יש סיכוי שאתה מנסה להניע בהילוך גבוה
06 sv650 (פלאג 1 לצילינדר)
אם האופנוע נכבה ברמזור בימים החמים של אוגוסט (כי זרקתי קלאץ' בעוונותי), הוא מניע בצורה עצלה מאוד, ממש מתקשה.
הערות והארות יתקבלו בברכה.
יש סיכוי שאתה מנסה להניע בהילוך גבוה
לא, לא זוכר אם הייתי בהילוך ואם כן אז ראשון מקסימום.
אני מניח שהוא עם קלאץ' משוך ולכן זה לא משנה באיזה הילוך הוא (בעיקר שהאופנוע חם).
גם אם הקלאץ' לא מפריד לגמרי, דווקא בהילוך גבוה יהיה יותר קל להניע ולא יותר קשה.
מה זאת אומרת בצורה עצלה?
הסטרטר מתקשה להסתובב, או שהוא מסתובב כרגיל אבל לוקח הרבה זמן עד שהאופנוע מניע?
הסטרטר מתקשה להסתובב ומניע מייד. פחמים הוחלפו יחד עם מצבר לפני שנתיים סדר גודל ו35 אלף קילומטר.מה זאת אומרת בצורה עצלה?
הסטרטר מתקשה להסתובב, או שהוא מסתובב כרגיל אבל לוקח הרבה זמן עד שהאופנוע מניע?
זה קורה גם בסרק או רק בהילוך?
אם זה רק בהילוך, וכשאתה מנסה להניע האופנוע מנסה למשוך קדימה, יש בעיה בהפרדה של הקלאץ' (אולי סתם צריך למתוך את הכבל).
אם זה קורה גם בסרק ורק כשהאופנוע חם, זה קצת יותר מוזר...
בוודאות הייתי בהילוך וזה קורה רק כשהוא חם. עשיתי קלאץ' חדש לפני שנה.
קלאטש נשחק לפי אופי שימוש, אין לו אורך חיים קבוע. אם זה קורה רק כשהאופנוע משולב להילוך אני הייתי הולך לכיוון הקלאטש כמו שהציע הבחור קודם
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
לא ענית: האם גם בסרק הסטרטר מתקשה להסתובב כאשר המנוע חם?
אם לא - הקלאץ' לא מפריד.
אם כן - אז:
כאשר המנוע חם, הקומפרסיה גדולה יותר מאשר במנוע קר ולכן יש עומס גדול יותר על הסטרטר.
שנתיים זהו אורך חיים ממוצע למצברים כמו שנפ/וולטה/בייג'ינצ'ונג וכד'.
שים את המצבר בטעינה איטית ל-12-15 שעות ובדוק שוב.
מתיחת הכבל שיפרה במקצת את המצב כאשר הילוך משולב. לא רואה הבדל גדול בין סרק להילוך משולב בהתנעה, אולם יש הבדל בין מנוע קר לחם. אני אנסה את הטעינה, תודה על ההצעה.