ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
"מבחן" מאכזב מאוד, לעניות דעתי, שמשום מה בחר לעשות שימוש בקלישאות וקטלוגים מאוד ישראליים, כגון "אופנוע למתחילים", אופנוע לצעירים, ואופנוע לבעלי רישיון A1.

הדיוק 390 הוא דווקא דוגמה מובהקת לאופנוע שונה, מיוחד, פורץ גבולות מכמה היבטים, שמתאים למגוון גדול של רוכבים מכול הסוגים, כול הגילאים ולבעלי רישיון גם מעל A1, במחיר לא רק שפוי אלא מחיר מדהים. אחת הגדולות שלו, שהוא עושה את כל האמור עם צילינדר אחד, ללא 200 כ"ס וכאמור, במחיר מעולה.

התמונות בכתבה מראות בדיוק מאיזה חומר עשוי הדיוק, ואיזה בלוטות חשק הוא דגדג לכם בעת המבחן, רק חבל שהכתבה לא תואמת אותן כלל, כנראה כי על הנייר יש לו רק 44 כ"ס, והוא מתאים לרישיון A1, אז מה אם בפועל זה מתורגם להרבה יותר, צריך להישאר בגבולות הז'אנר המוכר והידוע על הנייר, לא...

חבל - אני לפחות ציפיתי לקצת יותר מאנשי המקצוע בפול גז, שאת דעתם אני מכבד ומחשיב מזה שנים רבות.

זו רק דעתי כמובן אבל גם דעתם של כמה מאנשי מקצוע בעולם, מהשורה הראשונה, שבחנו את הכלי הזה.
אתה מזכיר לי את סטרלוק בימי צעירותו, כשהיה לו CBR250.
מידת העקשנות שבה הוא ניסה להוכיח שזהו האופנוע הטוב בתבל הייתה ראויה לשימוש טוב יותר.
עבר לו כשהתקדם לב.מ.וו.
הדיוק אחלה אופנוע, והכתבה בהחלט משקפת את זה. הסיבה שהוא אופנוע טוב כ"כ היא בין היתר המחיר - שהופך אתו לאחת ההצעות הטובות ביותר שיש בשוק.
אילו היה מתומחר ב-55K (ועד לפני 3-4 זה היה מצב לא מופרך בכלל) - אז בה"כ היה מדובר בעוד אופנוע מתחילים - מעוצב היטב, עובד טוב סה"כ וקצת חלש.
אתה ציפית שיכתירו את הדיוק כ"אופנוע הטוב בישראל". זה לא יקרה, כי זה לא המצב.
כשתצבור ניסיון, ויעברו תחת ידיך עוד אופנועים (כולל כאלה שיקרים מהדיוק פי כמה) - אז תדע לשים דברים (ואופנועים) בפרופורציה.
עד אז, אתה מתייחס כך לדיוק רק כי זה האופנוע הפרטי שלך, ואתה מנסה (בצורה לא מודעת, אולי) להוכיח לכולם שאתה עשית את הבחירה הטובה ביותר. זה מיותר - כולם כבר יודעים שהדיוק הוא אחלה עסקה, ונתוני המכירות מוכיחים את זה.
אה, כן - מי שרוצה להתווכח איתי על זה שדיוורז'ן 400 הוא אופנוע התיור הטוב ביותר בקטגורית A1, מוזמן!