חיפשתי כאן שורשים-לא ראיתי.
מה הבדל לימודים בין A1 לA?
מבחנת ניירת\תפסים-הכול מהתחלה כמו A1?
יש כמות שעורים מינימום?
חיפשתי כאן שורשים-לא ראיתי.
מה הבדל לימודים בין A1 לA?
מבחנת ניירת\תפסים-הכול מהתחלה כמו A1?
יש כמות שעורים מינימום?
תראה מה זה, רציתי לעזור לך, הקלדתי בגוגל 'רישיון נהיגה על אופנוע תקנות' ; http://www.rechev.net/50683/%D7%93%D...E%D7%9C%D7%99-
אמ:לק - 8 שיעורים מינימום, וותק שנה על A1, גיל למבחן מעל 21, פטור מתאוריה, צריך טופס ירוק ובדיקות רפואיות.
גיל מינימלי ללימוד - 18
גיל מינימלי למבחןמעשי – 21
גיל מינימלי למבחןעיוני - פטור ממבחן
גיל מינימלי לקבלתרשיון - 21
מס' שיעוריםמינימלי - 8
תנאים לקבלת הרשיון
- וותק של שנה בדרגה A1
- בקשה לרישיון נהיגה חדש (רש"ל 18) עם תצלום המבקש, חתום ומאושר ע"י רופא משפחהובדיקת ראייה
- חדות ראיה: 6/12 בשתי העיניים לפחות, שדה ראייה לשתי העיניים לא פחות מ-140מעלות ב 2 העיניים יחד. רשאי להסתייע במשקפיים או עדשותמגע.ינימלי למבחןמעשי – 21
גיל מינימלי למבחןעיוני - ור ממבחן
גיל מינימלי לקבלתרשיון - 21
מס' שיעוריםמינימלי - 8
תנאים לקבל
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה על ההערה.רציתי לעזור לך, הקלדתי בגוגל
רוב שורשים בפורום ,אפשר למצוא ברשת.
למה צריך פורום הזה?
אז זה מה שמעניין אותי.
הבדל בלמודים משמעותי?
מבחן? מה הוא כולל יחסית לA1?
מה שוני ?
בירושלים לפחות, אם אתה נבחן לרשיון A ואתה מבצע את הסללום מדוייק לא מוציאים אותך מחוץ למגרש ומספיק טסט פנימי כדי לעבור. אני דווקא כן יצאתי אבל עברתי טסט ראשון. ממה שיצא לי לקלוט מהטסטר הוא מחפש במיוחד יציבות במהירות נמוכה, בלימות, הטיות
אין הבדל בין A לA1, בשניהם אתה אמור לעשות מבחן שליטה במגרש (בA מותר לך לנצל שטח גדול יותר בשמיניות) ונסיעה בכביש בשיירה.
Sent from my T5 using Tapatalk
אני למדתי בחולון לפני שנה וחצי לA1.
היה לי אופניע בגיל הצעיר כמה שנים ,אז זה לא משהו חדש בשבילי
טסט ראשון הטסטר הכשיל אותי סתם- השאירו תחושה לא נעימה
רציתי לדעת מה מחכה אותי עם אני חולך ללמוד A ,גם בטח צריך לערך כמה כסף צריך להשקיע
לפחות כשאני הוצאתי A בשנת 2011 זה היה הרשיון היחיד שאי אפשר לדעת מראש אם תצטרך לעשות מבחן בחוץ, זה המידע כמו שאני יודע אותו אבל יכול להיות שדברים השתנו מאז:
ב A2 צריך במידה ואין מספיק ותק על מכונית ולא צריך אם יש ללא שיקול דעת של הטסטר, ב A1 תמיד צריך לצאת החוצה גם פה ללא שיקול דעת של הטסטר.
ב A לא חובה לצאת החוצה, זאת בחירה של הטסטר.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
מבחינת הלימודים עצמם אין שום הבדל.
הייתי מגיע לשיעור על גבי דיוורז'ן 400 עם 42 כ"ס, עולה על ER-5 עם 50 כ"ס במצב מכאני גרוע יותר מהדיוורז'ן שלי, ומתחיל לעשות שמיניות.
טמטום זה כאן.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
למורה שלמדתי A1 על אינזומה לצורך למודים A היה DRZ400
אני בדיוק ממתין לטסט ל-A, זה מה שאני יכול להגיד מנסיון:
אתה עדיין צריך טופס ירוק, בדיקת עיניים ואישור רופא משפחה. בנוסף, עליך לגשת למשרד הרישוי הקרוב לביתך ולקבל אישור שהינך פטור מתיאוריה.
בגדול, נדרשים 8 שיעורים של 45 דקות, או 5 שיעורים של שעה.
הליך הלימודים די זהה, יוצאים לכביש כרגיל, רוכבים בשיירה, מגיעים למגרש ומתרגלים שמיניות (לא יודע איך זה במקומות אחרים, אצלנו אין סללומים, פס ישר וכו', שמיניות זה מספיק).
לאחר מכן ניגש לטסט. מהזכור לי מהתקופה שלמדתי ל-A1 החבר'ה שניגשו ל-A לא נדרשו לצאת לכביש, ולבוחן הספיק לראות אותם במגרש כדי להבין אם הם יכולים לקבל רשיון או לא.
KKatKov - מסכים לגמרי. אני מגיע לשיעורים על ה-GS500 (שרשומה כ-45 סוסים, לפי נתוני יצרן היא 51 בשנה שלי), עולה על יוסאנג 650 עם גיר שצריך לבעוט בו כדי שיעבוד ונוסע ב-30 קמ"ש אחרי שיירת מתחילים שלא יודעים שמאל ימין...גאוני.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost