ציטוט נכתב במקור על ידי ohmatan צפיה בהודעה
אני בעלים של פייזר 1000. מבחינת כוח אני מרוצה מהכלי, אבל הבעיות העיקריות שלי איתו הן משקל וזווית הטייה. אני רוכב ספורטיבי וברוב ההטיות מוצא את עצמי מגיע עד לגששים שלטעמי מגיעים מוקדם יותר ממה שהייתי רוצה. בעקרון השאלה שלי היא אם כלי בעל מבנה יותר "ספורטיבי" יתן לי מרווח הטייה יותר גדול ואם אפשר להסתפק בCBR650F נניח (או כל כלי אחר בעל פול פיירינג) או שעדיף ללכת על סופרספורט טהור. השיקול כולל גם מעבר לקליפאונים כמובן שבודאות יקלו עלי. תודה מראש על התשובות.
נוכחות הפיירינג לא משפיע על זווית ההטיה, איכות המתלים ושאר הירקות. כנ"ל הקליפ-אונים.
אחרי הפייזר, ה-CBR650 הוא עגלה ללא מנוע ומתלים.
אם חסר לך יכולת ספורטיבית בפייזר 1000 (שזה מוזר בעיני - יש לאופנוע הזה מעל ומעבר למה שכדאי לנצל בכביש ציבורי) - אז תחליף או בסופרספורט, או בסופר-נייקד (טואונו, ב.מ.וו S1000R, ימאהה MT-10).