החום הזה שבר לי מהקסדה ls2 נפתחת, אחרי נסיעה מזיע כמו מפל מים, הפתחי האיוורור שיש לו לא עושים כלום וכבר חשבתי לקדוח סביב הקסדה חורים.
אולי יש קסדה 3/4 שתוכלו להמליץ, כזאת שיש לו פתחי איוורור שבאמת עושים הבדל?
החום הזה שבר לי מהקסדה ls2 נפתחת, אחרי נסיעה מזיע כמו מפל מים, הפתחי האיוורור שיש לו לא עושים כלום וכבר חשבתי לקדוח סביב הקסדה חורים.
אולי יש קסדה 3/4 שתוכלו להמליץ, כזאת שיש לו פתחי איוורור שבאמת עושים הבדל?
כנראה שחצי זה הכי מאוורר אבל לא יודע כמה זה כדאי
אמליץ דווקא על קסדה שלמה ובכל זאת מאווררת מאוד (הכי מאווררת לכביש שנתקלתי עד היום בכמעט שלושים שנות רכיבה)
MARUSHIN (ספציפית יש לי את דגם 778 אבל יש להם עוד דגמים דומים)
מאווררת מאוד ורועשת מאוד (בהתאם).
אני מהמזיעים ולי היא ממש הצלה (הוספתי לה גם 'כיפה' מנדפת שקיבלתי פעם ב'ברוש')
בארץ משווק אותה רונן מ'רשף טק' בכניסה לגן יבנה
וברשת FC MOTO
לא מאוד יקרה ( סביבות ה700 ש"ח +/-)
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה על העצה שלך, הקסדה שעכשיו אני רוכב איתה היא גדולה ממני ב 2-3 מידות, האם יש קשר להזעה למרות שפתחתי את הפתחים ועדיין לא עוזר?
אני הולך יותר לכיוון הקסדות נפתחות ו3/4 כי הנסיעות שלי לא ארוכות ואני צריך לרדת להוריד את הקסדה יחסית הרבה פעמים.
האם הגיוני לעשות חורים בקסדה בשביל להגדיל כניסת אויר?
אם עם 3/4 אתה לא מסתדר, אין אף קסדה מלאה שתהיה לך מאווררת מספיק.
בינינו, גם קסדת 3/4 וגם קסדה נפתחת לא מגנות כמו שצריך. אז אם אתה במילא רוכב עם קסדה רק כי חייבים, תקנה קסדת אופניים.
תכלס ידידי אין פתרון לבעיה שלך,גם הקלה בטיחותית לא תמצא, קסדת 3/4 מסוכנת ולא יודע כמה תקל עליך, בקיץ הישראלי חם,חם מאוד ומזיעים גם עם היו לך 300 פתחי אוורור כשהאויר חם ולח גם הוא לא יעזור.
סבול בשקט או שתעבור לרכב ממוזג.