עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: עטיפת אגזוז

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    2

    עטיפת אגזוז

    מכירים מוסך טוב ואמין שיודע לעטוף סעפת ברצועת פיברגלאס?
    מדובר בדוקאטי סקראמבלר 800

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    ליגל ברחוב המסגר.בתל אביב

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    2
    הם לא עושים את העטיפה. רק מוכרים את הפיברגלאס.
    לכן מחפש מוסך שכן עושה את זה, ובצורה טובה

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    תנסה את מוסך הפודיום בחולון.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא פשוט מלפפים וסוגרים עם איזה באנד מתכת?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    לא פשוט מלפפים וסוגרים עם איזה באנד מתכת?
    לגמרי.
    אבל למה לעטוף אגזוז? לא מבין גדול אבל נראה לי זה יקצר את חיי האגזוז.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    לגמרי.
    אבל למה לעטוף אגזוז? לא מבין גדול אבל נראה לי זה יקצר את חיי האגזוז.
    זה מקצר משמעותית כי זה פוגע ביכולת הקירור של האגזוז והחום לא מתפזר נכון.
    זה כולא אותו.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    זה מקצר משמעותית כי זה פוגע ביכולת הקירור של האגזוז והחום לא מתפזר נכון.
    זה כולא אותו.
    מתברר שסעפת חמה דווקא עוזרת לפנות גזי פליטה טוב יותר ומונעת היצטברות משקעים.
    לליפוף הסעפת יש דווקא השפעות טובות על פעולת המנוע

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מתברר שסעפת חמה דווקא עוזרת לפנות גזי פליטה טוב יותר ומונעת היצטברות משקעים.
    לליפוף הסעפת יש דווקא השפעות טובות על פעולת המנוע
    לא מדובר בפעילות המנוע אלא באורך חיי הסעפת.
    סיכוי טוב שתתחיל להתפורר אחרי שנה שנתיים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    לא מדובר בפעילות המנוע אלא באורך חיי הסעפת.
    סיכוי טוב שתתחיל להתפורר אחרי שנה שנתיים.
    בהארלי לפני 20 שנה כן בסעפות של היום אין סיכוי, זה נכון שאם תוריד את הרצועות הסעפת תראה גרוע ואם הסעפת בעלת ציפוי מבריק הוא יהרס אבל הכל שיטחי לא יהיו חורים או כל סיבה חוץ ממראה להחליף אותם

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אתה טועה.
    ואני אסביר.
    סעפה מתחמצנת כתוצאה מתהליכי חימום וקירור מהירים.
    כשאתה שם בידוד על האגזוז אמנם בעסק מוריד את התמפרטורה של המנוע עצמו,אבל החום שנוצר בסעפת נשאר, ועם סעפת גם הלחות.
    תהליך החימום המאוד אגרסיבי יחד עם לחות כלואה מאוד מאיצים את הבלאי של הסעפת.
    כמה?
    פעם בנסקאר היו עוטפים את האגזוזים בגלל שזה היה מוריד את טמפרטורת המנוע ואחרי כל סבב מירוצים (לרוב בסופש -יום אימונים ויום מרוצים). היו צריכים להחליף את הסעפת.
    זה למה אין יצרן סעפות שממליץ על זה. אפילו לא אחד.
    למעשה היחידים שממליצים על זה זה החברות שמוכרות את החומרים האלה.
    סעפות מטיטניום יהפכו ראשונות לקורנפלקס, אגב.
    פעם גם חשבתי לעשוץ את זה, ואז חקרתי, הרבה.
    זה רעיון גרוע.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    להוריד את הטמפ' של המנוע זה לא דבר שאתה רוצה בשום מנוע ובטח לא במנוע של מכונית מרוץ.

    בנסקאר היו משתמשים בזה בשביל להוריד את הטמפ' בתא המנוע ובשביל להאיץ "טיטוא" - בגלל שהסעפת לא מתקררת מהירות הזרימה של הגז נשארת גבוהה,קירור מאט אותה - לחץ שלילי (תת לחץ) שנוצר מכיוון האגזוז בגלל זרימת הגז בו,בזמן חפיפת שסתומים (יש רגע שבו גם היניקה והפליטה פתוחים ביחד) מושכת ומאיצה תערבות טריה להיכנס לצילינדר,כשזו היא מוציאה את הגז וזה בעצם הטיטוא.

    באופנוע בלי פרינג אין לזה שום השפעה על הקירור של המנוע.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-08-2017 בשעה 10:00.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אתה טועה.
    ואני אסביר.
    סעפה מתחמצנת כתוצאה מתהליכי חימום וקירור מהירים.
    כשאתה שם בידוד על האגזוז אמנם בעסק מוריד את התמפרטורה של המנוע עצמו,אבל החום שנוצר בסעפת נשאר, ועם סעפת גם הלחות.
    תהליך החימום המאוד אגרסיבי יחד עם לחות כלואה מאוד מאיצים את הבלאי של הסעפת.
    כמה?
    פעם בנסקאר היו עוטפים את האגזוזים בגלל שזה היה מוריד את טמפרטורת המנוע ואחרי כל סבב מירוצים (לרוב בסופש -יום אימונים ויום מרוצים). היו צריכים להחליף את הסעפת.
    זה למה אין יצרן סעפות שממליץ על זה. אפילו לא אחד.
    למעשה היחידים שממליצים על זה זה החברות שמוכרות את החומרים האלה.
    סעפות מטיטניום יהפכו ראשונות לקורנפלקס, אגב.
    פעם גם חשבתי לעשוץ את זה, ואז חקרתי, הרבה.
    זה רעיון גרוע.
    ראיתי בעצמי הסרה של הרצועות האלו לאחר כמה שנים של שימוש, ויזואלית הסעפת נראתה לא טוב אבל מעשית היא הייתה תקינה רק שיוף קל וצביעה או ציפוי מחדש.

    לגבי טיטניום לא יודע אבל מוזר שמתכת שמרכיבה את כל האיזור ביציאה של מנוע סילוני במטוס קרב תהפוך "לקורנפלקס"

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ראיתי בעצמי הסרה של הרצועות האלו לאחר כמה שנים של שימוש, ויזואלית הסעפת נראתה לא טוב אבל מעשית היא הייתה תקינה רק שיוף קל וצביעה או ציפוי מחדש.

    לגבי טיטניום לא יודע אבל מוזר שמתכת שמרכיבה את כל האיזור ביציאה של מנוע סילוני במטוס קרב תהפוך "לקורנפלקס"

    במטוס קרב לא מלפפים אותו בפיברגלס.
    במטוס קרב יש אחלה איוורור לסעפת.
    לא ראיתי פירוק אבל ראיתי אגזוז שהולבש ובפירוק האגזוז נשבר. מה שנשאר גם לא היה יפה.


    עריכה:
    עלה לי לראש שאתה חי בברמניה.
    אופנוע זה לא כלי יומיומי.
    כמה האופנוע ההוא נסע בכמה שנים האלו?


    בפורומים אמריקאים אנשים מדברים על סעפות סדוקות ושבורות כבר אחרי חצי שנה ו11 חודש
    נערך לאחרונה על ידי אברי; 05-08-2017 בשעה 11:04.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    [QUOTE=אברי;104604]במטוס קרב לא מלפפים אותו בפיברגלס.
    במטוס קרב יש אחלה איוורור לסעפת.
    לא ראיתי פירוק אבל ראיתי אגזוז שהולבש ובפירוק האגזוז נשבר. מה שנשאר גם לא היה יפה.

    גם אני התעניינתי בזמנו וירדתי מהעניין כי בוודאות האגזוז לא מחזיק ומתפורר תוך כמה שנים, לעומת מקורי שאמור להחזיק עשור לפחות.
    היה לי בטייפון אגזוז מקורי משנת 2001 והיה נראה מאוד טוב.

אשכולות דומים

  1. יבוא אגזוז
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 14:37
  2. מחפש (אגזוז) לא תקין
    על ידי 2 Strokes בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-04-2017, 12:41
  3. החלפת אגזוז
    על ידי elad606 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-04-2016, 09:15
  4. אגזוז נינג'ה 300..
    על ידי katsturi בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 15:18
  5. אגזוז gpr
    על ידי Shai בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 23:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO