זה קורה גם בסרק או רק בהילוך?
אם זה רק בהילוך, וכשאתה מנסה להניע האופנוע מנסה למשוך קדימה, יש בעיה בהפרדה של הקלאץ' (אולי סתם צריך למתוך את הכבל).
אם זה קורה גם בסרק ורק כשהאופנוע חם, זה קצת יותר מוזר...
אם בסרק זה בסדר ובהילוך זה קשה אז הקלץ' לא מפריד כמו שצריך.
אם זה לא משנה ובכל מקרה קשה להניע כשחם וקל להניע שזה קר, בסבירות גבוהה זה הסטרטר (המתכת מתרחבת בחום ומגעים ש"נגעו" טוב בקור לא "נוגעים" טוב בחום) ובסבירות נמוכה יותר מצבר.
אם בסרק זה בסדר ובהילוך זה קשה אז הקלץ' לא מפריד כמו שצריך.
אם זה לא משנה ובכל מקרה קשה להניע כשחם וקל להניע שזה קר, בסבירות גבוהה זה הסטרטר (המתכת מתרחבת בחום ומגעים ש"נגעו" טוב בקור לא "נוגעים" טוב בחום) ובסבירות נמוכה יותר מצבר.
בד"כ זה פחמים, אבל יכול גם להיות קולקטור שחוק או מגעים לא טובים ברוטור או בסטטור. אם הסטרטר אחרי שיפוץ (לא מקורי) יש גם סיכוי שהפחמים לא מתאימים (לא מדובר על המידה החיצונית אלא על כמה נחושת יש בפחם, מה שקובע את הקושי שלו).