גם לי יש!
1.כשאני רואה רכב עומד בשוליים אני "רואה" דלת נפתחת.
2.שיש שני מסלולים ברמזור ובאחד עומדים יותר רכבים מהשני אני "רואה" את משפרי המיקום עוברים נתיב.
לא ללחוץ על הגז בכיכר במיוחד אחרי ששימנתם שרשרת![]()
גם לי יש!
1.כשאני רואה רכב עומד בשוליים אני "רואה" דלת נפתחת.
2.שיש שני מסלולים ברמזור ובאחד עומדים יותר רכבים מהשני אני "רואה" את משפרי המיקום עוברים נתיב.
נזרום על זה.
אם אתה רואה בנתיב לידך רכב שנוסע לאט ורכב אחר שמתקרב או נוסע צמוד אליו, סביר להניח שאותו רכב יבצע פניה חדה לנתיב שלך כדי לעקוף.
כמובן ללא איתות ובלי אזהרה וזה לא משנה אם אתה בנתיב משמאלו או מימינו.
לעשות קורסים של אופנוען מאומן או פרו ריידינג מה שתחליטו וסעו בזהירות הכי חשוב
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.
לעולם לא ליצור קשר עין עם כחולי המדים.
אף פעם לא יצא לכם מזה משהו טוב.
אל תצפה לזכות קדימה. לא תקבל
אני תמיד מביט בגלגל הקדמי של הרכבים לפני/לידי, כדי לאתר שינוי בכיוון הנסיעה של הטמבלים שעסוקים מדי בהבלים
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
מבט רחוק, תכנון מסלול רכיבה ומילוט, רכיבה בהתאם לתנאי הכביש, לשים לב בחציית צמתים-האטה,סריקת הצומת.
Tracer 900
כהמשך לפוסט "סבלנות של רוכבי דו גלגלי בכביש"
לפני רמזור כשעוברים בין המכוניות להזהר באופנוענים אחרים שחותכים לחריץ שלך..
וכשאתם עברים נתיב בין המכוניות תמיד לתת מבט לפני שנכנסים לנתיב..
בכל מקרה באיזי. אנחנו ראשונים ברמזור בכל מקרה.
ועוד משהוא קטן בנושא, בבקשה לא לעצור/לעמוד של מעבר החצייה. לפני או אחרי אם יש מקום. גם להולכי רגל מגיע לעבור בבטחה.
כהמשך לתגובה האחרונה
גם בעת ירידה לשולים לשים לב שאין רוכב שכבר נמצא שם
(קרה לי שנכנסו לי לשול בלי להסתכל)