עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני

    הדיוק 390 הפופולרי עובר קפיצת מדרגה גדולה; הוא לא רק אופנוע מגניב לרכיבה אלא גם הייטקי, עם שפע אלקטרוניקה, ועם עיצוב ומראה מטריפים.

    http://fullgaz.co.il/?p=123611


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    26
    שאלת הדיוט, במה עוזרת שלדת הזנב הפריקה?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    כדי שאם תעקם אותה בסלטה כפולה עם בורג לאחור,תוכל להחליף.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    "מבחן" מאכזב מאוד, לעניות דעתי, שמשום מה בחר לעשות שימוש בקלישאות וקטלוגים מאוד ישראליים, כגון "אופנוע למתחילים", אופנוע לצעירים, ואופנוע לבעלי רישיון A1.

    הדיוק 390 הוא דווקא דוגמה מובהקת לאופנוע שונה, מיוחד, פורץ גבולות מכמה היבטים, שמתאים למגוון גדול של רוכבים מכול הסוגים, כול הגילאים ולבעלי רישיון גם מעל A1, במחיר לא רק שפוי אלא מחיר מדהים. אחת הגדולות שלו, שהוא עושה את כל האמור עם צילינדר אחד, ללא 200 כ"ס וכאמור, במחיר מעולה.

    התמונות בכתבה מראות בדיוק מאיזה חומר עשוי הדיוק, ואיזה בלוטות חשק הוא דגדג לכם בעת המבחן, רק חבל שהכתבה לא תואמת אותן כלל, כנראה כי על הנייר יש לו רק 44 כ"ס, והוא מתאים לרישיון A1, אז מה אם בפועל זה מתורגם להרבה יותר, צריך להישאר בגבולות הז'אנר המוכר והידוע על הנייר, לא...

    חבל - אני לפחות ציפיתי לקצת יותר מאנשי המקצוע בפול גז, שאת דעתם אני מכבד ומחשיב מזה שנים רבות.

    זו רק דעתי כמובן אבל גם דעתם של כמה מאנשי מקצוע בעולם, מהשורה הראשונה, שבחנו את הכלי הזה.
    נערך לאחרונה על ידי Maxi; 15-07-2017 בשעה 14:58.

  5. #5
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי raphael צפיה בהודעה
    שאלת הדיוט, במה עוזרת שלדת הזנב הפריקה?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    יכול לשמש פלטפורמה מעולה לאופנוע סטאנט

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    26
    תודה. כתבה מעולה אגב...

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    "מבחן" מאכזב מאוד, לעניות דעתי, שמשום מה בחר לעשות שימוש בקלישאות וקטלוגים מאוד ישראליים, כגון "אופנוע למתחילים", אופנוע לצעירים, ואופנוע לבעלי רישיון A1.

    הדיוק 390 הוא דווקא דוגמה מובהקת לאופנוע שונה, מיוחד, פורץ גבולות מכמה היבטים, שמתאים למגוון גדול של רוכבים מכול הסוגים, כול הגילאים ולבעלי רישיון גם מעל A1, במחיר לא רק שפוי אלא מחיר מדהים. אחת הגדולות שלו, שהוא עושה את כל האמור עם צילינדר אחד, ללא 200 כ"ס וכאמור, במחיר מעולה.

    התמונות בכתבה מראות בדיוק מאיזה חומר עשוי הדיוק, ואיזה בלוטות חשק הוא דגדג לכם בעת המבחן, רק חבל שהכתבה לא תואמת אותן כלל, כנראה כי על הנייר יש לו רק 44 כ"ס, והוא מתאים לרישיון A1, אז מה אם בפועל זה מתורגם להרבה יותר, צריך להישאר בגבולות הז'אנר המוכר והידוע על הנייר, לא...

    חבל - אני לפחות ציפיתי לקצת יותר מאנשי המקצוע בפול גז, שאת דעתם אני מכבד ומחשיב מזה שנים רבות.

    זו רק דעתי כמובן אבל גם דעתם של כמה מאנשי מקצוע בעולם, מהשורה הראשונה, שבחנו את הכלי הזה.

    מוזר, אני קראתי את הכתבה בדיוק כמוך, והתרשמתי שזה אחד האופנועים שאביעד הכי התלהב מהם בזמן האחרון.

    נשמע שמי שיש לו רגשי נחיתות זה כותב התגובה, לא האופנוע - כי לפי מה שכתוב המבחן מאוד מפרגן לאופנוע. מאוד.


    אני רק אשים את זה פה:
    (מתוך המבחן)

    הדיוק 390 הפופולרי עובר קפיצת מדרגה גדולה; הוא לא רק אופנוע מגניב לרכיבה אלא גם הייטקי, עם שפע אלקטרוניקה, ועם עיצוב ומראה מטריפים
    האופנוע הזה קל מאוד לרכיבה, במיוחד בזכות המצערת החשמלית והמנוע הידידותי, הארגונומיה עם הכידון הרחב העבה והאיכותי, ותנוחת הרכיבה הזקופה. כל אלו מאפשרים שליטה טובה של הרוכב, ולדעתנו זהו אחד מאופנועי המתחילים-פלוס הטובים שיש היום בשוק.
    מערכות האלקטרוניקה פה הם בכמה רמות מעל מה שמקובל בקטגוריה. זה לא רק מסך ה-TFT הצבעוני והמשוכלל שמציע גם התממשקות לסמארטפון ולא רק פנסי ה-LED האופנתיים. זה גם המצערת החשמלית, ומערכת ה-ABS שכאמור מאפשרת מצב סופרמוטו שמנתק את ה-ABS מהגלגל האחורי ומאפשר החלקות זנב אל תוך פניות. מגניב לגמרי!

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297

    צודק !!

    אם קראת את הכתבה והתרשמת אחרת ממני אז כנראה שהבעיה לגמרי בי. מתנצל שיש לי דעה שונה משלך !! מקווה שתסלח לי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    מוזר, אני קראתי את הכתבה בדיוק כמוך, והתרשמתי שזה אחד האופנועים שאביעד הכי התלהב מהם בזמן האחרון.

    נשמע שמי שיש לו רגשי נחיתות זה כותב התגובה, לא האופנוע - כי לפי מה שכתוב המבחן מאוד מפרגן לאופנוע. מאוד.


    אני רק אשים את זה פה:
    (מתוך המבחן)

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סולחים לך. אבל באמת שאני לא מבין מאיפה זה הגיע בכלל
    זאת הייתה כתבה מאוד אוהדת.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    לא אמרתי שהכתבה לא אוהדת. היא אכן אוהדת ועדיין,לעניות דעתי, מפספסת במקומות שציינתי. זה לא סותר.

  11. #11
    Junior Member הסמל האישי של liad34
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    34
    כרוכב שטח, הכלי הזה ללא ספק עשה לי חשק למכונה כזאת לכביש
    נראה מגניב לגמרי!

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    מישהו ניסה להשיג את KTM בטלפון ??? תגידו מה זה השירות הזה...
    אתה מגיע למענה טלפוני חיצוני, בכל שעה ביום, אין אם מי לדבר, אומרים שיחזור אליך נציג... לא חוזר...

    לא לעניין.

  13. #13
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    מישהו ניסה להשיג את KTM בטלפון ??? תגידו מה זה השירות הזה...
    אתה מגיע למענה טלפוני חיצוני, בכל שעה ביום, אין אם מי לדבר, אומרים שיחזור אליך נציג... לא חוזר...

    לא לעניין.
    משום מה לא ניתן לשלוח לך הודעה בפורום, אני מנסה לצור איתך קשר, תשאיר לי את הנייד שלך בפרטי ואחזור אלייך באופן אישי. דניאל מKTM

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    "מבחן" מאכזב מאוד, לעניות דעתי, שמשום מה בחר לעשות שימוש בקלישאות וקטלוגים מאוד ישראליים, כגון "אופנוע למתחילים", אופנוע לצעירים, ואופנוע לבעלי רישיון A1.

    הדיוק 390 הוא דווקא דוגמה מובהקת לאופנוע שונה, מיוחד, פורץ גבולות מכמה היבטים, שמתאים למגוון גדול של רוכבים מכול הסוגים, כול הגילאים ולבעלי רישיון גם מעל A1, במחיר לא רק שפוי אלא מחיר מדהים. אחת הגדולות שלו, שהוא עושה את כל האמור עם צילינדר אחד, ללא 200 כ"ס וכאמור, במחיר מעולה.

    התמונות בכתבה מראות בדיוק מאיזה חומר עשוי הדיוק, ואיזה בלוטות חשק הוא דגדג לכם בעת המבחן, רק חבל שהכתבה לא תואמת אותן כלל, כנראה כי על הנייר יש לו רק 44 כ"ס, והוא מתאים לרישיון A1, אז מה אם בפועל זה מתורגם להרבה יותר, צריך להישאר בגבולות הז'אנר המוכר והידוע על הנייר, לא...

    חבל - אני לפחות ציפיתי לקצת יותר מאנשי המקצוע בפול גז, שאת דעתם אני מכבד ומחשיב מזה שנים רבות.

    זו רק דעתי כמובן אבל גם דעתם של כמה מאנשי מקצוע בעולם, מהשורה הראשונה, שבחנו את הכלי הזה.
    אתה מזכיר לי את סטרלוק בימי צעירותו, כשהיה לו CBR250.
    מידת העקשנות שבה הוא ניסה להוכיח שזהו האופנוע הטוב בתבל הייתה ראויה לשימוש טוב יותר.
    עבר לו כשהתקדם לב.מ.וו.
    הדיוק אחלה אופנוע, והכתבה בהחלט משקפת את זה. הסיבה שהוא אופנוע טוב כ"כ היא בין היתר המחיר - שהופך אתו לאחת ההצעות הטובות ביותר שיש בשוק.
    אילו היה מתומחר ב-55K (ועד לפני 3-4 זה היה מצב לא מופרך בכלל) - אז בה"כ היה מדובר בעוד אופנוע מתחילים - מעוצב היטב, עובד טוב סה"כ וקצת חלש.
    אתה ציפית שיכתירו את הדיוק כ"אופנוע הטוב בישראל". זה לא יקרה, כי זה לא המצב.
    כשתצבור ניסיון, ויעברו תחת ידיך עוד אופנועים (כולל כאלה שיקרים מהדיוק פי כמה) - אז תדע לשים דברים (ואופנועים) בפרופורציה.
    עד אז, אתה מתייחס כך לדיוק רק כי זה האופנוע הפרטי שלך, ואתה מנסה (בצורה לא מודעת, אולי) להוכיח לכולם שאתה עשית את הבחירה הטובה ביותר. זה מיותר - כולם כבר יודעים שהדיוק הוא אחלה עסקה, ונתוני המכירות מוכיחים את זה.
    אה, כן - מי שרוצה להתווכח איתי על זה שדיוורז'ן 400 הוא אופנוע התיור הטוב ביותר בקטגורית A1, מוזמן!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה מזכיר לי את סטרלוק בימי צעירותו, כשהיה לו CBR250.
    מידת העקשנות שבה הוא ניסה להוכיח שזהו האופנוע הטוב בתבל הייתה ראויה לשימוש טוב יותר.
    עבר לו כשהתקדם לב.מ.וו.
    הדיוק אחלה אופנוע, והכתבה בהחלט משקפת את זה. הסיבה שהוא אופנוע טוב כ"כ היא בין היתר המחיר - שהופך אתו לאחת ההצעות הטובות ביותר שיש בשוק.
    אילו היה מתומחר ב-55K (ועד לפני 3-4 זה היה מצב לא מופרך בכלל) - אז בה"כ היה מדובר בעוד אופנוע מתחילים - מעוצב היטב, עובד טוב סה"כ וקצת חלש.
    אתה ציפית שיכתירו את הדיוק כ"אופנוע הטוב בישראל". זה לא יקרה, כי זה לא המצב.
    כשתצבור ניסיון, ויעברו תחת ידיך עוד אופנועים (כולל כאלה שיקרים מהדיוק פי כמה) - אז תדע לשים דברים (ואופנועים) בפרופורציה.
    עד אז, אתה מתייחס כך לדיוק רק כי זה האופנוע הפרטי שלך, ואתה מנסה (בצורה לא מודעת, אולי) להוכיח לכולם שאתה עשית את הבחירה הטובה ביותר. זה מיותר - כולם כבר יודעים שהדיוק הוא אחלה עסקה, ונתוני המכירות מוכיחים את זה.
    אה, כן - מי שרוצה להתווכח איתי על זה שדיוורז'ן 400 הוא אופנוע התיור הטוב ביותר בקטגורית A1, מוזמן!
    כהרגלך אתה יהיר וחצוף. חושב שאתה מכיר אותי או יודע מה הניסיון שלי על דו גלגלי על אף שזה לא המצב. עשה טובה ותפסיק להגיב להודעות שלי. תודה.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: SWM RS500R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 13:53
  2. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 690 דגם 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 22:35
  3. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  4. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01
  5. רכיבה ראשונה: דוקאטי מולטיסטראדה dvt
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 15:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO