אנסה להשיב בקצרה....
על פניו, אם יש סטיקר מוכן שמתאים לחלף באופנוע משתלם יותר להזמין מחו״ל (מעבר לעלות החומר, סטיקר מוכן חוסך גם זמן עבודה שעולה כסף). העניין הוא שספק אם מתקין יסכים לקחת אחריות על חומר שהוא אינו מוכר ולכן אם ישנה תקלה, הסטיקר נקרע מאבד צורה שלא ניתן לסדר באמצעות חום וכיוצ״ב אתה תהיה תקוע (בייחוד אם יש לך סט תואם לכלל האופנוע), עד שתזמין סטיקר חלופי.
לכן אם אין בחו״ל סטיקר ייעודי שכבר הותאם לחלף האופנוע, לכאורה כבר עדיף לצמצם את הסיכון ולהשתמש בחומר מקומי נגיש (בכפוף לכך שהמחיר אינו פסיכי).
כך גם לצפות משטחי אופנוע זה לא פעם מסובך יותר ממשטחי מכונית (שלא לדבר על גישה) כך שיתכן שיבקשו ממך להביא להם את המשטחים מפורקים מהאופנוע דבר שכרוך בזמן נוסף מבחינתך שמקטין את היתרון בציפוי ביחס לטרחה שבצביעה.
יתרה מזאת, לא כל בית עסק יסכים להיכנס לזה מבחינת יחס עלות (וחומר חלופי אם ההדבקה הראשונית לא תצלח). לכן ככלל תצפה לכך שככל הנראה יקחו ממך פרמיה גבוהה יותר בגין החשיפה של המתקין לבלת״מים והעובדה שהוא יכול לעשות יותר כסף מהתקנה לרכב מאשר לך באותו הזמן.
בנוסף, קח בחשבון שלא כל אופנוע כדאי לצפות בצבע אחר. למשל, דוקאטי לרוב יהיה סחיר יותר בצבע אדום מאשר צבעים אחרים (תלוי בדגם). כמו כן, יתכן שאם אתה כבר מצפה, אז אולי כדאי לחשוב בכיוון של ציפוי ״קארבון״ שיותר מבוקש כיום (יש בכל מיני צבעים ומשטחים חלקים ומחוספסים).
מבחינת מחיר, אתה תצטרך לגשת ישירות למתקינים ולקבל הצעת מחיר אבל קח בחשבון ששעת עבודה היא לרוב סביב ה 200 ₪+מע״מ. תבדוק את היקף זמן העבודה הצפוי ועלות החומרים ואז תראה אם משתלם לסגור על עבודה נטו או עם חומרים והאם על מחיר פיקס או פר זמן.