ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
תשמע, זו דעתי, ואני אומר אותה לפי ההבנה שלי.
יש מרחק עצום בין שביל קקל למנגל ועד דרופים של עשר מטר על צרצר.
רכיבת שטח דו"שית היא משהו באמצע.
וזה מה שהוא מחפש וזה מה שזה יתן לו ככה שאני לא נכנס לספקולציות לגבי היכולת או השימוש שלו לכאן ולכאן
אני לא מנסה למכור לו כלום.
אתה עצמך אמרת שכל דבר מעבר להונדה 500 זה אובר קיל ורוב הדברים בשוק יותר חזקים או מרגשים מהונדה 500.
אז מה זה אוברקיל? כשהאופנוע נהיה משהו מעבר לכלי תחבורה זול ושימושי? יענו כיפי?
לא.
אוברקיל - זה כשמישהו מחפש טלפון פשוט וזול לשיחות וואצאפ, ואתה מציע לו לקנות אייפון.
אוברקיל - זה כשמישהו צריך קסדה כדי לרכב על קטנוע 5 ק"מ ביום בתוך העיר, להציע לו לקנות שואי, אראי או שוברט.
אוברקיל - זה למלא שמן סינטטי מלא במובי 125.
מספיק?

אוברקיל בפני עצמו - אינו בעיה בעיניי. כל אחד שיעשה עם הכסף שלו מה שטוב לו ומסב לו הנאה - לראיה, הגאראז' שלי שמפורט בחתימה.
אבל... תראה מה הבחור מחפש.
"חשוב נוחות, כוח זמין, מהירות שיוט של 140 בסבבה, אמינות חיסכון".
בחור שנמצא הרבה בפורום, ואתה יודע שהוא רוכב על דו"שים מתונים, רוכב יומיום ללא יומרות מיוחדות. מתלבט בין 2 אופנועים שעונים לדרישות שהוא הגדיר - יעני, חסכוניים, אמינים ולא מרגשים יותר מידי. הבחור יודע מה הרוצה.

אז אתה מציע לו ק.ט.מ אדוונצ'ר. מכונה טובענית, עם יכולות גבוהות מאוד בידיים הנכונות - במחיר של אחזקה יקרה, צריכת דלק גבוהה ונוחות נחותה מהכלים שהוזכרו לעיל. מה גם, שרכישה כזאת תאלץ אותו להתפשר חזק על השנתון.
הוא לא יהנה מהיכולות של המכונה, ויסבול מהעלויות אחזקה ומתקלות זקנה.

מה שכן - אם הוא היה אומר שהאדוונצ'ר זה החלום שלו, וההיבט הכלכלי לא מעניין אותו - סבבה, הייתי זורם. מקמט את המילה "אוברקיל" וזורק לפח, כי חיים רק פעם אחת. אני בעצמי עד עכשיו מרייר מידי פעם על ה-990R, למרות שהאופנוע שבבעלותי גם הוא מיוחד, יפה ובעל אופי - ובו זמנית, מתאים מאוד לרכיבות שאני עושה.