ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
טווין מקבילי עם מסכת חרק.
הראשון היה עוד מעניין בכיעור שלו. זה טופל בדגמים הבאים - הם מכוערים בלי להיות מעניינים.
במקרה של הורסיס, לתצורת המנוע המתועבת מתווספת היסטוריה מפוארת של השסתומים שקורסים. ככל הנראה תוקן אי-שם ב-2014, אבל לא הוסיף לי סימפטיה לדגם.
"קאוואסקי ישן" אצלנו בחבר'ה זה שם נרדף לפח זבל. אופנוע שהולך בו משהו מיד אחרי שאתה אומר "די, עכשיו כבר שיפצתי ה-כ-ל!". עברו תחת ידינו לא מעט כאלה. אני עדיין חושב, שהבנדיט 400 יצא כמו שהוא יצא כי איזה מהנדס בקאוואסקי עבר לסוזוקי, והספיק לעצב את הדגם הידוע לשמצה לפני שהוא פותר בבושת פנים.

בקיצור- זה עניין של אנטיפטיה אישית שלי, ואל תצפה ממני לנימוקים מבוססים. הנה יוריער חושב שזה אחלה אופנוע - אז שימליץ עליו. אני שומר לעצמי את הזכות לשנוא ורסיסים כמה שבא לי.

סאאאומוו
הרצת אותי לבדוק בכתובים, מנוע 4 בשורה.
120 כ"ס מתונים, הניתנים בצורה לינארית לידית גז מדויקת.
אופנוע נוח ולא צפוף.
מתאים לרכיבה ארוכה בזוג או ביחיד.
מנגד:
מתלים מתלתלים ברכיבה אגרסיבית. (למי קראת פרא?)
טווח טיפולים קצר ויקר. (...)
מטרו-ע.ע לוקי
אתה:
"מכוער ולא מעניין", אפשר להגיד גם על ציורים של פיקאסו.
"שסתומים קורסים", לכל ייצרן יש פשלה שהוא מת לשכוח.
לי יש סימפתיה לאומנות קונספטואלית בת"א.
הקואווסקי הישן...חדש!
"בנדיט 400" אני בטוח שאתה גם ידע מי רצח את קנדי באמת.
ריח של שושנים..חזרנו לגרביים מהטירונות?
בקיצור, הסלידה שלך מאופנוע מסוים פוגעת באובייקטיביות שלך לדעתי.
רוב הרוכבים בישראל צריכים לדעת לתפור לעצמם אופנוע על פי צרכים אמתיים
ולא על פי משאלות לב וחלומות...