רכבתי על האח הנייקד שלו בשיעורי הנהיגה לרשיון A. חמוד לאללה, הילוכים די נוקשים (כנראה בגלל שזה אופנוע לימודי נהיגה), זווית צידוד כידון קצרה, יציב למדיי, סוחב מסל"ד אפסי כמו שווי-טווין אמור לעשות, צליל משגע, תאוצה טובה לגמרי, בסה"כ אחלה של אופנוע.
והאופנוע היחיד שהחזקתי לטווח ארוך זה ה-GS500 הנוכחי שלי, שאני חושב די תפס מקום בהיסטוריה המוטורית בארץ ככלי כניסה אמין וסוס עבודה לכל דבר (שם שהוכתם קצת עם השנים עם ידיים שעברו במהירות וכלים שלא טופלו כראוי).
אציין רק שהבטא 125RR סופרמוטו, כלי שמאוד לא נפוץ בארץ, דווקא מצא את דרכו ללב שלי די מהר. רכבתי על אחד של ידידה מספר פעמים, ואני תמיד מופתע כמה מומנט יש לקטן ביחס לנפח שלו. אני פשוט לא רוצה לרדת ממנו, מאוד כיפי וקליל לתמרון.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
לא מניסיון ארוך טווח. רכבתי עליו בערך 20 דקות יום אחרי שרכבתי על 600rr. שניהם למטרת קנייה. אפילו שהrr היה כמעט עשור יותר ישן הוא עלה עליו בכל פרמטר.
התגובה של המצערת לא ליניארית\לא טובה, וגם הבולמים לא בדיוק השרו ביטחון. ההרגשה שלי ממנו זה אופנוע מבולגן ומנותק. לא משהו שהייתי רוצה לנסות לגרזן אתו בכלל (וגירזנתי עם קטנועים של 9.90 והרגיש הרבה יותר בטוח).
ייאמר לזכותו שהוא נראה ממש טוב והוא מאוד זול. אבל אופנוע ספורט הוא פשוט לא.
היוסאנג אינו מתיימר להיות 600RR כמו ש 600RR לא מתיימר להיות R750 .אך זו לא השאלה,השאלה היא למה אתה משמיץ אופנוע שאתה לא מכיר?סלח לי אני לא מכיר אותך ולא יודע מה רמת הנסיון שלך באופנועים, אבל ב-20 דקות נסיעה שעשית אתה טוען "שאין מה להעריך באופנוע"?ׁ אני מציע לך לפתוח יוטיוב ולראות מה אופנוע הזה מסוגל לעשות, כן כן "ברמה הספורטיבית" .ולא לאכול כל לוקש שנותנים או מעבירים לך, ד"א זו מטרת הפוסט שנפתח להפריך שמועות למינהם ע"י חוויה אישית של אופנועים שהם לא במיינסטרים. כשחברת יונדאי וקיה (דרום קוראניות כמו היוסאנג) הגיעו לארץ אנשים הרימו גבה תראה איפה הן היום.