מישהו? אנשים?
המלצות על דגם של Dainese, Alpinestars, Spidi,Revit וכדומה?
בעדיפות לחליפת רכיבה(מעור) מלאה ולא 2 חלקים.
כאשר המטרה העיקרית היא בעיקר לטיולים ארוכים בסופשים ואימונים כדוגמת יום מסלול או אימוני רכיבה של אחת מחברות ההדרכה או סתם אימונים במגרש חניה עם מדריך או במקומות כגון פצאל, בית שאן וכדומה. דגש על מיגון ונוחות(בגדר האפשר עם חליפת רכיבה בארץ שלנו) כמו כן אשמח גם ל undersuit איכותי.
לא מחפש את הכי טוב אבל גם לא את הזולות, משהו ממוצע פלוס.
אין לי סכום ספציפי ולכן די גמיש.
תודה מראש.
מישהו? אנשים?
המלצות על דגם של Dainese, Alpinestars, Spidi,Revit וכדומה?
אהלן אחי, נסה להיכנס לאתר motoin.de, תרשם אליו ואוטומטית המחירים ירדו, הלגונה סקה החדשה של דיינז ב3 אלף שם.
לגבי המלצה על חברות כאלה ואחרות - אני לא התנסיתי בשום חברה פרט לדיינז. נסה לשוטט קצת בסקירות מוצר שיש שם.
קשה לי להמליץ על חליפה רכיבה ספציפית אבל ככלל המותגים שציינת הם חיוביים לרבות rst (בייחוד revit ודיינז).
חשוב למדוד את החליפה ולא סתם להזמין ברשת בייחוד כשיש הבדלים מוחשיים במידות (למשל, revit גדולים יותר מדיינז) וגם באיכות יש הבדלים (בייחוד אצל אלפינסטראס שהרמה שם לא אחידה), כך גם אתה ככל הנראה תרצה לרכוש חליפה כמה שיותר מאווררת ולותר על עור קנגרו על יתרונותיו על מנת להוזיל את העלות (אם אין צורך בחליפת קצה).
נקודה חשובה נוספת שצריך לבדוק זה אילו מיגונים יש לחליפה והאם הם כלולים במחיר...
כשמדובר במחירים של 3000+ ואף הרבה יותר, לדעתי כבר נכון לטוס לחו״ל ולרכוש שם (תרוויח חופשה).
לגבי לבוש תחתון זה כבר פשוט יותר ואפשר להזמין אונליין.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 09-07-2017 בשעה 12:41.
בעניין עלות מיגונים כתוספת לחליפה, צריך לקחת בחשבון למשל מיגון לגב והאם תוכל לרכוש אותו בהנחה אם כבר רוכש חליפה.
אה כן, ויש את שאלת הדבשת(אתה מתכנן לטייל עם תיק?).
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 09-07-2017 בשעה 13:03.
תודה רבה.
אכן אני שואל כי אני הולך לטוס לחול חודש הבא.
3000 ש"ח בחול זה אומר שהחליפה שווה איזה 6000 ש"ח בארץ, לא?
ואיזה מיגונים כדאי לבדוק שיש ואלו כדאי להוסיף?
מה חשוב לי לבדוק בחליפה לגבי התאמה לחום הישראלי? (מעבר לזה שלא מומלץ מעור קנגורו)
יש איזה המלצות לגבי undersuit? או פשוט להזמין כזאת של אחת החברות המובילות.
והאם החליפה אמורה להיות צמודה עלי כאשר אני מודד אותה? ואותה שאלה לגבי הundersuit?
תודה מראש
נסה לדחוף את המגן גב בתוך העסקה, ואל תשלם עליו בנוסף.
מגני גב יש להם תקן מסוים, אני חושב שהוא נקרא CE, הוא לא נכנס לחליפה אלה יושב על הגוף ועליו מלבישים את החליפה.
יש לKNOX מגיני גב מעולים!
יש לי Held Slade, מבסוט ממנה מאוד. חליפת מסלול לכל דבר.
יש לה מגינים בכל המקומות הרגילים + אגן + עצם הזנב + גב level 2 שזאת הרמה הכי גבוהה בפעם האחרונה שבדקתי (יש כיס ייעודי בפנים עם המגן עצמו, מאמין שאפשר לקנות מגן בנפרד וללבוש עליו את החליפה כמו שהרבה עושים אבל אני לא רואה בזה שום יתרון מאחר והוא מכסה אותו שטח כמו שלי).
מיגוני D3O, יחסית רכים.
איוורור טוב, יש אפשרות לרכב כשהיא רכוסה עם ריצ'רץ' פנימי שעדיין מחזיק את כל החליפה במקום אבל מאוורר מעולה (קצת קשה להסביר אבל זה כמו לרכב עם רוכסן פתוח בלי החסרונות, מעולה לנסיעה מנהלתית עד למקום שאתה מתחיל לרכב חזק ובקיץ בא לי לנשק את מי שחשב על זה).
היא חצי מעור קנגורו, לא יודע למה ממליצים לא לקנות אותו (לא חושב שהוא יותר חם מעור של פרה...). מאווררת לא רע גם ברגליים.
לגבי הגבנון - זה לאירודינמיות ולא להגנה. מיועד להחליק את הזרימה של האוויר מהראש להמשך הגב במהירויות גבוהות כשאתה כפוף בתנוחה קרבית. החלטה שלך לפי האופי רכיבה אם אתה צריך את זה או לא.
לדעתי בלתי אפשרי לרכב איתה עם תיק גב בגלל הגבנון.
החליפה קצת קיצונית ואחרי יום שלם בה (אני מדבר על 8 שעות פלוס בלי להוריד) מרגישים את הלחץ, אבל זה לא אמור להיות חליפת תיור אז קשה להתלונן.
קניתי אותה יד שניה מחבר פורום אחרי החלקונת שלו והיא במצב מעולה (רכבתי איתה הרבה) ועושה רושם שהיא תחזיק שנים.
ממליץ בחום למדוד לפני שאתה מזמין מחו"ל, ולמדוד על אופנוע עם תנוחה דומה כדי לראות שזה נוח.
אגב בחליפה שלי ומאמין שבשאר החליפות אפשר לכוון את הגובה של המגיני ברכיים ככה שלא ילחצו.
לגבי אנדרסוט - מיועד לעזור בלהוריד ולשים את החליפה כשאתה מזיע. מודה שלא מדדתי אבל לא חושב שיש הבדל בין לקנות טייטס (נוח!! לא מוחץ ביצים) וחולצת דרייפיט ארוכה ודקה. ככה אני רוכב וקשה לי להאמין שזה יכול להשתפר, זה פשוט לא מורגש.
עוד משהו, לא יודע מאיפה ההתעקשות שלך על חלק 1 אבל אם הייתי יכול לשנות דבר אחד בחליפה שלי זה שהיא תהיה 2 חלקים ולא חלק 1 (וקיימת חליפה כזאת בשם Yagusa אם אני לא טועה).
הרבה יותר נוח כשאתה נח בין מקצים, הרבה יותר נוח לשבת ככה במסעדה/תחנת דלק, והרבההה יותר נח ללבוש את זה.
אם תקנה חליפה שמתחברת בריצ'רץ' בין שני החלקים, אני רואה בזה רק יתרון.
תקשיב אחי בשביל סט חליפה צריך תקציב יחסית גדול ( חליפה מגפיים וכפפות עור) המלצה שלי, חכה לנסיעה לחול ותביא משם, המחירים בארץ מופקעים ברמות מטורפות.
בחול אתה יכול לסגור סיפור ב3000 / 3500 שקל , שזה אולי המחיר ... אולי... רק של חליפה פה.
אני אישית קניתי בספרד בחנות מוטוקארד חסט שלם של אלפינסטאר (חליפה מגפיים וכפפות) במחיר של 4000 שח ולאחר זיכוי מס בשדה יצא לי 3500 שקל.
במידה ואין לך טיסה , הייתי מתפשר על יד שניה (ישנם אנשים שקונים ולא משתמשים אחרי פעם אחת...)
מקווה שעזרתי בהצלחה![]()
תודה רבה על התגובה המפורטת.
קודם כל זאת חליפה של כ1300 דולר בחול אז בטח בארץ אם הייתה אז היתה שווה כ8000 שח שזה יקר.
דבר שני אני מעדיף חליפה מלאה כי הבנתי שאם ארצה לנסוע סתם לחול למסלול אז הם דורשים חליפה חלק אחד. אם באמת זה כזה יתרון בנוחות אז בהחלט אני מוכן לקנות חליפה שני חלקים.
סורי על העיכוב במענה.
ככלל בחו״ל חליפה אכן תעלה לך פחות (לפחות אלפיה, תלוי במותג).
אבהיר שעור קנגרו זה מעולה(!) מאחר שהוא רך (יחסית), שוקל קצת פחות מעור רגיל וגם עמיד יותר. העניין הוא שלרוב הוא יקר יותר ולכן אם מנסים לחסוך בעלות ולא חייבים חליפה היי אנד אז זה אחד מהדברים שניתן להתפשר בהם.
בגלל שבארץ לרוב חם רצוי לרכוש חליפה שכמה שיותר מאווררת.
הייתי מנסה כבר בחנות לנסות לרכוש אנדרסוט (כן, רצוי מחברה מובילה אבל בנושה הזאת יש יותר מותגים) בהנחה.
שהחליפה והאנדר ישבו צמוד.
לגבי מיגונים, כפי שכבר אמרו level2 יהיה מעולה.
אם לא תשתמש בתיק גב שיעיק אז אפשר דבשת שהיא חלק מהחליפה (אני אישית פחות אוהב אבל כ״א וטעמו עימו), כך גם הייתי רוכש מיגון גב נוסף (לא יכול לומר לך מחיר מאחר שהטווח רחב אבל אפשר לרכוש משהו טוב בכמה מאות ש״ח מבלי לקרוע את הכיס).
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 10-07-2017 בשעה 10:36.