אתה טועה.
ואני אסביר.
סעפה מתחמצנת כתוצאה מתהליכי חימום וקירור מהירים.
כשאתה שם בידוד על האגזוז אמנם בעסק מוריד את התמפרטורה של המנוע עצמו,אבל החום שנוצר בסעפת נשאר, ועם סעפת גם הלחות.
תהליך החימום המאוד אגרסיבי יחד עם לחות כלואה מאוד מאיצים את הבלאי של הסעפת.
כמה?
פעם בנסקאר היו עוטפים את האגזוזים בגלל שזה היה מוריד את טמפרטורת המנוע ואחרי כל סבב מירוצים (לרוב בסופש -יום אימונים ויום מרוצים). היו צריכים להחליף את הסעפת.
זה למה אין יצרן סעפות שממליץ על זה. אפילו לא אחד.
למעשה היחידים שממליצים על זה זה החברות שמוכרות את החומרים האלה.
סעפות מטיטניום יהפכו ראשונות לקורנפלקס, אגב.
פעם גם חשבתי לעשוץ את זה, ואז חקרתי, הרבה.
זה רעיון גרוע.