לא נשמע לך הגיוני שבמדינת ישראל ובחברות הביטוח מנסים לעשות כסף מכל מה שאפשר?
אין הסבר הגיוני לעניין.
בוקר טוב
מישהו יכול להסביר למה לא עושים קישור בין רמת הרישיון של הכלי לביטוח? השאלה באה בעיקר בגלל הקפיצה הלא ברורה שיש בין כלים של 250 סמק ל 300 סמק
מבחינת רישון אותו דבר אבל בביטוח הפער הוא לא הגיוני
לא נשמע לך הגיוני שבמדינת ישראל ובחברות הביטוח מנסים לעשות כסף מכל מה שאפשר?
אין הסבר הגיוני לעניין.
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
הקפיצה היא בין 250 ל-251 סמ"קבעיקר בגלל הקפיצה הלא ברורה שיש בין כלים של 250 סמק ל 300 סמק
וגם לא משנה שלהרבה כלים עם 300 יש abs ולכלים של 250 זה נדיר שיש....
אני יכולל לתת לך עוד דוגמאות גם מעולם הרכב, רכבים מסחריים שפעם הוגדורו כרכב מסחרי שונו בתחילת ה 90 לפרטי מסוג m1 (לא מוכרים לצרי מס) , אז למרות שמשרד התחבורה מכיר ברכב כרכב פרטי , חבורת הביטוח טוענות שהסווג הוא מסחרי וגם גובות ביטוח בהתאם, הטענה כי ככה זה ומשרד התחבורה לא עדכן אותם .
ואני שואל: למי איכפת מתווה הגרעין עם איראן? מה שהורג אותנו זה הביטוח וקוטג׳!
Sent from my iPhone
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)