עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    6

    Lightbulb ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס

    היי,
    האם ירידת לחץ של 40% מהצילינדרים באופנוע מוטוקרוס עם 40 שעות מצביע על משהו רע? או שזה אופייני לכלים האלו?

    תודה לעוזרים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    40% זה לא מעט. יכול להיות כיוון שסתומים

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    13
    ידוע לך מאיזה אזור הדליפה?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    6
    כן, מאזור הרינגים\הבוכנות\השסתומים

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    13
    טוב שלא אמרת מאזור המנוע .
    במוטוקרוסים למעט האפריליה SXV יש רק בוכנה אחת.
    דליפה מהרינגים \ מהבוכנה לא ניתן לתקן ללא התערבות כירורגית.
    דליפת שסתומים ניתן לעיתים לפתור על ידי כיוון מרווח כמו שאמרו ולעיתים נקישה על השסתומים מלמעלה פותרת את הדליפה כי מקורה פיח.
    לכן חשוב לדעת מאיזה אזור בדיוק דולף.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    קצת להמשיך את התשובה מעליי - ע"מ לבדוק מאיזה אזור דולף, מבצעים בדיקת לחץ הפוך (שהיא שונה מבדיקת קומפרסיה רגילה).

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ג'ק - אני חושב שהוא מדבר על לחץ הפוך.
    בחלק מהאופנועים יש מפחת קומפרסיה שדורש לפעמים כיוון וצריך לודא שהוא סגור/מנותק אם עושים בדיקת דליפה, אחרת התוצאות פארש.
    אותה סיבה שבדיקת קומפרסיה רגילה יכולה לצאת מעפן אם יש מפחת קומפרסיה אוטומטי.

    על איזה אופנוע מדובר?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    6
    היי, תודה לכולם.
    מדובר על sx250 שבבדיקת קניה אמרו לי שנמצא שיש לו דליפה של 40% מאזור הרינגים או משהו באזור ושזה דורש טיפול,
    השאלה היא האם הדבר הזה יכול להוביל לצרות או שזה טיפול נקודתי וחד פעמי?

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי gaja צפיה בהודעה
    היי, תודה לכולם.
    מדובר על sx250 שבבדיקת קניה אמרו לי שנמצא שיש לו דליפה של 40% מאזור הרינגים או משהו באזור ושזה דורש טיפול,
    השאלה היא האם הדבר הזה יכול להוביל לצרות או שזה טיפול נקודתי וחד פעמי?
    KTM SX250?
    2 פעימות?

    אם כל מה שאתה אומר באמת נכון, סביר להניח שמדובר בהחלפת בוכנה/רינגים ובמקרה הגרוע צילינדר גם כן.
    זה טיפול תקופתי לאופנועים מהסוג הזה. לא נורא יקר ולא נורא מסובך. אלפי שקלים בודדים כולל עבודה.

    עקרונית המנוע לא אמור לדרוש החלפה כזו ב40 שעות, אבל לך תדע, איך רכבו, איזו תערובת...

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    KTM SX250?
    2 פעימות?

    אם כל מה שאתה אומר באמת נכון, סביר להניח שמדובר בהחלפת בוכנה/רינגים ובמקרה הגרוע צילינדר גם כן.
    זה טיפול תקופתי לאופנועים מהסוג הזה. לא נורא יקר ולא נורא מסובך. אלפי שקלים בודדים כולל עבודה.

    עקרונית המנוע לא אמור לדרוש החלפה כזו ב40 שעות, אבל לך תדע, איך רכבו, איזו תערובת...
    4 פעימות

    ktm sx250f

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    ג'ק - אני חושב שהוא מדבר על לחץ הפוך.
    הנחתי שאף אחד לא עושה לחץ הפוך מבלי שיכוונו אותו לכך, ומי שכיוונו אותו - כנראה יודע מאיפה דולף ולא ישאל בפורום.
    התשובה שלו די תומכת בהנחה הזאת בבדיקת קניה עושים בדיקת קומפרסיה.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    הנחתי שאף אחד לא עושה לחץ הפוך מבלי שיכוונו אותו לכך, ומי שכיוונו אותו - כנראה יודע מאיפה דולף ולא ישאל בפורום.
    התשובה שלו די תומכת בהנחה הזאת בבדיקת קניה עושים בדיקת קומפרסיה.
    במוטוקרוסים עם מפחת קומפרסיה אוטומטי בדיקת קומפרסיה רגילה שווה לתחת. אני יצאתי מנקודת הנחה שמי שבדק את האופנוע יודע את זה. ייתכן והייתי אופטימי

    בכל אופן לפותח השרשור - אם אבחנו דליפה של 40% מהחלק העליון של המנוע ב4 פעימות עם מפחת קומפרסיה אוטומטי, ובאמת מדובר בבדיקת לחץ הפוך ולא בדיקת קומפרסיה רגילה - אז סבירות גבוהה לאחד מהשניים - או כיוון שסתומים/מפחת קומפרסיה (במקרה הזול) - או שיפוץ מנוע עליון במקרה היקר.

    בכל מקרה, זה משהו שעושים אחת לכמה (הרבה) זמן באופנועי 4 פעימות. לא מאוד קשה, לא נורא יקר (כמה אלפי שקלים, תלוי מה בדיוק עושים).

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    בכל אופן לפותח השרשור - אם אבחנו דליפה של 40% מהחלק העליון של המנוע ב4 פעימות עם מפחת קומפרסיה אוטומטי, ובאמת מדובר בבדיקת לחץ הפוך ולא בדיקת קומפרסיה רגילה - אז סבירות גבוהה לאחד מהשניים - או כיוון שסתומים/מפחת קומפרסיה (במקרה הזול) - או שיפוץ מנוע עליון במקרה היקר.
    בכל מקרה, זה משהו שעושים אחת לכמה (הרבה) זמן באופנועי 4 פעימות. לא מאוד קשה, לא נורא יקר (כמה אלפי שקלים, תלוי מה בדיוק עושים).
    מפחת דחיסה אוטומטי לא משפיע על בדיקת דליפה כי המנוע לא מסתובב בבדיקה כזאת.

    בכלים מקצועיים החלפת בוכנה זה עניין שבשגרה - 80 - 150 שעות, זה לא הרבה בכלל.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    במוטוקרוסים עם מפחת קומפרסיה אוטומטי בדיקת קומפרסיה רגילה שווה לתחת. אני יצאתי מנקודת הנחה שמי שבדק את האופנוע יודע את זה. ייתכן והייתי אופטימי

    בכל אופן לפותח השרשור - אם אבחנו דליפה של 40% מהחלק העליון של המנוע ב4 פעימות עם מפחת קומפרסיה אוטומטי, ובאמת מדובר בבדיקת לחץ הפוך ולא בדיקת קומפרסיה רגילה - אז סבירות גבוהה לאחד מהשניים - או כיוון שסתומים/מפחת קומפרסיה (במקרה הזול) - או שיפוץ מנוע עליון במקרה היקר.

    בכל מקרה, זה משהו שעושים אחת לכמה (הרבה) זמן באופנועי 4 פעימות. לא מאוד קשה, לא נורא יקר (כמה אלפי שקלים, תלוי מה בדיוק עושים).
    אז אתמול לקחתי את הכלי לבדיקת לחץ הפוך במוסך אחר ויצא 4 אחוז נפילה, טיפה בלבל אותי כל הנושא הזה אם להגיד את האמת כי בדיקה אחת אומרת משהו אחד והשניה משהו אחר לגמרי.
    חשוב לציין שבבדיקת קניה בוצעה בדיקת קומפרסייה ולא לחץ הפוך.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    בקיצור, כפי ש-Vaderom כתב, בבדיקת קומפרסיה לא התחשבו במפחת קומפרסיה \ לא עשו עפ"י הוראות שאולי יכולות להשפיע על מצב המפחת. לכן התוצאות ה"גרועות".
    זה מבלבל רק אם אתה לא לוקח בחשבון שאת הבדיקה צריך גם לעשות נכון כדי שמה שהיא תגיד יהיה שווה משהו. אם אתה לוקח את זה בחשבון - אז הכל נהיה ברור.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    במוטוקרוסים עם מפחת קומפרסיה אוטומטי בדיקת קומפרסיה רגילה שווה לתחת. אני יצאתי מנקודת הנחה שמי שבדק את האופנוע יודע את זה. ייתכן והייתי אופטימי
    לא ידעתי שיש לדבר הזה מפחת קומפרסיה אוטומטי, אבל כן היית אופטימי

אשכולות דומים

  1. ירידת ערך הכלי לאחר הוזלה של היבואן
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 230
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 09:26
  2. (כ"ע) מחפש אופנוע סופרמוטו לרשיון A1
    על ידי Lithx בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-04-2017, 15:43
  3. ירידת שמן סבירה ל-1000 קמ
    על ידי Dannyd בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 08-10-2016, 10:53
  4. מוטו GP מוג'לו איטלייה.
    על ידי ilang בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 24-05-2016, 23:24
  5. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 20:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO