אם אני לא טועה דיברנו בזמנו בדיוק מחוץ לA.D motorsport לי היה בסביבות החצי שנה את ההיפר
אתה בדיוק קיבלת את השואי GT AIR
בכל מקרה ההיתרון זה גובה- אם אתה בקטע, אין לזהת תחליף והפאן פאקטור הרבה יותר גבוהה
היה לי בעברי מונסטר 796 וכמו שאמרו פה מונסטר זה מונסטר, לי אישית ההיפר קוסם הרבה יותר ולדעתי ״סידרת״ 821
באה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בהיפר, ההיפר זה האופנוע היחיד שכל נסיעה אפילו של 100 מטר הייתה פשוט חוויה!
הדבר היחיד ש״סבלתי״ ממנו זה שלמרות שאני מטר 86 עצירה ברמזור אילצה אותי להזיז קצת את הישבן ולסייע לרגל לגעת בקרקע...אבל היי...זאת טעות
שלי, למה בכלל עצרתי ?
החלפתי מסיבות אישיות, אין יום שאני לא חושב עליו![]()
כל מילה בסלע.
ההיפר הוא כלי מדהים!
פשוט ליהנות מכל העולמות.
במשך שנה וכמה חודשים גמעתי איתו כ35 אלף ק"מ של שכרון חושים.
הוא פשוט עושה הכל מהכל ובהתניידות אורבנית הוא הטוסטוס הכי טוב (וסקסי) בעולם.
מתגעגע אליו מאד אבל ההמתנה לטואונו פקטורי החדש שאני צריך לקבל בימים הקרובים קצת מרככת את זה 🤣🤣😎
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club