אני נהג מתחיל ומעוניין באופנוע דוש 250 עד 20,000שח
לשימוש יומיומי בערך 50 קילומטר בכביש ,ובשישי שבת שבילים וכדומה.
רציתי המלצות על crf250l
ואם יש עוד בטווח מחיר אשמח.
אני נהג מתחיל ומעוניין באופנוע דוש 250 עד 20,000שח
לשימוש יומיומי בערך 50 קילומטר בכביש ,ובשישי שבת שבילים וכדומה.
רציתי המלצות על crf250l
ואם יש עוד בטווח מחיר אשמח.
50 ק"מ בבין עירוני זה קצת כבד ל-250 אבל אפשר לשרוד איתו בגדול, אם לנסוע רגוע.
בתקציב הזה ה-CRF250L הוא בהחלט אופציה מעולה. ממליץ לרפד לו מחדש את המושב (חפש seatconcepts) ולהתקין מיכל מדברי של 13 ליטרים כדי שלא תבלה לעתים תכופות בתחנות דלק, ותגדיל את הטווח.
גם ככה האופנוע חלש אז להעמיס עליו מיכל 13 ליטר מיותר
ובכלל הוא לא שותה דלק בכמויות
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
זה לא המשקל אלא איפה הוא נמצא.
על העז שלך שמת מיכל מדברי?
העז לא צריך, כי אם הוא מכוון כראוי - יש לו טווח של כמעט 300 ק"מ בין תדלוקים.
לעומת זאת, טנק של 7.7 ליטר עם צריכה של 3.5 ליטר/100 ק"מ (אלא אם אתה נוסע 90 קמ"ש), נותן לך טווח ריאלי של 200 ק"מ לכל היותר. בפועל כנראה פחות, כי לא בא לך לסכן את משאבת הדלק החשמלית בייבוש של הטנק, הן לא אוהבות את זה.
אם אחשוב על עצמי בסיטואציה - זה אומר שבנסיעות בית-עבודה הייתי צריך להיכנס כל יומיים לתחנת דלק. מבאס, וטנק מדברי שיכפיל את הטווח הזה נשמע כמו השקעה מעולה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תבדוק על הVJF 250. אחלה כלי לרוכב פחות מנוסה.
נוח, קל לתמרון, מנוע שקט אך מעט חלש (לא מורגש אם לא עוברים את ה120 קמ"ש)
בהצלחה.
יש לקיוואי משהו דו"שי (הם קוראים לו אנדורו): TX200
הוא אמור להיות מאוד זול ודי נוח לרכיבה.
אני חושב שיש משתמש כאן בפורום שרוכב על אחד, אם תעשה חיפוש תוכל למצוא פוסט חוו"ד שלו על הכלי. אם אני זוכר נכון, הכלי לא הכי חזק בעולם, אבל מהנה ונותן יכולות דו שימושיות בסיסיות.
^^^^
מסכים איתך לגמרי! ההונדה עדיף על הקיוואי בכמעט הכל. היתרון הכמעט יחידי שיש לקיוואי על פני כל שאר המתחרים הוא המחיר הנמוך מאוד שלו (יחד עם זה כנראה מתלווה לזה שוק מכירה עתידית די חלש). ל 50 ק''מ יומיים וקצת שטח בסופ''שים הוא אמור להיות מספיק.
כמה קילומטר נחשב הרבה לcrf?
ואם יהיה קל למכור אותו?