לא, לא זוכר אם הייתי בהילוך ואם כן אז ראשון מקסימום.
לא, לא זוכר אם הייתי בהילוך ואם כן אז ראשון מקסימום.
אני מניח שהוא עם קלאץ' משוך ולכן זה לא משנה באיזה הילוך הוא (בעיקר שהאופנוע חם).
גם אם הקלאץ' לא מפריד לגמרי, דווקא בהילוך גבוה יהיה יותר קל להניע ולא יותר קשה.
מה זאת אומרת בצורה עצלה?
הסטרטר מתקשה להסתובב, או שהוא מסתובב כרגיל אבל לוקח הרבה זמן עד שהאופנוע מניע?
הסטרטר מתקשה להסתובב ומניע מייד. פחמים הוחלפו יחד עם מצבר לפני שנתיים סדר גודל ו35 אלף קילומטר.מה זאת אומרת בצורה עצלה?
הסטרטר מתקשה להסתובב, או שהוא מסתובב כרגיל אבל לוקח הרבה זמן עד שהאופנוע מניע?
לא ענית: האם גם בסרק הסטרטר מתקשה להסתובב כאשר המנוע חם?
אם לא - הקלאץ' לא מפריד.
אם כן - אז:
כאשר המנוע חם, הקומפרסיה גדולה יותר מאשר במנוע קר ולכן יש עומס גדול יותר על הסטרטר.
שנתיים זהו אורך חיים ממוצע למצברים כמו שנפ/וולטה/בייג'ינצ'ונג וכד'.
שים את המצבר בטעינה איטית ל-12-15 שעות ובדוק שוב.