ההימליאן 400 הוא חידוש משמעותי עבור רויאל אנפילד - חברת האופנועים הוותיקה ביותר בעולם; אדוונצ'ר פשוט, נגיש ומהנה.
וגם: תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם סיר אלן קאת'קארט - מבכירי העיתונאים בעולם בדו-גלגלי, ובהחלט אחד המוערכים שביניהם.
http://fullgaz.co.il/?p=123368
![]()
ש-א-פ-ו!
אין כמו כתבות של אלן קאט'קארט.
כך בדיוק צריכה להראות כתבת השקה. אין כמו נוכחות של כתבות כאלה, כדי להראות איך עושים את זה נכון.
אינפורמטבי, עם פרטים טכניים רלוונטיים, עם רקע להופעת הדגם. עם ביקורת נוקבת היכן שצריך, מבלי להשתיק בעיות.
והכי חשוב - גורם לקורא להרגיש כאילו הוא זה שרכב על האופנוע.
ולגבי האופנוע - נו, הודים. לא מסוגלים לעשות את העבודה עד הסוף.
הקונספט מעולה, המחיר טוב, העיצוב מהמם - אבל...
המנוע חלש מדי. הבולם האחורי לא מספיק טוב. הברקסים לא מספיק טובים. הרגליות מרותכות לשלדה ולא גדולות מספיק. הכידון נראה דק מדי לאופנוע אדוונצ'ר, ומערכת הפליטה נראת פגיעה מאוד.
והכי חשוב - לפחות ממה ששמעתי מחבר'ה שטיילו בהודו לאחרונה, המקומיים לא מאמינים באמינות של הדגם. ממליצים לקחת את הבולט כי "איתו תגיע לאן שתרצה, ועם החדש - לא בטוח".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual