אין פה באמת שאלה של ״מותר״ זה יותר עניין של בטיחות. תיקון פנצ׳ר עם ״פטרייה״ הרבה יותר יעיל מ״נחש״ וזה עניין של 50₪.
הקטנוע הוא דיאלים סטיזר 125.
הערכה:
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1OP44L...-font-font.jpg
נראה לי יחסוך כניסה למוסך פירוק גלגל אחורי זמן וכסף?
אין פה באמת שאלה של ״מותר״ זה יותר עניין של בטיחות. תיקון פנצ׳ר עם ״פטרייה״ הרבה יותר יעיל מ״נחש״ וזה עניין של 50₪.
חפש שרשורים על זה, כי היו עם כל התשובות.
שורה תחתונה, זה יתקן ויחזיק מעמד כמה שבועות. אולי אפילו חודשים.
בסופו של דבר תצטרך לתקן ואז ייתכן שתגלה שהערכה הזאת (שמיועדת לרכב) הרחיבה את החור יותר מדי וצריך להחליף צמיג.
יש ערכות ייעודיות לאופנוע.
גלוי נאות- אני משתמש בערכה כזאת לתיקוני דרך כשאני לא יכול להרשות לעצמי להתעכב. מתקן בהזדמנות הראשונה.
מצטרף לשאלה
והאם מותר לתקן עם ספריי פנצרים דיברתי עם מוסכניק
וזה הסביר לי שכאשר מתקנים בספרי לא ניתן לאחר מכן לתקן את הצמיג כלל,
מוסכניק אחר טען שניתן לתקן עם ספריי אך תוך זמן קצר (לפני שהחומר מתייבש בפנים) חייבים ללכת לפנצריה לתקן בצורה מלאה ותקינה
מה הכי טוב לעשות לדעתכם ???
ניתן לתקן בספריי פאסט (לא תמיד זה מצליח, בעיקר אם זה חור גדול או שהבורג יצא). אין בעיה לתקן אחרי זה את הצמיג רק להקפיד שמנקים את הצמיג וגם את הג'אנט היטב משאריות הפאסט.
כמובן שליידע את הצמיגאי ששמת פאסט מראש.
טכנית אסור לשים תולעת
זה לא רק לא מומלץ זה אסור לפי יצרני הצמיגים.
כל תיקון חייב פטריה בלבד וגם אז יצרני הצמיגים אומרים לא לעבור 120 קמש אחרי תיקון לעולם.
עכשיו כן אני שם תולעת ,כן רוכב מעל 120 אחרי פטריה.
אבל זה על אחריותו של המשתמש בלבד!
Sent from my PRO 6 using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לפי החוק אסור לשים תולעת בצמיג.
והמכונאי שאמר לך שאי אפשר לתקן בגלל הפסט פשוט מחרטט אותך כי אין לו כח לנקות את זה. בכל מקרה ששמים פטריה משייפים את הצמיג מבפנים ככה שהפסט לא משנה כלל בנוגע לתיקון פאנצר.