ליגל ברחוב המסגר.בתל אביב
מכירים מוסך טוב ואמין שיודע לעטוף סעפת ברצועת פיברגלאס?
מדובר בדוקאטי סקראמבלר 800
ליגל ברחוב המסגר.בתל אביב
הם לא עושים את העטיפה. רק מוכרים את הפיברגלאס.
לכן מחפש מוסך שכן עושה את זה, ובצורה טובה
תנסה את מוסך הפודיום בחולון.
לא פשוט מלפפים וסוגרים עם איזה באנד מתכת?
אתה טועה.
ואני אסביר.
סעפה מתחמצנת כתוצאה מתהליכי חימום וקירור מהירים.
כשאתה שם בידוד על האגזוז אמנם בעסק מוריד את התמפרטורה של המנוע עצמו,אבל החום שנוצר בסעפת נשאר, ועם סעפת גם הלחות.
תהליך החימום המאוד אגרסיבי יחד עם לחות כלואה מאוד מאיצים את הבלאי של הסעפת.
כמה?
פעם בנסקאר היו עוטפים את האגזוזים בגלל שזה היה מוריד את טמפרטורת המנוע ואחרי כל סבב מירוצים (לרוב בסופש -יום אימונים ויום מרוצים). היו צריכים להחליף את הסעפת.
זה למה אין יצרן סעפות שממליץ על זה. אפילו לא אחד.
למעשה היחידים שממליצים על זה זה החברות שמוכרות את החומרים האלה.
סעפות מטיטניום יהפכו ראשונות לקורנפלקס, אגב.
פעם גם חשבתי לעשוץ את זה, ואז חקרתי, הרבה.
זה רעיון גרוע.
להוריד את הטמפ' של המנוע זה לא דבר שאתה רוצה בשום מנוע ובטח לא במנוע של מכונית מרוץ.
בנסקאר היו משתמשים בזה בשביל להוריד את הטמפ' בתא המנוע ובשביל להאיץ "טיטוא" - בגלל שהסעפת לא מתקררת מהירות הזרימה של הגז נשארת גבוהה,קירור מאט אותה - לחץ שלילי (תת לחץ) שנוצר מכיוון האגזוז בגלל זרימת הגז בו,בזמן חפיפת שסתומים (יש רגע שבו גם היניקה והפליטה פתוחים ביחד) מושכת ומאיצה תערבות טריה להיכנס לצילינדר,כשזו היא מוציאה את הגז וזה בעצם הטיטוא.
באופנוע בלי פרינג אין לזה שום השפעה על הקירור של המנוע.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-08-2017 בשעה 10:00.
במטוס קרב לא מלפפים אותו בפיברגלס.
במטוס קרב יש אחלה איוורור לסעפת.
לא ראיתי פירוק אבל ראיתי אגזוז שהולבש ובפירוק האגזוז נשבר. מה שנשאר גם לא היה יפה.
עריכה:
עלה לי לראש שאתה חי בברמניה.
אופנוע זה לא כלי יומיומי.
כמה האופנוע ההוא נסע בכמה שנים האלו?
בפורומים אמריקאים אנשים מדברים על סעפות סדוקות ושבורות כבר אחרי חצי שנה ו11 חודש
נערך לאחרונה על ידי אברי; 05-08-2017 בשעה 11:04.
[QUOTE=אברי;104604]במטוס קרב לא מלפפים אותו בפיברגלס.
במטוס קרב יש אחלה איוורור לסעפת.
לא ראיתי פירוק אבל ראיתי אגזוז שהולבש ובפירוק האגזוז נשבר. מה שנשאר גם לא היה יפה.
גם אני התעניינתי בזמנו וירדתי מהעניין כי בוודאות האגזוז לא מחזיק ומתפורר תוך כמה שנים, לעומת מקורי שאמור להחזיק עשור לפחות.
היה לי בטייפון אגזוז מקורי משנת 2001 והיה נראה מאוד טוב.