להוריד את הטמפ' של המנוע זה לא דבר שאתה רוצה בשום מנוע ובטח לא במנוע של מכונית מרוץ.
בנסקאר היו משתמשים בזה בשביל להוריד את הטמפ' בתא המנוע ובשביל להאיץ "טיטוא" - בגלל שהסעפת לא מתקררת מהירות הזרימה של הגז נשארת גבוהה,קירור מאט אותה - לחץ שלילי (תת לחץ) שנוצר מכיוון האגזוז בגלל זרימת הגז בו,בזמן חפיפת שסתומים (יש רגע שבו גם היניקה והפליטה פתוחים ביחד) מושכת ומאיצה תערבות טריה להיכנס לצילינדר,כשזו היא מוציאה את הגז וזה בעצם הטיטוא.
באופנוע בלי פרינג אין לזה שום השפעה על הקירור של המנוע.


ציטוט ההודעה בתגובה