שאלת הדיוט, במה עוזרת שלדת הזנב הפריקה?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
הדיוק 390 הפופולרי עובר קפיצת מדרגה גדולה; הוא לא רק אופנוע מגניב לרכיבה אלא גם הייטקי, עם שפע אלקטרוניקה, ועם עיצוב ומראה מטריפים.
http://fullgaz.co.il/?p=123611
![]()
שאלת הדיוט, במה עוזרת שלדת הזנב הפריקה?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
כדי שאם תעקם אותה בסלטה כפולה עם בורג לאחור,תוכל להחליף.
"מבחן" מאכזב מאוד, לעניות דעתי, שמשום מה בחר לעשות שימוש בקלישאות וקטלוגים מאוד ישראליים, כגון "אופנוע למתחילים", אופנוע לצעירים, ואופנוע לבעלי רישיון A1.
הדיוק 390 הוא דווקא דוגמה מובהקת לאופנוע שונה, מיוחד, פורץ גבולות מכמה היבטים, שמתאים למגוון גדול של רוכבים מכול הסוגים, כול הגילאים ולבעלי רישיון גם מעל A1, במחיר לא רק שפוי אלא מחיר מדהים. אחת הגדולות שלו, שהוא עושה את כל האמור עם צילינדר אחד, ללא 200 כ"ס וכאמור, במחיר מעולה.
התמונות בכתבה מראות בדיוק מאיזה חומר עשוי הדיוק, ואיזה בלוטות חשק הוא דגדג לכם בעת המבחן, רק חבל שהכתבה לא תואמת אותן כלל, כנראה כי על הנייר יש לו רק 44 כ"ס, והוא מתאים לרישיון A1, אז מה אם בפועל זה מתורגם להרבה יותר, צריך להישאר בגבולות הז'אנר המוכר והידוע על הנייר, לא...
חבל - אני לפחות ציפיתי לקצת יותר מאנשי המקצוע בפול גז, שאת דעתם אני מכבד ומחשיב מזה שנים רבות.
זו רק דעתי כמובן אבל גם דעתם של כמה מאנשי מקצוע בעולם, מהשורה הראשונה, שבחנו את הכלי הזה.
נערך לאחרונה על ידי Maxi; 15-07-2017 בשעה 14:58.
תודה. כתבה מעולה אגב...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
מוזר, אני קראתי את הכתבה בדיוק כמוך, והתרשמתי שזה אחד האופנועים שאביעד הכי התלהב מהם בזמן האחרון.
נשמע שמי שיש לו רגשי נחיתות זה כותב התגובה, לא האופנוע - כי לפי מה שכתוב המבחן מאוד מפרגן לאופנוע. מאוד.
אני רק אשים את זה פה:
(מתוך המבחן)
הדיוק 390 הפופולרי עובר קפיצת מדרגה גדולה; הוא לא רק אופנוע מגניב לרכיבה אלא גם הייטקי, עם שפע אלקטרוניקה, ועם עיצוב ומראה מטריפים
האופנוע הזה קל מאוד לרכיבה, במיוחד בזכות המצערת החשמלית והמנוע הידידותי, הארגונומיה עם הכידון הרחב העבה והאיכותי, ותנוחת הרכיבה הזקופה. כל אלו מאפשרים שליטה טובה של הרוכב, ולדעתנו זהו אחד מאופנועי המתחילים-פלוס הטובים שיש היום בשוק.מערכות האלקטרוניקה פה הם בכמה רמות מעל מה שמקובל בקטגוריה. זה לא רק מסך ה-TFT הצבעוני והמשוכלל שמציע גם התממשקות לסמארטפון ולא רק פנסי ה-LED האופנתיים. זה גם המצערת החשמלית, ומערכת ה-ABS שכאמור מאפשרת מצב סופרמוטו שמנתק את ה-ABS מהגלגל האחורי ומאפשר החלקות זנב אל תוך פניות. מגניב לגמרי!
סולחים לך. אבל באמת שאני לא מבין מאיפה זה הגיע בכלל
זאת הייתה כתבה מאוד אוהדת.
לא אמרתי שהכתבה לא אוהדת. היא אכן אוהדת ועדיין,לעניות דעתי, מפספסת במקומות שציינתי. זה לא סותר.
כרוכב שטח, הכלי הזה ללא ספק עשה לי חשק למכונה כזאת לכביש
נראה מגניב לגמרי!
מישהו ניסה להשיג את KTM בטלפון ??? תגידו מה זה השירות הזה...
אתה מגיע למענה טלפוני חיצוני, בכל שעה ביום, אין אם מי לדבר, אומרים שיחזור אליך נציג... לא חוזר...
לא לעניין.
אתה מזכיר לי את סטרלוק בימי צעירותו, כשהיה לו CBR250.
מידת העקשנות שבה הוא ניסה להוכיח שזהו האופנוע הטוב בתבל הייתה ראויה לשימוש טוב יותר.
עבר לו כשהתקדם לב.מ.וו.
הדיוק אחלה אופנוע, והכתבה בהחלט משקפת את זה. הסיבה שהוא אופנוע טוב כ"כ היא בין היתר המחיר - שהופך אתו לאחת ההצעות הטובות ביותר שיש בשוק.
אילו היה מתומחר ב-55K (ועד לפני 3-4 זה היה מצב לא מופרך בכלל) - אז בה"כ היה מדובר בעוד אופנוע מתחילים - מעוצב היטב, עובד טוב סה"כ וקצת חלש.
אתה ציפית שיכתירו את הדיוק כ"אופנוע הטוב בישראל". זה לא יקרה, כי זה לא המצב.
כשתצבור ניסיון, ויעברו תחת ידיך עוד אופנועים (כולל כאלה שיקרים מהדיוק פי כמה) - אז תדע לשים דברים (ואופנועים) בפרופורציה.
עד אז, אתה מתייחס כך לדיוק רק כי זה האופנוע הפרטי שלך, ואתה מנסה (בצורה לא מודעת, אולי) להוכיח לכולם שאתה עשית את הבחירה הטובה ביותר. זה מיותר - כולם כבר יודעים שהדיוק הוא אחלה עסקה, ונתוני המכירות מוכיחים את זה.
אה, כן - מי שרוצה להתווכח איתי על זה שדיוורז'ן 400 הוא אופנוע התיור הטוב ביותר בקטגורית A1, מוזמן!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual