יש לך את הowner manual כאן:
http://www.husqvarna-motorcycles.com...__aepi__v1.pdf
עמוד 33. 1:60.
טנק 11 ליטר. 11,000/61=180.327868852459
בקיצור כוס-.
יש לך את הowner manual כאן:
http://www.husqvarna-motorcycles.com...__aepi__v1.pdf
עמוד 33. 1:60.
טנק 11 ליטר. 11,000/61=180.327868852459
בקיצור כוס-.
נערך לאחרונה על ידי mudale222; 15-07-2017 בשעה 00:35.
צריך להיות קצת יותר מדויק מ"כוס". אני לא מכיר את השמן שרשמת בהודעה שלך. תוודא שהוא עומד בדרישות המפרט (למרות שיש המון דעות לכל כיוון אפשרי בעניין). לגופו של עניין: אם השמן שלך דומה עד זהה להמלצות היצרן אז תערובת של 1.6% זה המספר שרוב הרוכבים כנראה ימליצו עליו. אם אתה מתכוון לרכב בחולות במצערת פתוחה לרווחה, אז באותה רכיבה כדאי לעלות ל 1.8 או אפילו 2.0%. המשמעות של 1.6% היא 16 מ"ל שמן לכל ליטר דלק. הצטייד בבקבוק שמן קטן ייעודי עם שנתות של 5 מ"ל.
ואחרי כל זה: לכיווני הקרבורטור (jetting) חשיבות רבה בהרבה על בריאות האופנוע מאשר לתערובת שמן/דלק. וודא שהאופנוע מכוון היטב ובעיקר שהתערובת לא ענייה מדי. אני מנחש שאתה חדש בעניין אז אם אתה לא יודע איך, לך למישהו שמבין (באמת, לא חאפר). זה עניין די מורכב הכרוך בכוון של ארבעה מעגלים שונים בקרבורטור. ההבדלים בין אופנוע דו"פ מכוון היטב לכזה שאיננו מכוון גדולים מאד. אני רואה המון רוכבים שלא נהנים מהיכולות של האופנוע שלהם (בוודאי 125), פשוט כי הם לא יודעים שהוא יכול להיות הרבה יותר טוב.