תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: 06 sv650 (פלאג 1 לצילינדר) מתקשה להניע כאשר המנוע חם מאוד

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643

    06 sv650 (פלאג 1 לצילינדר) מתקשה להניע כאשר המנוע חם מאוד

    06 sv650 (פלאג 1 לצילינדר)
    אם האופנוע נכבה ברמזור בימים החמים של אוגוסט (כי זרקתי קלאץ' בעוונותי), הוא מניע בצורה עצלה מאוד, ממש מתקשה.
    הערות והארות יתקבלו בברכה.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יש סיכוי שאתה מנסה להניע בהילוך גבוה

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    לא, לא זוכר אם הייתי בהילוך ואם כן אז ראשון מקסימום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    יש סיכוי שאתה מנסה להניע בהילוך גבוה
    אני מניח שהוא עם קלאץ' משוך ולכן זה לא משנה באיזה הילוך הוא (בעיקר שהאופנוע חם).
    גם אם הקלאץ' לא מפריד לגמרי, דווקא בהילוך גבוה יהיה יותר קל להניע ולא יותר קשה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    06 sv650 (פלאג 1 לצילינדר)
    הוא מניע בצורה עצלה מאוד, ממש מתקשה.
    מה זאת אומרת בצורה עצלה?
    הסטרטר מתקשה להסתובב, או שהוא מסתובב כרגיל אבל לוקח הרבה זמן עד שהאופנוע מניע?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    מה זאת אומרת בצורה עצלה?
    הסטרטר מתקשה להסתובב, או שהוא מסתובב כרגיל אבל לוקח הרבה זמן עד שהאופנוע מניע?
    הסטרטר מתקשה להסתובב ומניע מייד. פחמים הוחלפו יחד עם מצבר לפני שנתיים סדר גודל ו35 אלף קילומטר.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    זה קורה גם בסרק או רק בהילוך?
    אם זה רק בהילוך, וכשאתה מנסה להניע האופנוע מנסה למשוך קדימה, יש בעיה בהפרדה של הקלאץ' (אולי סתם צריך למתוך את הכבל).
    אם זה קורה גם בסרק ורק כשהאופנוע חם, זה קצת יותר מוזר...

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    בוודאות הייתי בהילוך וזה קורה רק כשהוא חם. עשיתי קלאץ' חדש לפני שנה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    קלאטש נשחק לפי אופי שימוש, אין לו אורך חיים קבוע. אם זה קורה רק כשהאופנוע משולב להילוך אני הייתי הולך לכיוון הקלאטש כמו שהציע הבחור קודם

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    קלאטש נשחק לפי אופי שימוש, אין לו אורך חיים קבוע. אם זה קורה רק כשהאופנוע משולב להילוך אני הייתי הולך לכיוון הקלאטש כמו שהציע הבחור קודם

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    תודה אני אמתח את הכבל ואבדוק, אני בספק לגבי השחיקה, אני רוכב מתון יחסית, שמתי רפידות מחוזקות של barnett.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    זה קורה גם בסרק או רק בהילוך?
    אם זה רק בהילוך, וכשאתה מנסה להניע האופנוע מנסה למשוך קדימה, יש בעיה בהפרדה של הקלאץ' (אולי סתם צריך למתוך את הכבל).
    אם זה קורה גם בסרק ורק כשהאופנוע חם, זה קצת יותר מוזר...
    אם בסרק זה בסדר ובהילוך זה קשה אז הקלץ' לא מפריד כמו שצריך.
    אם זה לא משנה ובכל מקרה קשה להניע כשחם וקל להניע שזה קר, בסבירות גבוהה זה הסטרטר (המתכת מתרחבת בחום ומגעים ש"נגעו" טוב בקור לא "נוגעים" טוב בחום) ובסבירות נמוכה יותר מצבר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אם בסרק זה בסדר ובהילוך זה קשה אז הקלץ' לא מפריד כמו שצריך.
    אם זה לא משנה ובכל מקרה קשה להניע כשחם וקל להניע שזה קר, בסבירות גבוהה זה הסטרטר (המתכת מתרחבת בחום ומגעים ש"נגעו" טוב בקור לא "נוגעים" טוב בחום) ובסבירות נמוכה יותר מצבר.
    סטרטר הכוונה היא פחמים?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    סטרטר הכוונה היא פחמים?
    בד"כ זה פחמים, אבל יכול גם להיות קולקטור שחוק או מגעים לא טובים ברוטור או בסטטור. אם הסטרטר אחרי שיפוץ (לא מקורי) יש גם סיכוי שהפחמים לא מתאימים (לא מדובר על המידה החיצונית אלא על כמה נחושת יש בפחם, מה שקובע את הקושי שלו).

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    הסטרטר מתקשה להסתובב ומניע מייד. פחמים הוחלפו יחד עם מצבר לפני שנתיים סדר גודל ו35 אלף קילומטר.
    לא ענית: האם גם בסרק הסטרטר מתקשה להסתובב כאשר המנוע חם?
    אם לא - הקלאץ' לא מפריד.
    אם כן - אז:
    כאשר המנוע חם, הקומפרסיה גדולה יותר מאשר במנוע קר ולכן יש עומס גדול יותר על הסטרטר.
    שנתיים זהו אורך חיים ממוצע למצברים כמו שנפ/וולטה/בייג'ינצ'ונג וכד'.
    שים את המצבר בטעינה איטית ל-12-15 שעות ובדוק שוב.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    מתיחת הכבל שיפרה במקצת את המצב כאשר הילוך משולב. לא רואה הבדל גדול בין סרק להילוך משולב בהתנעה, אולם יש הבדל בין מנוע קר לחם. אני אנסה את הטעינה, תודה על ההצעה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 11:43
  2. gsxr 97 מסרב להניע
    על ידי אייל בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-04-2016, 23:23
  3. כמה זמן אפשר לא להניע wolf 250 sym
    על ידי תומר בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 11:16
  4. חייב גז כדי להניע בdrz
    על ידי dayanz בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 09:53
  5. כאשר כתוב לנקות פילטר אוויר בממיס (solvent) מהו החומר אליו מתכוונים?
    על ידי קשיש עם טוסטוס ושפם בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 00:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO