.כשהאופנוע מונע על ניוטרל ואני מכניס לראשון האופנוע נותן מכה קדימה ולפעמים נכבה.
3.כשהאופנוע מונע ואני לוחץ קלאץ' על הילוך מתקדם כרגיל ללא התנגדות חריגה.
זה כבר פחות תקין.
דבר ראשון שהייתי בודק זה שהידית מכוונת כמו שצריך. יכול להיות שהידית לא חוזרת לגמרי עד הסוף, ואז הבוכנה לא זז מספיק כדי לשאוב מספיק נוזל הידראולי.
תוודא שכשהידית משוחררת יש לה חופש של 1-2 ס"מ בקצה שלה.

אם הידית מכוונת כמו שצריך, תתחיל לעשות את מה שסטרלוק הציע.