ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
נראה לי שאפשר להניח את הטיעון הזה בצד, הוא כנראה לא רלוונטי יותר.
טסלה 3 \ S נוסעות טווחים של עד 500-600 ק"מ לטעינה ואנחנו עוד רק בתחילת הדרך עם הסוללות. יש ביו-טיוב סרטונים רבים של אנשים שהסבו רכבי בנזין לחשמלי ונוסעים גם הרבה יותר מזה. יש כרגע ב.מ.וו סדרה 5 שגמעה 1200 ק"מ על טעינה אחת, רכב שבנו לבד כמה חברה...

אבל מעבר לטיפול הפסיכולוגי בחרדת הטווח תחשוב רגע - מי נוסע כאלה קילומטרז'ים? רוב האנשים לא נוסעים 50 ק"מ ביום כולל סידורים.
אני חושב שכל עוד סוללות שוות משהו, אנשים יעדיפו לקנות טווח מופחת ולשלם פחות על הרכב שלהם, כמו שאנשים מעדיפים מכוניות קטנות למרות שבאותו מחיר אפשר לקנות רכב גדול יותר. במיוחד עירוניים כמו כמה חברים שלי שחושבים שצריך דרכון כדי לצאת מתל-אביב
יהיה מעניין.
ביוטיוב יש כאלו שנוסעים על מים ככה שזה ממש לא מקור אמין, עד היום זכור לי סירטון של אחד שמראה איך הוא עוצר בצד הדרך ושם שלג במנוע וממשיך בנסיעה ובתגובות כולם כבר עם תאוריות קונספירציה שהמדינה מונעת מהטכנולוגיה הזאת להתפרסם, אם יש רכב חשמלי עם טווח של 1200 ק"מ אז שהירשמו פטנט ואני בטוח שאלון מאסק ישלם והרבה בשביל זה.
גם הסוללות הם לא בתחילת דרכם, כבר שני עשורים עובדים עליהם במרץ ויש התקדמות אבל איטית מהצפוי ובטח שלו כמו בתעשיית השבבים שממשיכה עם חוק מור.
לגבי טענה שרוב האנשים עושים פחות מ50 קילומטר ביום היא נכונה אבל מספיק שיש לך 2 נסיעות ארוכות בשנה ואתה צריך רכב בנזין ליד הרכב החשמלי למקרים "מיוחדים"
למרות הנ"ל בישראל בגלל המרחקים הקצרים יחסית רכב כמו טסלה יכול גם לענות על חלק מהנסיעות הארוכות גם כן