רק שתדע, שחזר אליי מישהו בשעה טובה... וזלזול כזה בלקוחות לא ראיתי הרבה זמן.
מתקשר אליי נציג, שואל אותי אלף שאלות, מה הנסיון שלך, מה הרקע שלך, מה רכבת בעבר, מה ההתלבטות שלך בקנייה וכו' וכו'... ואני אומר לו בסוף, גבר... מה כל השאלות האלה ? אני עוד לא רכבתי על הכלי, לא ישבתי עליו, איך אני אגיד לך מה ההתלבטות ? אני רוצה לרכב ולראות אם אני מתחבר וזה מתאים לי, אם נח לי איתו גם בעיר, או שאני מעדיף להישאר עם קטנוע.
השיחה נגמרה ב... טוב כרגע אני שומר את הכלי שלי ללקוחות שכבר שמו כסף, כשיתפנה מתישהו נהיה איתך בקשר...
אני לא מבין, עושים לי טובה שנותנים לי לעשות נסיעת מבחן ? אני חייב משהו למישהו ?
העמדתם כלי מבחן, אז תנו לאנשים לעשות רכיבת מבחן.
אם חוזרים ללקוח בשביל לתאם נסיעת מבחן, אז תתאם איתי נסיעת מבחן, השיחה נגמרת בזה שיום אחד אם יהיה פנוי יחזרו אליי ?
אני מבין אם היה מדובר בKTM אדוונצ'ר ב150 אלף שקל שאין לי כסף אליו כרגע, וזה כלי יקר שאולי אין לסוכנות איך להוציא אותו לנסיעת מבחן כל שני וחמישי וסתם מתחשק לי לעשות עליו סיבוב לכיף, אבל מדובר פה על כלי כניסה זול, שאני באמת מתעניין בו והוא במסגרת התקציב.
עשיתי הרבה נסיעות מבחן בחיים שלי, על אופנועים וקטנועים, בהונדה, בעופר אבניר, במטרו... ואף פעם לא נתקלתי בגישה כזאת. ויותר מזה, תמיד קיבלתי יחס ושירות מאוד מאוד טובים ומפגרנים והרגשה שכיף לחזור ולעשות עסקה.