מכוונים לשוק הכי גדול שלהם בו דרגות הרישוי דורשות 300 סמ"ק (כנראה)
קחו למשל את ההונדה SH 300. בפועל אפילו 300 הוא לא, הוא בעצם 270 ומשהו סמק. ועל ההבדל המזערי הזה משלמים יותר בשנה על הביטוח במקום לקחת 250. מה הפואנטה אני שואל בעצם?
הכוונה העיקרית, אם לוקחים כלי שהוא יותר יקר בתחזוקה, בביטוח ועוד כמה דברים, לא עדיף כבר לקחת 400 או 500? ככה מרגישים את התמורה לכל העסק.
או אפילו משהו דומה, כמו גוי רייד 200 או ניו דינק 200, למשל. הם 171 סמק, בפועל לא 200 בכלל, למה לא פשוט לקחת 250? התחזוקה זהה, הביטוח זהה והעוצמה יותר טובה בדי הרבה כ"ס.
באמת, זה לא ברור לי ולא מתברר לי גם לא אחרי זמן ארוך של חיפושים בגוגל
מכוונים לשוק הכי גדול שלהם בו דרגות הרישוי דורשות 300 סמ"ק (כנראה)
עלות הביטוח אינה תמיד מרכיב שלוקחים בחשבון כל הרוכבים.
תזכור שאנשים רוכבים על דו"ג לאו דווקא בגלל אילוצים כספיים אלה בגלל האהבה לתחום ומכך מוכנים לשלם הרבה.
כשאומרים "שוק גדול" אל תחשוב בהכרח על אירופה או ארה"ב.
תחשוב על הודו, סין ושאר מדינות דרום מזרח אסיה.