קחו למשל את ההונדה SH 300. בפועל אפילו 300 הוא לא, הוא בעצם 270 ומשהו סמק. ועל ההבדל המזערי הזה משלמים יותר בשנה על הביטוח במקום לקחת 250. מה הפואנטה אני שואל בעצם?

הכוונה העיקרית, אם לוקחים כלי שהוא יותר יקר בתחזוקה, בביטוח ועוד כמה דברים, לא עדיף כבר לקחת 400 או 500? ככה מרגישים את התמורה לכל העסק.

או אפילו משהו דומה, כמו גוי רייד 200 או ניו דינק 200, למשל. הם 171 סמק, בפועל לא 200 בכלל, למה לא פשוט לקחת 250? התחזוקה זהה, הביטוח זהה והעוצמה יותר טובה בדי הרבה כ"ס.

באמת, זה לא ברור לי ולא מתברר לי גם לא אחרי זמן ארוך של חיפושים בגוגל